Sen uyumaya çalışıyordun..
Üstünde bu var⬇️
Üstündeki ceket yok..
Yn oflayıp oturur pozisyona gelir..
Yn: Offff!.of!..yn aşık oldun kesin yemin ediyorum hala kalbim deli gibi atıyor..kokusu çok güzel..o an ondan korkmadım onunla mutlu oldum huzurlu oldum...ben ona aşık oldum..
Yn: neden..yn başka birisi mi yoktu kızım aşık olunucak ha!?.gittin annene işkence eden adam aşık oldun gerçekten çok güzel gerçekten çok güzel ya of...napıcam ben?.nasıl başa çıkıcam?.
Yn: yn hayatına devam etmen gerekiyor herşeyi geride bırakman gerekiyor kızım artık emin ol annemde böyle derdi..herşeyi akışına bırak ne olacaksa olsun derdi..emnim..
Yn: toparla kendini..aşkını içinde yaşa hem o seni sevmiyor..sevmiyorsa neden öptü 2 kere o zaman..neden durdurmadı kendini..?
Yn: offf bin bir türlü soru var aklımda yemin ederim..
Yn kalkar ve mutfağa iner uykusu kaçmıştı..saçların hafif nemliydi..
Mutfağa gelir kendine alkol katar salona geçer oturursun..
Aradan 3 saat geçer..
19:40'tı saat
Jin yerinde duramıyordu bir türlü odasında..
Ne yapsam diye dolanıp duruyordu etrafta..
Sakinleşemiyordu..
Jin: ben yn'ye aşık oldum..ama nasıl affettiricem kendimi ona..ilk önce affettirmem lazım
Ceketini alır giyer ve arabanın anahtarınıda alır..
Salona iner..
Rm: nereye?
Jin: dolaşıcam biraz..eve gelmezsem merak etmeyin..kafa dağıtıcam..
Jimin: sen bilirsin..arada bir ara..
Jin: ararım..
Jin gider evden..
Yn: keşke burda olsa..defalarca özür dileyip benim affetmemi beklese..tekrar öpse..
Yn: oooff ne diyorsun sen yn ya kendine gel...affetmek yok aşkını içinde yaşa...seni sevmiyor hem nerden biliyorsun..saçma saçma düşüncelere dalmayı bırak..
O an kapı çalar..
Yn: ah mina galiba..
Oturduğun yerden kalkıp üstünü başını düzeltirsin
Ve kapıyı açmaya gidersin..kapıyı açarsın ve karşında jini görmenle şaşırırsın..
(Seninde şaşırmaların bir bitmedi gitti he hshshsjs)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KSJ İLE HAYAL ET X İNTİKAM X
FanfictionUMARIM BU HİKAYEMİ BEĞENEREK OKURSUNUZ.. SİZLERİ SEVİYORUM