Saat 14:20'ydi..
Eve gelirsiniz..
Depoya inersiniz..
Yn: suya sokun kafasını uyansın..
Suho gelip hazır olan buzlu suya kyongmin'in kafasını sokar..
Kyongmin: IMMMMĞH!.
Yn: çıkar
Suho çıkarır..
Karşısına geçer oturursun bacak bacak üstüne koyarsın..
Yn: eee yolun başındayız ama daha hemen nefes nefese kalmak ayıp oldu biraz..
Kyongmin: buradan çıkınca geberticem seni..!
Yn: ^sinsice gülüp^ bilmem valla burdan çikabilir misin?..çıkarsan ancak cesedin çıkar burdan..
Kyongmin güler..
Kyongmin: bakıyorumda önceki şu korkup ağlayarak bana dokunma istemiyorum hamile kalmak istemiyorum dediğin günleri çok çabuk unuttun..
Yn evet unuttum..
Kyongmin: peki..anneni dövdüğüm günleri..altımda inlediğini..yapma dediğini..hm?
Sen kalkıp bi tane yumruk atarsın..sinirlenmiştin bayağı..
Yn: KAPA ÇENENİ!.
Kyongmin pişkin pişkin güler..
Yn: hala gülüyorsun demek ha..peki o zaman işime başlamak zorundayım..
Sen aletleri yanına çekersin
Kerpeten ile tırnaklarını yerinden söküp elini kırarsın..
Yn: bu elleri artık kullanamazsın..
Kyongmin: AĞHHH!.
Acılar içinde yerde kıvranıyordu..
Yn: bende böyle acı çekiyordum biliyor musun?..şimdi acı çekme sırası sende kyong bey..SENDE!
Diyip karnına tekme atar yere düşürürsün
Sopa ile 2 saat döversin..
16:20'ydi saat..
Sen onun vücudunu kesikler ile kaplamıştın morluklar ve kanlar vardı..seninde üzerine kan sıçramıştı..
Yn: senin işin tamam..benim için en zevkli yeri bu..canımın yandığından daha çok can acıtmak..
Silahını çıkarıp tetiği çekersin ve acımadan alnından beynine doğru 3 el ateş edersin kızını da öldürürsün..
Yn: güzel..kızıyla birlikte gömün.
Suho: peki patron..
Şimdi temizliğe başlayacağım bugün bölüm yok gelirse gece gelir ama BELKİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KSJ İLE HAYAL ET X İNTİKAM X
FanficUMARIM BU HİKAYEMİ BEĞENEREK OKURSUNUZ.. SİZLERİ SEVİYORUM