KSJ İLE HAYAL ET = İNTİKAM 22.BÖLÜM =

137 3 0
                                    

Jimin zarfı alıp bahçeye gider...

Jimin: jungkook bi gelsene!.

Jk: noldu?..

Jimin: önemli gel..suga hyung sende gel..

Jimin'de biliyor bu arada..

Suga ve jk gelir salona giderler...

Jk: noldu?

Jimin: sana bir zarf geldi açıp baksana bi..

Jk jimin'in elinden alıp açar hızlıca ve bakar..

Okur ve jk " lee yn ve jeon jungkook kanlarınız uyuşuyor aslında siz kardeşsiniz beni yn'nin babası tehdit etti ve ölü olarak söylemek zorunda kaldım sizden gerçekten özür diliyorum beni affedin..belki bundan sonra sağ kalamayacağım babası size mektup göndereceğimi çoktan öğrenmiştir peşimde koruması dolaşıyordu hep o yüzden söyleme kararı aldım..tekrardan sizden özür diliyorum beni affedin lütfen..testi değiştiren kişi de bendim babasının zoruyla yaptım affedin lütfen.."

Diye bir mektup göndermişti doktor..

Jk: yn..yn benim kardeşimmiş hyung..test'te sahteymiş yn'nin babasının zoruyla yapmış doktor herşeyi..

Suga: ahh biliyordum..tahmin etmiştim böyle birşeyin olacağını..yn'ye ne zaman diceksin..?

Jk: bilmiyorum..ne zaman demeliyim?

Jimin: bu akşam söyle..jin'in evine git baş başa kal yn ile jinden rica et böyle böyle diyerekten anlat herşeyi jin hyung izin verir..

Jk: tamam..

Suga: hadi hayırlısıyla bakalım..

Jk: aynen..

Bahçeye çıkarlar bir süre sonra..

Jin: noldu?

Jk: off yok bişi..

Jin'e sinirliydi geçmişten,sana yaptıklarından dolayı.. senin abin olduğunu öğrenince daha da çok sinirlenmişti..

Yn: jungkook sakin ol..noldu diye sordu sadece..niye bu kadar sinirlendin anlamadım?

Jk: akşam konuşuruz yn başbaşa..

Jin: jungkook sen iyi değilsin jimin seni çağırdı sonra geldin böyle davranmaya başladın noldu?.

Jk: hyung sana karşı saygımı bozmak istemiyorum akşam size gelicem konuşuruz..

Jin: peki..öyle olsun..

Yn: ahh her neyse..jin şimdiden söyleyeyim..ben öyle anlı şanlı bir düğün istemiyorum nikah'ı kıyalım burda ailecek bir düğün yapalım sade ve şık..benim gözüm yükseklerde değil ve olmadı da hiç bir zaman..lütfen dediğimi yapalım olur mu?

Jin: olur güzelim..ne istersen onu yaparız sorun yok..

Yn: güzel..

Jin: hadi gel öğle yemeğimizi yiyelim hep birlikte...kutlayalım bu durumu..

Yn: olur..

Mina: içerde hazır enişte garsonlar hazırlamış bile..

Jin: teşekkürler baldız..

Mina güler..

Herkes içeriye geçer masaya otururlar ve yemeklerini yemeye başlarlar..

Saat 13:00'di.

Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum bugün benden bu kadar akşama devam ederim BELKİ..

KSJ İLE HAYAL ET X İNTİKAM XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin