Doktor çıkar ve konuşur..
Suga: doktor!.doktor bey yn nasıl iyi mi?
Doktor: rahimi çok zedelenmiş..çok zorlamışlar...bu yüzden..tekrar anne olma ihtimali %100 olmasa da %20..olamaz demiyorum ama eğer olurda anne olursa bu bebek bi zamandan sonra anneyi zehirlemeye başlar ya bebek alınır anne ölür ya da anne hayatta kalır bebek ölür...yaraları 1-2 haftaya geçer..geçmiş olsun..
Hobi jk ve suga üzülmüşlerdi...doktor gitmişti..
Jk: nasıl söylicem ben bunu ona..hyung..o anne olmayı hak ediyorken ben bunu ona nasıl söyleyebilirim..
Suga: üzülmeyelim lütfen dinç durup bizim yn'ye destek çıkmamız lazım..ağlama jungkook..hadi git ve jin hyung'ları çağır biz içerdeyiz..
Jk: tamam
Jk gidip çağırır gelir jk durumu anlatmıştı jk ve jin kendilerini suçlayöıp duruyorlardı..
Jimin jin'e yumruk atar en sonunda.
Jimin: hyung yeter artık kendine gel vurduğum için özür dilerim ama artık hem ağlamayı hemde kendinizi suçlamayı kesin beynime sıçtınız ikiniz..
Jin: ah!
Dudağının kenari patlamıştı..
Jk: hyung iyi misin?!
Jin: iyiyim..jimin vurmasaydı ben isteyecektim zaten..
Jk: girelim hadi içeriye yn uyanmış olabilir..
İçeriye girerler..
Jin: güzelim..ağlıyor musun hala sen?
Yn: anne olamayacak mıyım ben?
Jin: üzgünüm güzelim
Yn: jin...bunu elinden aldığım için kendime küfürler ediyorum şuan..affet beni özür dilerim kendimi koruyamadım..istersen bak benden boşanabilirsin kim ister ki böyle bir kadın-
Jin: kapa çeneni..bir daha boşanmak kelimesini ağızından duymayacağım anladın mı?!.sen benimsin hala bana aitsin..istersen o bedeninde tekrar izlerim olur..ama sen hala benimsin anladın mı?
Yn jin'e sarılıp ağlar..
Yn: seni hak edecek ne yaptım ben seni hak etmiyorum ben..
Jin: sen beni hak ediyorsun ben seni hak etmiyorum baksana şu halimize seni bile korumayı beceremiyorum..
Yn: konuşma öyle...sen herşeyin en iyisini hak ediyorsun en iyisine layıksın..
Jin: diyorum ya sen benim en iyikimsin..(diyemedim heralde)..senden başka en iyisi olamaz..bu dünyada ve benim evrenimde siz benim en iyikimsiniz bunu sakın unutma..ve ayrıca tadavi olucaksın bildiğim kadarıyla
bunun tedavisi var bir kitapta okumuştum rastgele..Yn: gerçekten mi?
Jin: gerçekten güzelim ..seni en iyi doktorlara götürüp tedavi ettiricem ve anne olucaksın..o bebek seni zehirlemicek ölmeyeceksiniz ikinizde tamam mı?
Yn onaylar.
Jin: şimdi herşeyi unutmanı yeni bir sayfa açmanı istiyorum..evet bu senin için oldukça zor ve zor bir durum olamayacak bir şeyi istiyorum bunu da biliyorum..ama biz ne dedik iyi günde ve kötü günde hastalıkta sağlıkta güçlü durmaya söz verdik..değil mi?
Yn: hm hm..
Jin: o zaman burdan çıktığımızda yoona sen ve ben sadece üçümüz amerikaya gidiyoruz orada yeni bir sayfa açıyoruz mutlu oluyoruz her şeyi unutuyoruz sadece geleceğe bakıyoruz yoona'nın senin benim üçümüzün geleceğine odaklanıp mutlu olucaz orada tedavi olucaksın iyileşeceksin ve koreye geri döneceğiz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KSJ İLE HAYAL ET X İNTİKAM X
FanfictionUMARIM BU HİKAYEMİ BEĞENEREK OKURSUNUZ.. SİZLERİ SEVİYORUM