tizenharmadik felyezett

22 0 0
                                    

A hétévége egész jól eltelt, azon kivül, hogy a rém állmoktól még mindig nem tudtam megszabadulni. Most épp vasárnap délután van és jönn át a nénikém egy kis csajos dumcsira meg közben vacsorázni is fogunk. Az anyám még mindig nincs itthon valamikor tegnap este ment el, de fix valamelyik pasianál volt tegnap és már dolgozik megint.

—Szia drágám–köszönt nekem a kedves nénikém és két puszival meg egy ölelésel köszöntötük egymást.
—Mit szeretnel vacsorázni?—kérdezte meg tőlem
—Rendeljünk pizzát–jellentettem ki határozottan.

Már rég ide ért a pizza és már lassan el is fogy amikor hirtelen meg szólal a nénikém.

—Kardos sokat panaszkodik rólad.
—Mi van? De hát legutóbb csak anyit csináltam, hogy kiálltam az igazamért. Hármast akkart adni egy hibátlan feleletre, csak azért mert egyszer késtem és nem hagyta akkor se ,hogy megmagyarázam.
—Tudom, tudom. De egy kicsit húzódj meg, visszont a többi tanárod rettentően meg van veled elégedve. Pl az angol tanárod azt mondta,hogy érdemes lenne elmened egy C2es nyelvvizsgára mert profi vagy angoloból, na de a franciát felkéne húznod, abbol jelenleg kettes vagy és mindjárt fél év zárás.
—Igen tudom. És igyekszem nagyon.
—Ja és, nem örülök,hogy beszipantott a balhés négyes. Mi lenne ha helyetük inkább a Reniékel lennél jóba.
—Én próbáltam velük is jóba lenni, de akárhányszor beszelgeni kezdek a Renivel vagy a  Virággal a Kinga elrágatja őket onnan. Nagyon bezárkoznak.
—Ahha értem. A Kinga majd megbékel veled azért zárt be enyire mert látja, hogy te veszelyeszted a népszerűségben és az okosságban megszerzett pozicióját, mert tudja, ha jó leszel majd farciából akkor te is lehetsz iskola első emelet mindenkivel nagyon gyorsan megtalálod a közös hangott.
—Ezt értem, de attól még meg nem kell parasztnak lennie.

Ez a vacsora nagyon jól eltelt. Rengetet tudtunk beszélgetni meg minden. Olyan jó volt.

Másnap

Ma a suliba egy kék bő szárú fatmert és egy sárga pulcsi szerű hosszú újjút vettem fel, meg persze egy kabátott mert most már nagyon hideg kezd kint lenne még nekem is annak ellenére,hogy én nagyon jól bírom a hideget.

—Hé Flo, ma jössz suli után a Zsoltiék garázsába?–kérdzte Ricsi amire én nem reagáltam semmit csak bambultam tovább.
—Hahó Flo, föld hivja Flot–kezd el legyezni az arcom elött, hogy végre rá figyeljek
—Igen, figyelek mond csak.
—Ömmmmm, kérdeztem valamit, ma jössz Zsoltiékhoz?
—Ja, persze. Bocsi csak egy kicsit elbambultam.
—Azt vettuk észre–majd meg szolalt a csengő ezért elindultunk be az iskolába.

—Hé Flora minden oké?–maradt le a Cortez a többiektől, gondolom, hogy tudjunk egy kicsit beszélni.
—Ja persze, csak beszélnem kéne a Danival, szerintem még mindig azt hiszi, hogy együt vagyunk és ezt jobb lenne minél elöbb tisztázni.
—Ohh, hát ahogy gondolod. De szerintem ne mondj inkabb semmit, hadj hogy azt hidjen amit akkar. Ha meg gáz van szólsz és segítek.
—Hát nem is tudom, legutóbb is egy hazugság miatt kerültem bajba, és most egész jóban vagyunk megint nem akkarom ujra mindent elbaszni, de mind1.
—Figyelj ez a te életed neked kell meg hozznod a saját döntéseidet. Én csak adtam egy tanácsot az már rajtad múlik, hogy megfogadode vagy sem.

Végül nem fogadtam meg a Cortez tanácsát és elhatároztam, hogy elmondom Daninak az igazat. Ugyhogy amikkor meglattam kifele sétálni a suliból gyors el is csíptem.
—Hé Dani várj.–szóltam utána majd egy kicsit meglepődve nézett rám.
—Szia, ömm tudnánk beszélni?–tértem rá gyors a lényegre.
—Szia, persze mond csak.
—Ömm négyszemközt– utaltam arra , hogy ott állt mellete a barátnője és nem elötte akkartam volna be valani, hogy megint hazudtam.
—Oooo, okés. Lara mindjárt jövök megvársz?
—Már elnézést, de nem. Nem mentek sehova, ugyanis bármit is akkarsz mondani az ÉN BARÁTOMNAK azt elöttem is megtehted te kis szajha. Ugyan is tudom, hogy rá voltál állva és nem kockáztatom, hogy elvedd tőlem.
—Hogy tesék?–néztem rá pislogás nélkül.
—Már meg ne haragudj, de Dani a az egyik barátom, és vannak olyan dolgok amik, nem tartoznak rád, ugyanis én bízom a Daniban és jelenleg mi van ha egy titkot akkarok elmondani neki amit nem mondhat el még neked se. Másodszor meg kikerem magamnak ezt a megszólítást.
—Chh, te nekérj kimagadnak semmit sem, mert jogosna hivtalak szajhának. Ugyanis te az vagy egy szajha.— már épp reagáltam volna erre valamit amikor a Dani közbeszólt.
—Lara elég. Nem hivhatsz így senkit sem, pláne nem egy barátomat akire ráadásul nem is igaz. Elmondom mi lesz. Én beszelek Flórával négyszemközt te pedig vagy haza mész és este hívlak, vagy megvársz valahol egy kicsit arrébb. Na mit mondasz.– Lara vegül  nem mondot semmit hanem egy durcás hajdobás után sértetten elment.
Danival egy kicsit arébb sétáltunk mert nem akkartunk a tömegközepén beszélni.
—Sajnálom, most miatam vesztetek össze. Egy kicsit bűntudtom van.
—Semmi baj, nem a te hibád ő játszotta túl magát elégé. De mond mizu? Miről akkartál beszélni?
—Jaaaaa, tényleg már majdnem el is felejtettem. Szóval a Halloweeni bulin történtekről akkartam mondani egyes mást.
Az egész az úgy volt, hogy....
–És már megint félbe szakított a Dani.
—Flóra ezt már megbeszéltuk akkor is barátok vagyunk és nem érdekel,hogy a Cortezel jársz, tényleg nem.
—Nem Dani én nem járok vele, igazábó...–és újból félbeszakított.
—Komolyan dobodt a szemét láda, hol van szétverem, hogy tehetett ilyet egy ilyen szép és csodálatos lányal mint te.
—Dani nem kell bántanod senkit sem mert nem szakítottunk.
—Akkor én ezt most nem értem.
—Hát még jó hogy nem érted, mert most is pontosan ugyan azt csinálod amit a bulin is. Nem hagyod hogy végig mondjam amit szeretnék.–adtam ki maggamból ezt ez egészet.
—Sajnálom, igérem most meghalgatlak. Modjad csak.
—Én és a Cortez nem vagyunk együtt és soha nem is voltunk sőt mondok még jobbat nem is leszünk mert csak barátok vagyunk. A bulira azért mentünk együtt ugyan is egyikünknek semm volt kivel mennie és gondoltuk ez így vicces lesz egy kicsit meg viccelni a sulit, csak megint én jövök ki belőle szarul, mert engem utál most mindenki.
—Ooooooooo,sajnálom ezt az egészet meg azt is, hogy nem hallgatalak eddig végig és amugy legközelebb, ha nincs kivel mened a sulis bulira nyugodtan szólj nekem és talán lesz arra esély, hogy akkor együtt menjünk.–miután végig mondta, rögtön elment és nekem még reagálni se volt időm.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 6 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/Where stories live. Discover now