KSJ İLE HAYAL ET = İNTİKAM 29.BÖLÜM =

110 5 0
                                    

Akşam olmuştu saat 20:12'ydi..

Sen uyuyordun hala..

Jin yanına gelir ve uzanır belinden sarılır..omzunu öper..sonra boynunu öper..

Yn: ^korkup hıçkırık kaçırırsın ağlıyordun aslında uyumamıştın..^ s-sen misin?

Jin: şşş sakin ol..benim bebeğim..korkma..

Yn jin'e dönüp d.öper gözlerinden yaş süzülür..

Jin gözlerindeki yası sildikçe yenileri geliyordu sildikçe hep yenileri geliyordu..

Jin: miniğim benim..uyumadın mı hiç?

Yn uyumadığını onaylar..

Jin: ben burdayım tamam mı?..asla korkma..

Yn: hm hm..

Jin: size bir şey olmasına asla izin vermicem..ben sizsiz yaşayamam hele ki sen nefesimken,yaşam kaynağımken asla..ben nefesimi kimden alıcam yoksa..

Yn: yemek yemedin mi?

Jin: nasıl hissediyorsun bilmiyorum ama hayır sensiz bir lokum bile boğazımdan geçmedi..o yüzden hazırlan seni restoranta götüreceğim bugün evde yemek istemiyorum..

Yn: ama-

Jin: hadi hadi mızıldanma hazırlanıyoruz hadi..

Yn'yi yavaşça kaldırır ve giydirir..

Yn giydiği⬇️

Jin: çok güzel oldun sen ya seni mi yesem acaba?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jin: çok güzel oldun sen ya seni mi yesem acaba?

Yn güler.

Yn: çıkalım hadi..

Jin elinden tutar ve siz evden çıkıp arabaya binip en yakın şık restoranta gelirsiniz..

Dongmin'in koruması sizi takip etmişti arabayla..

Senin kusmalarım biraz azalmıştı..

Siz restoranta girip bir masaya oturur siparişlerinizi verirsiniz yağsız salata,mandu(mantı),yoğurt ve kırmızı et..

Garson hazırlattırıp masaya koyar hepsini..

Yn ve jin yemeklerini yemeye başlarlar..

Dongmine bakak..

Dongmin: neredeler şuan?

Sağ kolu koruma 1: efendim ******* ***** restoranına geldiler..

Dongmin: güzel çıkışta yn'ye çarp ve sür arabayı gel..

Sağ kolu koruma 1: ama..

Dongmin: dediğimi yap dedim..seni bu işe keyfimden sokmadım cesaretin var diye soktum..şimdi sorgulamadan işini yap..

Sağ kolu koruma 1: peki efendim..

Jinlerden devam..

Yn: mmm yemekler çok güzel..

(Dongmin yn'nin üvey babası..öldürmüştün ama o çelik yelek giydiği için sadece baygınlık görüntüsü vermişti sana..öz baban ise jeon minho hastalıktan dolayı hayatını kaybetmişti annende bekar kalmak istemediğini sana söylemişti ve bir adamla evlenmişti bu da üvey baban lee dongmin olmuştu..?

Jin: hep buraya geliriz abinlerle..

Yn: yani ben olmadan önce yemek yapacak birisi olmayınca burdan yiyordunuz doğru anladım değil mi?

Jin: ^güler^ evet güzelim..ama artık evdeki yemekleri buna değişmem..evdeki yemekler daha güzel..senin parmaklarınin marifeti var onlarda..

Yn: ama bence bu restorantta iyi yapıyor yemekleri şimdi haklarını yemeyelim..

Jin: yani çokta senin kadar iyi olmasa da.. evet güzel yapıyorlar

Yn: bence de..

Aradan 1 saat geçer..

21:00'dı..

Siz kalkmıştınız kahve içip arkanda jin vardı sen karşı karşıya geçecektin..dongminin koruması hemen arabaya gaz verip sana çarpacakken

Jin: HAYIR!.

Jin seni kendine çekip tutar...

Sen jin'in üstüne düşersin..

Jin: Iyi misin?

Yn: ahh iyiyim ben iyiyim. 

Sen kalkarsın.

Jin de kalkar..

Adam: iyi misiniz çocuklar?

Jin: iyiyiz iyiyiz saolun..

Adam: ambulansı arayalım mı iyi misiniz gerçekten bak karım hamile?

Jin: yn iyisiniz demi güzelim cevap ver?

Yn: ikimizde iyiyiz merak etme endişe yapma iyiyiz

Jin: peki tamam..amca saolun aramanıza gerek yok..

Adam peki diyip gider..

Bugün iş yerinde çok yoğunuz eve gidince atıcam

Bay bay herkese iyi seyirler diliyorum

KSJ İLE HAYAL ET X İNTİKAM XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin