Saat 19:20'ydi..sen mina'nın yanındaydın oturmuş ağlıyordun..
Yn: 1 yılımı verdim ben ona ya.!.onu affettim bana yaşattıkları şeyler yüzünden..sevdim onu..ona aşık oldum..güvendim..o da beni seviyor dedim..
Yn: meğersem çok salak ve aptalmışım bu konuda..!
Mina: hayıırrr öyle deme..kendine haksızlık ediyorsun..
Jin gelir kapıya.
Jin: YN!.AÇ KAPIYI!.yalvarırım açıklamama izin ver lütfen!.
Yn: seojoon abi!.hayır açma lütfen konuşmak istemiyorum
Seojoon: ama yn..açıklamasını yapsaydı bi..
Yn: seojoon abi ne açıklaması ya..bunun ne açıklaması olabilir!..neyi anlatıcak!?.nasıl inlettiğini mi?.nasıl ilişkiye girdiğini mi yoksa beni seviyormuş gibi yapıp intikam almaya çalışmasını mı?.neyi anlatıcak bana..?!.
Mina: belki sue kandırmıştır yada ilaç atmıştır yn sen bu kızı 1 yıldır tanıyorsun evine geldi gözünün önünde jin'i öptü jin'i ayartmaya çalıştı orasını burası göstererekten..ama jin naptı..sinirlendiğini dile getirdi bende vardım yn..sana aşkla bakıyordu...seni gerçekten seviyor..sevmese peşinden koşar mı şuan?.o gün bende vardım..jin'i öptü..ve direk ittirip tokat attı kıza..sonra jin'in evine dosya imzalanıcak diye geldi bende vardım yine..eteğini bilerek yukarıya çekti..göğsünün 3 düğmesini açtı dosya ayağına..ikimizde bunu fark ettik ve gördük..hatta abimde yok muydu..sana dememiş miydi bu sizi ayrımaya çalışıyor bu kız herşeyi yapar beklerim bu varoştan yn dikkat et jin'i ne olursa olsun dinle...dememiş miydi yoksa ben mi yanlış anlıyorum?.
Seojoon: demiştim abicim..yn hadi beni dinle ve jin'i içeriye alıp güzelce kavga etmeden konuşun..
Yn bir süreliğine duraksar ve susar düşünür..
Yn: hayır istemiyorum..benim için o kadınla birlikte olup olmadığı önemli ve beni sevip sevmediği önemli..demek ki beni sevmiyormuş..videoda sizde gördünüz..kıza bebeğim dedi..minik bebeğim dedi..o kelimeyi bana kullanıyordu o kelime bana özeldi..seni seviyorum dedi..
Seojoon: yn bizim dediklerimize bir ihtimal vermiyorsun ki..olanak vermiyorsun ki..hep ön yargıda durup düşünüyorsun...
Mina: evet yn az mantıklı düşün..siz burdayken hani yanına gelmişti jin o sıra lavaboya gitmişti diye anlatmıştın bana..sana ne demişti?
Yn: jin benim olucak onu elde edicem..böyle gibisinden laflar söyledi..ayırıcam sizi beni sevicek demişti..
Mina: ya kızım al işte planını önceden söylemiş sana..elde edicem demiş ayırıcam sizi demiş..baksana dediğini yapıyor işte yapmasına izin veriyorsun şuan..yn lütfen abimi ve beni dinle hatrımız ve yerimiz varsa kalbinde lütfen dinle bizi..
Seojoon: hadi yn jin hala kapıda sana bağırıyor ağlamaktan beter oldu adam hadi dinle onu..
Yn: ama birlikte oldu..bunu nasıl unutucam.
Seojoon: sana eskileri unutturduğu gibi bunu da unutturur sadece sen onu tekrar sev tekrar aynı şeyleri yapın uzak durma güven..o da eminim unutturacaktır..
Yn: . . .
Düşünürsün..
Jin: YN!.Yalvarırım aç kapıyı seni çok seviyorum sevgilim!.o kadını reddettim ben!.seni seçtim!..ben sana aşık oldum sevdiğim kadın lütfen aç kapıyı bak elimde kamera kayıtları var aç kapıyı izleteyim o sürtüğün ne yaptığını..?
Yn kalkar ve gidip açar kapıyı..
Herkese iyi seyirler diliyorum müşteri geldi ben kaçar akşama devam ederim BELKİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KSJ İLE HAYAL ET X İNTİKAM X
FanfictionUMARIM BU HİKAYEMİ BEĞENEREK OKURSUNUZ.. SİZLERİ SEVİYORUM