tizenegyedik felyezett

60 3 0
                                    

Amint Cortez visszaült a nénikém el is kezdett fagatni.

—Mi a baj drágám, mi történt?–amint kimondta ezeket a szavakat nekem patakokban keztek el folyni a könyeim.
—Mindent elcsesztem mindent.–momdtam alig ertehtően a sírástól.
—Jaj drágám dehogy is. Gyere ide gyere.–majd szorosan magához vont az én kedves nagynéném. Igen jól hallotátok a nagynéném. Máday Emilia a nagynéném.
—Tegnap amikor meg  akkartam szivatni a Zsoltit egy srác elhívott randira–kezdtem el szipogni neki—És én csak anyit mondtam, hogy most nem lesz jó a hetvégén, de majd legközelebb bepótóljuk, nem pedig azt, hogy van barátom, de nem tudom miért hazudtam.—majd még jobban el keztem sírni.
—Nincs semmi, baj majd meg békél veled a Hunor biztos.–értette félre.
—Nem a Hunor a bajom, mert ő ezt nem is tudja. Meg amugy is megcsalt szóval tegnap szakítottam vele.
Nekem az a bajom, hogy az a fiu meg tudta, hogy én hazudtam neki és már nem akkar tőlem semmit sem, pedig nekem nagyon is bejön és szimpatikus is.–szerintem a monologom végét már nem értete a sirástól, de mindegy is, mert akkor ott abban a helyzetben erre nem tudtam koncetrálni.
—Nincsen semmi baj, az ő baja. Most akkor egy kicsit koncentráj magadra és engedj el mindent. Töltsél több időt a barátaidal meg a családa, Kardos meg majd én elintézem. Neked meg fiam, nagy szerencséd van mert csak egy szóbelei figyelmesztetést kapsz, de legközelebb nem úszod meg enyivel. Most pedig menyetek mert nekem még van egy halom dolgom–engedet el minket a nagynéném.

A mai nap amugy nagyon jól telt ezt le számítva, visszont Dani továbbra is levegőnek néz, szóval úgy döntötem, hogy megfogadom a nagynéném tanácsát és egy kicsit kikapcsolok.

—Hé srácok van kedvetek eljönni egyett kajálni?–kérdeztem meg a többieket a suliból kifele menet.—Ahha–hangzott eltőlük az egyhanzó válasz.
—Nekem nem jó edzésem van, de ha mondjuk, a mait letudom momdani, szoval meg is ráérek.–szóalt meg full radnom a Kinga.
—Ömmmm okés, akkor menjünk.

A mekibe mentünk kajálni és eszméletlenül jól éreztem magam a többiekel, nagyon sokat segítetek el terelni úgy mindenről a gondolataimat még a Kinga is ami nagyon meglepett.

Miután haza értem gyors összepakoltam a szobamba és ki is takarítottam, majd elmentem egyett edzeni a terembe.

Az edzés nagyon jól esett és örülök,hogy meg fogadtam a nénikém tanácsát és elkezdem egy kicsit magamra koncentralni és mí meglepő modon sikerült.

Egy párhettel késöbb

Az elmúlt időben csak is csak magammal foglakoztam. Elkezdtem ignorálni én is a Danit szóval most már úgy megyünk el egymás mellett mint két idegen, de megszoktam és most már csak egy kicsit fáj, de azért majd a jövőben helyre akkor vele hozni a dolgokat,hogy leglább újra barátok lehesünk, ha már több nem lehet majd köztünk.

Nagyon rossz nézni ahogy a Cortez meg a Reni szenvednek. Egyszerűen legszívesebben oda menék hozzájuk és a szemükbe mondanám, hogy basszus egymásnak vagytok teremtve vegyétek már észre, de nem teszem. Azért nem teszem ezt mert nem az én dolog és igazatt kell adnom a Ricsinek, ha a sors őket tényleg egymának szánta akkor úgy is egymásra fognak találni, legalábbis remélem.

Mindjárt itt van az őszi szünet és utána lesz egy halloweeni buli, amire szívem szerint nem menék el, de Cortezék kényszerítenek rá, sőt még azt is felajánlotta, hogy ha gáznak láttom, azt,hogy egyedül menék akkor ő szívesen lesz a párom a bulira. Én persze mondtam,hogy nem kell de ő ragaszkodott hozzá.

Ma van a buli napja. A mainapon nagyon jól telt igazából nem törtent semmi olyan ami említésre méltó lenne.

Cortezzal mentem amint már mondtam, amint beléptünk a torna terembe az összes szem ránk tapadt. De nekem egyen akadt meg igazán a tekintetem az pedig a Danié volt. Akinek a szemében csalodottságot láttam. Úgy nézett rám mint aki azt akkarja mondni, basszus tudhatam volna, hogy van köztetek valami, pedig mi csak barátok vagyunk a Cortezzel. A következő tekintett amin meg akadtam az a Renié volt és az ő szemeben azt lattam, hogy mindjárt elsírja magát így gyors felrohantam és félre hívtam,hogy elmagyarázam neki a dolgokat.

—Reni, ne értsd félre, csak azert jöttem vele mert azt hitte azért nem akkarok jönni, mert nem lenne kivel.–kezdtem el magyarázni neki
—De és te nem mondtad neki, hogy nem ez az oka?–kérdezte egy kicsit már szipogva
—De mondtam neki és ő el is hidte, de aztán meg elkezdett nyagatni, hogy menjek már vele mert kivancsi a reakciokra, és vegül már anyira idegesített, hogy bele mentem, de nincsen mögötte semmi több
—Ez a sztori olyan béna, hogy már majdnem el is hiszem.–jelent meg hirtelen a Kinga
—Nem hozzád beszéltem szóval le lehet kopni, különben is nem én hittetem el az egész osztalyal, ha nem is az egész iskolával, hogy van udvarlóm Francia országból, csak azért, hogy felhívjam magamra a figyelmet–vágtam vissza neki
—Te ezt meg honnan szedted?
—Kinga nem vagyok hülye.

Szerncsére a Reni elhitte, hogy nincs köztünk semmi, szóval kettőből egy pipa.

Az egyi zenénél a Cortez viccből felkért, hogy még jobban szédicsük a népet.

Éppen hogy elkezdtünk táncolni, amikor megjelent melletünk a Dani. Amin nagyon meglepődtem, mert ő neki a színpadon kéne lenni, de ami megjobban megleppet az az, hogy lekért. Igen jól haljátok lekért engem a Dani. Értitek a Dani, szóval inetől vele táncoltam.

—Dani figyel én..–kezdtem bele, de félbe szakított.
—Nem kell mentegetőznöd, nem zavar, sőt örülök nektek.
—Mi van, de mi..
—Flóra nem kell semmit semm meg magyarázni, vegül is tök loggikus, hogy együtt vagytok mert Cortez a legmenőbb leghelyesebb fiu a suliban, te meg a legmenőbb, legcsinosabb, legszebb, leginteligensebb és legelképesztőbb lány vagy a suliban, sőt a világon szóval, ez előre latható volt. Meg amugy is nem ezért kértelek le. A multkor lehet,hogy egy kicsit túlreagáltam és szeretnék elnézest kérni tőled, meg megszeretném kerdezni, hogy esetleg lehetünke barátok.
—Barátok?
—Igen, neked úgy is ott a Cortez és most nekem is van barátnőm szóval..
—Van barátnőd?–kérdeztem meg lesokkolva
—Igen, Larának hívják évfolyam társam, 12a-s
—Ooooo, az tök jó gratulalok–ez a mondat után éreztem, hogy eluralkodik rajtam a féltékenység.
—Köszi

A zene végeztével ő vissza ment a színpadra én meg az osztályomhoz mentem.

—Cortez beszélhetnénk?– hívtam félre
—Persz, mondjad mizu, miről beszeltetek?
—Az lényegtelen, te tudtad, hogy a Daninak van barátnője?–kerdeztem meg tőle azzonal
—Igen asszem nem sokkal a vitátok után jöttek össze, nagyon meg is lepődtem rajta, azt hittem tovább fog búslakodni utánad, de úgy látszik nagyot csalódott benned.
—Kösz, hogy eszembe jutadtad, pont ez kellet most nekem–vágtam a fejéhez, majd egy érdekes beszélgetés csapta meg a füllünket.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok! Tudom eltűntem elégé, de a második félévem húzós volt a suliban, de itt a nyári szünet szóvl most vissza terek, legalábbis megprobalok, de nem igerek semmit sem.
Az elirasok ért és a helyes írási hibákért bocso, mint mindig elmondom, probalom kiszűrni, de néh 1000 olvasás utan se veszek eszre minden hibát de igyekszem
Ha érdekelk plusz infók akkor köves be tiktokon, ha pedig tetszett ez a felyezett is akkor nyom egy csillagot és kommentelj.

Tiktok:@olvasnijo.wattpad

A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/Where stories live. Discover now