első felyezet

340 9 3
                                    

Ma van szeptember 1. a suli első napja. Egy kicsit izgulok, ugyanis bizonyos okokból kifolyolag ott kellet hagynom a régi sulimat, de ezt majd kesöbb úgyis megfogjátok tudni.

Elégé izgulok az új sulim miatt, mert egy francia tagozatos gimibe vettek fel és én nem vagyok anyira profi franciábol mint a korom beliek a suliban. Ez pedig azért van mert 11.es  leszek és én ezt a nyelvet második idegeny nyelvként keztem el csak tanulni az előző sulimban.

Reggel a szokotnál is korábban kelletem. Két okkból is kifolyolag az első az izgalom a második pedig az, hogy az igazgató megkért arra, hogy menyek be hamarabb ma egy kicsit mert, át szeretne velem beszelni még egy két apróságot. Szóval miután felöltöztem-egy kék bő szárú farmert vettem fel egy fekete spagetti pántos trikoval és arra rávettem még egy ilyen bővebb fekete hálós anyagból készült haspolószerűséget-(a régi sulimban egy kroptoppal hordtam de itt tiltja elv a házirend szóval nem kockáztatam) lerohantam a lepcsőn felkaptam egy sima sport cipőt, elköszöntem anyától majd már indultam is a suliba.

—Jó reggelt–köszöntem hangosan amint beléptem a portán.
—Álj csak meg, hol a belépőkártyád.–szolt utánam a portás.
—Ömmmmm én...–keztem el de nem tudtam befelyezni ugyanis mögülem egy hang közbe szólt.
—Ő az egyik uj diákunk éppen az igazgatóhoz igyekezik.–mondta mögülem.
Majd már el is indultam fel az igazgatóhoz.

Miután egyeztetünk mindent az igazgató úrral az offövel karöltve elindultunk az osztalyfelé. Már a folyosó felénél hallotam az egyik osztály zaját, és egy kicsit reménykedtem abban, hogy az nem az én osztályom mert akkor megint én leszek fura különc.

Amint oda értünk a teremhez a félelmem beigazólódott ugyanis az új osztalyom hangzavara halatszodot ki a teremből. Az ofő nem habozott és rögtön be is nyitott, a teremben azonal csend lett amin elégé meglepődtem.

—Gyerekek mi volt ez a nagy hangzavar?–kerdezte az ofő miere az egyik fiu kiabálva rögtön válaszolt is.
—Az ások voltak–mondta mire az egesz osztály felnevetett és én is elmosolyodtam a beszólasán meg ezutón meg is könyebültem, hogy nem rossz értelemben balhés az osztály mert elég jó fejnek tünek, összetratónak azonal ugy erésztem, hogy itt van a helyem ebben az osztályban.

—Csendet, mivel a tanév vegén sajnos el kelletk köszönünk Neményi Arnoldtól-miközben mondta az ofő a szöveget látam hogy az osztály nagy resze pofákat vág igy gondolom nem anyira bírták őt.
—Ezzel így felszabadult egy hely az osztályunkban igy had mutasam be az új osztálytátsatokat Nemesi Flórát.-erre a kijelentesre mindeki árgús szemekel kezdet el figyelni engem.

—Sziasztok, Nemesi Flóra vagyok, indén lesz 10.éve hogy táncolok, ebből ez lesz a 6.év hogy versenyzek is, 1éve solozok és 3éve troizom is, ja es persze nagyon szeretek olvasni visszont nem nagyon van rá időm.-mutatkoztam be röviden majd leültem a közepsőpadsór leghátsó padjába. Nagyon tetszik, hogy itt egyszemelyes padok vannak és nem kell senkivel sem osztozkodni, sokkal kényelmesebb az egész így.

Az első ofő óra végével az osztály nagy része oda jött hozám be mutakozni, mindenki nagyon szimpatikus, momdlyuk egyenlőre úgy érzem, hogy a fiukkal sokkal jobban kijövök, föleg azért mert a Kinga még bemutakozni sem akkart nekem, szerintem nem bír.

A nap elég hamar el telt, és nagyon jól ki jöttem az osztályból három fiuval, bemutatak egy két embernek akik szintén nagyon rendesek voltak velem.

Miközben setaltam ki az iskolából a Ricsiékkel beszelgetem iszonyat jó felyek.
—Szisztok jó delutánt–köszöntem el tőlük mikor ki értünk a suliból.
—Nem jössz velünk, mekizni megyünk a plázába–kérdezte tőlem Ricsi, ami irtó rendes de sajnos vissza kellet utasitanom.
—Nem, köszi, megigertem anyunak hogy sütünk valamit délutan meg meg van egy két elintezni valamom, szóval majd máskor, de azert kösz a meghivást.-utasitotam el szépen a lehetőseget, ugyanis nem akkartam betolakodni enyire a baráti körükbe.

Egy dologban hazudtam a fiuknak, még pedig abban, hogy nem hazza mentem, hannem a barátomhoz, mert nem akkarzam hazza menni, de ennek az oka majd csak késöbb fog kiderülni.

Amikkor megérkeztem a barátomék hazához már is becsöngetem.
A Barátom nyitott ajtót és egy mosolyal nyugtazta azt, hogy megérketem.
Amint a kaput is kinyitota azonal a nyakába ugrotam és egy hosszú csókkal üdvözöltük egymást.
—Azt hittem, még hazza mész mielött még átjösz-szolalt meg elöbb a barátom
—Gondoltam rá, de aztán rájöttem, hogy talán sokkal jobb ha csak ilyen hét fele megyek hazza mert akkor már anya elmegy dolgozni-momdtam az öszintét a barátomnak.
—Tegnap bulizni volt mi?
—Ahha, és reggel a napaliban volt amikor elmentem ful részegen.
—Értem akkor mindenképp jobb, hogy most ide jöttel elöbb.
—Szerintem is–majd atam neki meg egy gyors csokot és már be is mentünk a házba.

—Na és milyen volt az első napod az új suliban?–érdeklődött a barátom
—Egesz jó, azt leszámitva hogy az egyik lány osztálytársam valőszínüleg utál meg nem engedig hogy a másik ket lány velem beszéljen mert elrángatja őket röktön és két fiu is fel akkart ma szendi de ezeket ha nem veszük figyelembe mindenki nagyon jó fej.
Mondjuk az egyik osztalytársam csak késöbb csatlakozik majd hozzánk ugyan is most van a tavaly évvégi cserediak programon—meseltem el röviden tömören a történeteket neki.
—Két fiu is fel akkart ma szedni? Mondjuk az tudom hogy kibaszott szép vagy meg minden de azert el a kezekkel rólad. Te csak is csak az enyém vagy—mondta a barátom majd fél karal átölete a nyakam és egy puszit nyomot az arcomra. Nem szeretem amikor így karol át mert ez ilyen birtokló, de nem merek szólni neki mert be sértődik mint egy kis fiu szóval inkább eltűröm.

A délután nagyon gyorsan eltelt és ahogyan terveztem, hét órára hazza is értem és nagy szerencsémre anya már nem volt otthon.

Csináltam magamnak egy gyors vacsit, majd mindekit vissza jelöltem mindenhol ezek után lefürödtem és addig olvastam amedig el nem aludtam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Remélem teszeni fog ez a kis történet.
Tudom tudom van benne sok kerdőjeles rész számotokra, de igérem előbb utőbb mindenre fény fog derülni.
Igyekszem minél hosszabb részeket ki teni és megprobálok hetetne feltölteni újreszeket.
Ha csúszás van arról szólni fogok.
A helyes irasért meg az elírásokért bocsi, probálom kijavitani, de nehéz hiába olvasom át százszor.

Ha akkartok egy kis spojlert akkor csekoljátok a tiktok oldalam.

Tiktok:@olvasnijó.wattpad

A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/Where stories live. Discover now