Eve gelirsiniz..senin elin ayağın titremişti..
Jin: bunu kim yaptıysa ağır bi bedeli olucak...
Yn: jin..bebeğimi kaybetmek istemiyorum lütfen..
Jin: kaybetmeyeceksin izin vermem vermem de..biliyorum bunu o dongmin şerefsizi yaptı..
Yn jine bakarken arkadaki sehpanın üzerinde kağıt görür..
Yn: oradaki kağıt ne jin?
Jin: ne kağıdı..?
Senin baktığın yere bakar..
Jin: içeriye nasıl girdi bu?
Yn: birisi girip koymuş olmalı jin..bi baksana..
Jin eline alıp açar ve okur..
Jin: dongmin'den prensesine(yn'ye): en yakın zamanda tekrar benim olucaksın küçüğüm..aylar yavaş yavaş azalıyor..ama ŞUNU UNUTMA..yaşadıklarının daha kötüsünü yaşatacağım sana..kendini öldürtmek için yalvaracaksın seni hiç kimse bulamayacak..bebeğini gebertip kendi canımdan bir canlı sokacağım oraya..seni seviyorum küçüğüm görüşmek dileğiyle :)))
Jin: geberticem seni..SENİ GEBERTİCEM LEE DONGMİN BENİ BEKLE..ANSIZIN GELİP SENİ SİKMEZSEM ADIM DA KİM SEOK JİN DEĞİL!.KARIMA DOKUNMAK NEYMİŞ GÖSTERECEĞİM SANA İT ADİ ŞEREFSİZ PUŞT!.
Yn ağlıyordu..tir tir titriyordu..ateşin çıkmıştı..bayılmak üzereydin..aklına üvey babanla yaşadıkların geldikçe miden bulanıyor ve kendinden iğrenip öldürme isteği geliyordu..
Jin: ağlama bebeğim-..yn sen yanıyorsun!.
Seni kucağına alıp odanıza getirir ve üstünü çıkarıp iç çamaşırlarınla bırakır banyoya götürüp küvete sokar ve soğuk suyu açıp düşmesini engeller..
1 saatten beri jin ateşini düşürmek için elinden geleni yapıyordu ama bir türlü inmiyordu..
Jin: bu böyle olmayacak..kalk hastaneye gidiyoruz.
Yn: gitmek istemiyorum..
Konuşacak mecalin kalmamıştı zar zor konuşuyordun kelimeler zar zor dökülüyordu ağızından
Jin: yn konuşmaya mecalin bile kalmadı..kalk seni böyle görmeye dayanamıyorum ciğerim parçalanıyor.
Sen defalarca kusmuştun yanındaki kovaya..
Tekrar kusarsın
Jin: ben burdayım miniğim ben burdayım gidicez birazdan hastaneye iyileşeceksin inanıyorum sana sen çok güçlüsün bana bile direndin geçmişte güzelim inanıyorum sana hala güçlüsün sen..biliyorum..
Yn: gitmek istemiyorum üşüyorum..
Jin: üşümek zorundasın ateşin düşmüyor güzelim..
Sana ince ceket giydirir askılı geceliğin üstüne
Evden çıkıp hastaneye gelirsiniz
Doktor seni muayene odasına alır serum takar ateş düşürücü yapar bebeği etki etmicek olandan..
Sen uyuyordun
Ateşin düşmüştü ama kusman geçmiyordu..anılar aklına gelince kusuyordun..
Saat 02:00'dı..
Jin başında duruyordu üyeler ve minaların da haberi olmuştu jin demişti ve onlarda gecenin karanlığında ne olursa olsun gelmişlerdi..
Jk çok üzgündü kendini suçlayıp duruyordu seni bu kadar çok geç bulduğu için..
Jimin: artık kendini suçlayıp durma jungkook..
Jk: yapamıyorum..yapamıyorum tamam mı?..o bunları hak edecek hiç birşey yapmadı..suçsuzdu benim meleğim
Yn kabus görüyordu o sırada..
Gördüğü kabus: babası ile bir odada yalnız başlarına kalmışlardı..yn çok korkuyordu dongmin ise yn'yi yatağa yatırıp soymaya başlamıştı..ve vakit kaybetmeden aletini sokup ileri geri yapmaya başlamıştı..
Geçmiş zaman olayi yaşadığı gün:
Yn: yapma lütfen..dokunma bana...
Dongmin: küçüğüm inat etme..sende istiyorsun biliyorum..hem 18 yaşındasın reşitsin..reşit olmadığında bile yapıyorduk ne cabuk unuttun o günleri?
Yn: istemiyorum lütfen..
Dongmin aletini sokar..
Dongmin: ahh..biraz daha genişlemen gerekiyor neredeyse her gün yapıyoruz niye darsın hala..?.ımh
Yn ağlamaktan beter olmuştu..sadece pikeyi sıkmakla yetiniyordu..acıyla inlemesi daha da çok artıyordu ve bu ister istemez dongmini azdırıp hızlanmasına sebep oluyordu
Dongmin prezervatifi takmıştı..Dongmin: karşılık vermezsen olmaz ama ımh
Dongmin dudağını diliyle yalayıp öpmeye başlar..
Sen ne kadar da çok karşılık vermek istemesende acıdan ve korkudan vermeye başlarsın..
Yn: Ah!!.yalva-rırım acı-yor!.
Dongmin bir süre sonra bırakır içinden de çıkıp seni kucağına oturtur..
Dongmin: aletimi içine al
Yn: . . .
Dongmin: peki..
O gün sabah kadar yapmıştı dongmin sen 3-4 kez boşalmıştın dongmin içine boşalmıştı ama prezervatif taktığı için fayda etmemişti..
Şimdiki zaman;
Yn: gerçekti..çok gerçekti..oradaydım..yine yaptı..küçüğüm dedi
Jimin: abicim sakin ol
Rm: yn gerçek değildi kabus gördün bak bitti geçti yok artık o kabus..unut..
Yn: eve gidelim..eve gitmek istiyorum..
Jin: serumun bitsin gidices zaten..seni burada bir dakika bile tutmam..
Jk yn'nin alnını öpecekken geriye gider..
Yn: ö-öpme!.
Jk: tamam..tamam ko-rkma benden
Jin: yn abin o senin..
Mina: güzelim..yapma böyle..biliyorum çok üzgünsün..abinden korkma lütfen..
Yn: o-olmuyor..
Ağlıyordun..
Jin,jk,suga ve jimin birde seojoon yutkunmuşlardı bu halini gördükçe..
Suga: abicim...sen uyu hadi..bak biz burdayız seni koruyoruz...
Jin: evet bitanem..hem baksana kızımız etkileniyor..üzülmeni istemediğini dile getiriyordur karnının içinde hissediyorsun tekmeleri..üzme kendini bebeğimizi düşün adını ne koyucaksın onu düşün bebeğim tamam mı?
Yn: hm hm..
Seni geri yatırır..
Sen uyursun..
Sen uyuduktan 1 saat sonra herkes oturduğu yerde uyur jin kapıyı kilitleyip uyumuştu sen korkma diye.
Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum okula gideceğim uyumam lazım..
Bayss..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KSJ İLE HAYAL ET X İNTİKAM X
FanfictionUMARIM BU HİKAYEMİ BEĞENEREK OKURSUNUZ.. SİZLERİ SEVİYORUM