hetedik fejezet

111 5 0
                                    

Miután megnyugotam, leültünk a kanapérs és csak bámultunk magunk elé.
-Jó nagy itt a kupi-törte meg ő elöször a csendet.
-Ahha-csak enyit birtam kinyögni
-Figyu, ha nem akkarsz most vagy egyáltalán soha eről beszélni velem nem kell. De had kapcsoljak egy kis zenét és kezdjünk el rendet rakni mert az nem állapot ami itt van.
-Rendben van-amint ezt ki mondtam kapcsolt egy kis zenét és el is keztük a rendrakást.

A pakolás és a takarítás borzatòan jó hangulatban telt. Cortez végig probálta oldani a hangulatott és nem hagyta, hogy újra magamba zuhanjak.

-Most már van kedved róla beszélni, ha nem az sem baj csak szerintem úgy lehet, hogy jobb lenne.-kérdezett rá tök kedvesen.
-Tudom, csak ez olyan nehéz.
-Azt elhiszem.
-Ez az egész kis koromban kezdődött. Az apám verte az anyámat amióta az eszemet tudom. Hozzám soha sem nyúlt egy újal se, de szavakkal meg azzal, hogy anyát bántota azzal igen is bántott engem borzatóan. Kb 13 éves lehetem amikor végre kimondták a válást és elköltöztünk. Az volt az első alkalom de utána még 10szer költöztünk legalább ha nem többször. Az elején még anya probálta úgy meg oldani, hogy nekem ne kelljen iskolát váltani, de az nem igazán jött össze.
-Azt szabad megkérdeznem, hogy mi miatt költöztetek enyit?
-Persze, de a helyes kérdés úgy hangzik inkább, hogy ki miatt.
-Ugye nem.
-De sajnos igen. Apám mindenhol, de tényleg mindenhol ránk talált azért költöztünk ide mert ez az a hely amiről anya mindig azt mondta apának, hogy soha semmien helyzetben nem fog ide költözni. Hogy miért azt ne kérdezd, azt még nekem se mondta el anya.
-És ez a törtenek akkor hogyan jönn id.... ooo már értem.
-Hát ja, éppen a Reniéknél voltam át jött a Kinga is. Mondjuk őt nem hívtuk, de az mindegy is. Éppen probált valami olyat beszolni amivel nem tudok mit kezdeni amikor anya hívot. Felvettem és már halotam a hangján, hogy totál részeg. Nahát és beközölte hogy apa itt járt meg minden majd kinyomot. Enyit tudok én is, de ami a legrosszabb, hogy valószínüleg el kell megint költöznünk.
-És most hova foggtok ha már tényleg mindenhol voltatok.
-Ez egy jó kérdés elöször szerintem menénk Ausztráliába, ha ott is ránkt talál akkor nincs más választás mint észak-Korea. -miután ezt ki mondtam elnevettúk magunkat egyszerre
-Öszintén fogalmam sincs, de egyetlen egy dolgot tudok csak mégpedig azt, hogy nem akkarok inenn elköltözni.
-Az szivás lenne, ha elköltöznél.
-Ja tudom, nyilván hiányoznék a nagy Corteznak azert a bucsúnal el ne sírd magad.
-Jo, megpróbalom, de nem igérek semmit semm, már a gondolatól is bekönyezek-kezdet el szipogni amin én jót nevetem.
-Figyu, el kell intéznem egy fontos hívás mindjárt jövök. Arra van a konyha adig nyugotan szolgáld ki magad.
-Rendben van csak nyugotan.

-Szia, valami gond van?-vette fel agódva a nagynénim a telefont.
-Miből gondolod, nem hívhatlak fel csak úgy? De a mugy az van. Nagy ráadásul.
-Este fél tizenkettő van, ugye nem az amire gondolok.
-De az, apa ránk talált.
-Anyud, hol van, mit csinál?
-A fenne tudja, engem is már részegen hívott és mire haza értem full nagy kupi köszöntött, üveg szilankok, fel borult asztalok és könyves polcok fogadtak, anya meg biztos elment valami bárba.
-Fuuuu, egyedül vagy? Mert ha igen átmegyek és rendet rakunk.
-Nem nem egyedül vagyok és már kész a rendrakás is, ne agodj, csak gondoltam szólok, hogy tudj róla.
-Okés, Hunor van ott veled?
-Nem a Cortez van itt.-amint ezt kimondtam elkeztem rágni a körmöm, hogy mit fog hozzá szólni.
-Jól van, de csak, hogy tud nem örülök, hogy velük lógsz és erröl a kövi családi vacsin még beszélünk.
-Nem akkarok elköltözni.-nyögtem ki hirtelen.
-Nem is fogtok, legalább is te nem, gondoskodni foggok róla.
-Köszönöm
-Nincs mit aztán aludj is valamenyit szia.
-Okés szia.-majd kinyomtam a telefont.

Amint vissza mentem a napaliba meglátam, hogy Cortez ott ül a tv elött egy tál popcornal a kezében és valami fimet néz.
-Azta te aztán, tényleg nem zavartatad magad.
-Flóra lehet egy kérdésem.
-Persze, csak nyugotan. Ne kimélj.
-Téged, hogy vettek fel a Szent Johannába, ha nem vagy túl jó franciából, már mint nem azért, de eléggél le vagy maradva hozzánk képest.
-Hát öööö izé, jol van elmondom, de légyszi ne mond el senkinek se, se azt amit most mondani fogok, se azt ami ma itt történt.
-Okés hallgatlak.

-Áááááááa, így már világos, de az elég durva, de így akkor már mindent értek, de tényleg mindent.
-Ja az, az elöbb is őt hívtam, mert ő az egyetlen olyan rokonom aki nem szar bele ebbe az egeszbe teljesen. Már mint bocsánat a megfogalmazásért.
-Igen őt aztan tényleg érdeklik az ilyen dolgok.
-Hát, ja.Visszont én már nagyon elfáradtam és rám lett parancsolva, hogy aludjak is szóval én elmentem aludni, ha akkarsz nyugotan maradj itt tudsz aludni, de szerintem a nagyszüleid, jobban örülnének, ha hazza menél.
-Okés jó éjt, és ha bármi ilyen van nekem tudsz szólni.
-Okés, jó éjt.

Miutan Cortez elment még egyszer megprobaltam felhívni a Hunort, de még mindig ki volt kapcsolva.
Nem értem mit csinalhat, de inkább hagytam az egészet és nem izgatam magam ezen, mert akkor csak még rosszabb lett volna.

Másnap

Egész este alig tudtam aludni, csak forgolódtam.
Reggel már vagy ötkor fenn voltam. Éppen a konyhába mentem le amikor anya szoszerint hazza estett. Így gyorsan vissza mentem a szobába, nem akkartam látni.

A nap amugy nagyon jól eltelt, Cortez többször is keresett, hogy biztos jól vagyoke meg minden, ez nagyon aranyos tőle.
Ami visszont elégé agasztott, hogy a Hunor egyszer sem hívott tegnap óta. De inkább próbáltam nem erre gondolni.

Este fele elmentem az edző terembe, mert úgy éresztem, hogy csak ott tudom ezt az egészet rendesen ki adni magamból. Az edzés nagyon jól ment amin iszonyatosan meglepődtem.

Amint hazza értem, a házunk elött állt egy idegen auto és a ház ajtaja is nyitva volt.
Csak légyszi ne apa legyen, csak légyszi ne apa csak ne apa.
Momdogadtam magamban.
De az a látvány ami fogadott arra nem számitottam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sziasztok!nagyon sajnálom, hogy nem volt eddig resz de anyi, de tenyleg anyi tanulni valóm volt, hogy azt el nem tudjátok képzelni, visszont most vissza tértem. Igen megint genyán fejeztem be, de meg tetszet ez a vég szóval, mostatnól lehet hogy igy lesz sokszor, de azert megpróbálom nem mindig így befejezni.
A következő héten karácsony elött meg várható egy vagy lehet, hogy akár két rész is. Aztan makd valószínüleg lessz egy hosszabb szünet,ert az ünepek alatt rengeteg dologban szoktam én is segétkezni.
A helyes irásert meg az elirásért bocsi, probalkotom, de nehéz kiszürni.

Addog nektek egy kis feladványt, kerlek tippeljetek meg, hogy szerintetek, hany eves vagyok .
Nagyon kivancsi vagyok hogy mennyi idősnel gondoltok. Ha plusz infokat akkartok és spojler sem zavar akkor kövesetek tiktokon.

Tiktok:@olvasnijo.wattpad

A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz