Siz anca duştan çıkarsınız..jin işe gidemeyeceğini mesaj atarak danışmana bildirmişti..sen bornozla aynanın karşısında pufuna oturmuş bir şekilde morluklarını kapatmaya çalışıyordun..
Jin: (boxer'ını giyerek) bebeğim iyi misin?..
Jin'in kasıkları ağrıyor ve sızlıyordu..
Yn: yani biraz...kasıklarım sızlıyor sadece..sen?(sırıtarak)
Jin gelip d.öper
Jin: yani berbat durumda diyebilirim..kasıklarım ağrıyor ve sızlıyor..morluklar desen idare eder..ama şu sırtımdaki izlerin var ya acıyor işte..
Yn: merhem sürmemi ister misin?..sert davrandığım için üzgünüm..
Jin: istiyorsan sürebiliriz..sorun değil bende serttim sonuçta..asıl ben üzgünüm bebeğim..
Yn: (burnunuzu tokuşturup) sorun yoook iyiyim ben bebeğim..merhemi getireyim ben dolabında görmüştüm bir kaç tane..
Jin: burdayım bekliyorum seni..
Yn dudağını öptükten sonra puftan kalkıp dolaba gider ve 2 dakikada bulup gelir jin'in yanına gelip oturur..
Jin arkasını döner hemen..Yn: offf jiin çok özür dilerim affet beni..
Jin elinin avuç içini koklayıp öper narince
Jin: miniğim sorun yook devam et sen hadi..
Yn: tamam peki..
Sen merhemi yavaşça dağıtarak sürersin ve bitirirsin canını acıtmadan..
Gidip jin'in kucağına oturur ona sarılırsın..
Jin: noldu küçük bebeğim?
Yn: abimi özledim jin...
Jin: küçük bebeğim mi derdi sana?
Yn: evet..kafamı okşadığında der genellikle...yada başarılı olumlu bir şey yaptığımda söylerdi..
Jin: anladım güzelim..peki nerde şuan biliyor musun?
Yn: 6 yıl önce öldü..yani bana öldü dedi doktor..ama doktorun suratı söylerken çok garipti..
Jin: nasıl yani?.nasıl bir gariplik bitanem?
Yn: yani sanki birisi bunu söylemesi için tehdit etmiş gibi doktor yere bakıyordu korkuyordu tedirgindi ve yalan söylüyor gibiydi..ama 6 yıl oldu neden şimdi bu zamana kadar karşıma çıkmadı madem ben öldüğüne inanmıyorsam?
Jin: doğru zamanı bekliyorsa?..ya da ne bileyim işte senin izini bulamamıştır..olamaz mı?
Yn: gerçekten mi?
Jin: evet çiçeğim gerçekten..olabilir çünkü..
Yn: ama 6 yıl jin..kim 6 yıl bekler ki doğru zamanı bulmak için..yada 6 yıl içinde brni bulması gerekmez miydi hemen?
Jin yn haklı olduğu için iç çekip tekrar konuşur..
Jin: haklısın bebeğim doğru diyorsun ama karşına çıkacak cesareti toplayamamış olabilir ya da tekrardan kaybetme korkusu vardır..başka sana ne diyebilirim ki miniğim hm?
Jin de biliyordu suga ile jk'un durumunu..
Jin'in eli belindeydi düşmemen için..diğer eliyle senin saçının bir tarafını kulak arkası yapar ve dudağına öpücük kondurur..
Jin: hadi daha fazla konuşursak arkadaşlarımız yemek saatine gelmeye başlayacak..bir an önce giyinip hazırlayalım sofrayı..seninde daha fazla aklın karışmasın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KSJ İLE HAYAL ET X İNTİKAM X
FanfictionUMARIM BU HİKAYEMİ BEĞENEREK OKURSUNUZ.. SİZLERİ SEVİYORUM