KSJ İLE HAYAL ET = İNTİKAM 23.BÖLÜM =

147 4 1
                                    

Akşam olur..

Saat 21:15'ti..

Jk jin'in evine gelmişti..

Jk: jin hyung sana saygımı hiç bir şekilde bozmak istemiyorum...hani ben kardeşimi arıyordum ya..işte buldum..

Yn: kim peki kimmiş?

Jk: yn ben çok özür dilerim..

Yn: niye ki?.. neden benden özür diliyorsun ki?

Jk: yn bana senin öldüğünü söylediler..belli ki sana da beni öldü dediler dimi?

Yn: nasıl?..anlamadım seni niye bana öldü desinler ki?.

Jk: yn ben...ben senin abinim..

Jin: nasıl?..nasıl yani yn senin kardeşin mi?..

Jk: evet hyung...yn'nin sinir krizi önceden de vardı iyileşmişti ama senin şu yaptıkların yüzünden tekrar sinir krizi başladı..!.sonra senin korku filminden korkup kapattırman..korku filmini bilerek açmıştım senin tepkini görmek için..daha sonra işte müzik zevkin,kitapları sevmen...işte mor renk..gezmek,telefonda takılmak,alışveriş..bunlar senin hoşlandığın şeyler..

Yn: ben nerden bilicem benim abim olduğunu?.benim abim busanda doğdu..abim 18 yaşındayken öldü dendi..

Jk: busanda doğdum..annemin adı lee yeondu..kardeşimin adı lee yn'ydi..annen jeon minho'dan sonra lee dongmin'le evlendi sizin de soyadınız jeon iken lee oldu..

Yn: e-evet..babam jeon minho'ydu..

Jk: bahçede birlikte top oynarken sen baş parmağını incitmiştin..yn ben senin gerçekten abinim..senin herşeyini biliyorum..

Yn ağlamaya başlar...

Jin: jungkook...ben özür dilerim..

Jk bakmaz ve konuşmaz bile..

Jin: ben gerçekten özür dilerim..

Yn: abi...

Jk: efendim abicim..

Yn: kızma ona..

Jk: hyung..yn'yi gerçekten seviyor musun?..yoksa hala intikam peşinde misin?..

Jin: seviyorum jungkook..aşığım..ve yaptığım şeyler için de bin pişmanım yemin ederim..o sue de bana takıntılı biliyorsun..sevmiyorum o kızı işten de locdum zaten kyong'un sevgilisiymiş..kyong'un yanına asistan olarak girmiş önceden daha sonra beni görünce oradan ve ondan ayrılıp benim iş yerime sekreter olarak girmiş ve bizi ayırmakmış niyeti..beni elde edecekmiş güya..evet elde etti ama kahveme ilaç atmış bende o gün sue'yi yn olarak gördüm ve yapmak istemeyeceğim bir şeyi yaptım..ve ben bundan da pişmanım..yn bunu biliyor kamera görüntülerini izlettim ve bana hak verdi evet suçum var o kızı en başta işe almayacaktım ama bunun olacağını inanın ki bilmezdim bilmiyordum da..evet beni sevdiğini bana aşık olduğunu söyledi ama ben reddettim sevgilim var benim onu çok seviyorum dedim..eğer birşey yapmaya kalkışırsan dedim burdan kovarım seni de gebertirim dedim..

Yn: evet abi dediklerinin hepsi doğru..hem biz birbirimizi seviyoruz yarın da nikah tarihi bakmaya gidicez..lütfen..hem bak ben mutluyum artık..onu çok seviyorum..belki ailemize 1 kişi yada 2 kişi daha eklenicek..lütfen izin ver..

Jk: yn ben seni engellemiyorum engellemicem de ama hyung eğer yn üzülürse büyüğümsün demem gerçekten yn'yi senden alır isviçreye giderim bulamazsın..

Jin: asla jk öyle bir durum söz konusu bile olmayacak üzülmeyecek yn eminim kendime de güveniyorum...

Jk: peki..tamam...

KSJ İLE HAYAL ET X İNTİKAM XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin