Ma van péntek a hét utolsó napja. Öszintén már nagyon vártam a hétvéget, mert anya megigérte,hogy csajos hétvégét fogunk tartani, aminek, nagyon örültem,mert végre látam rajta, hogy meváltozott és lefog szokni az ivásról ami nagyon nagy megkönyebültség számomra.
—Sziasztok
—Szia Flo, mizus mi ez a nagy boldogság—kérdezte Ricsi arra utalva, hogy talán egy kicsit tulságosan is boldogan libbentem oda hozályuk.
—Ja semmi, csak végre péntek, már nagyon vártam. Már mint félre ne értéséte, nagyon bírlak titeket, de jól fog jönnj egy kis pihi
—Jaj Flóra nekünk, nyugotan bevalhatod,hogy ránk untál nem harakszunk érte—momdta Cortez
—Azt te csak szeretnéd Cortez azt te csak szeretnéd, hogy rátok unjak
—A farncba, pedig azt hittem össze jött nem baj majd még probálkozunk, igaz Ricsi?
—Igen, igaz haver–majd lepacsiztak erre az egészre amin én csak elmosolyodtam.Ez a beszélgetés után nem sokkal bementünk. Ma volt tesi is. Én igazából imádom a tesi órat és jó is vagyok benne amit imádok, de ezért a Kinga kapott még egy okot, hogy utáljon mert én gyorsabb vagyok nala futásban hosszú és rövid távon is ami bosszantja és én ezt honann tudom ez nagyon egyszerű.Kb párnapja sulikört futotunk és a saját kényelmes tepmónál egy kicsit azért gyórsabban futotam, mert tudtam , hogy meg úgy is bírni fogom és minál hamarabb túl akkartam lenni rajta. És a Kingán látam, hogy küszködve, de próbál utol érni ami nagyon nagy erő feszítés volt számára. Ez nagyábol az utolsó körnél lehetett. Az utólsó kanyar elött beért engem, na de ez neki nem volt elég mert neki muszály volt engem meg előznie, és ebből lett a baj. Én nem gyorsítotam rá, de nem is fékesztem, mert engem hidegen, hagyot az, hogy a Kinga az elöttem vagy utánam fut be. Nos hát az utolsó kanyarban megcsúszott és elesett én azonal meg áltam és fel akkartam segíteni, de nem engedte azt mondta fusak tovább mert ő neki nem kell a segitségem, és örüljek annak hogy egyáltalán emberszamba vessz és beszél velem. Szóval ja ez történ akkor.
Vége lett a tesi oranak és a tesi öltözőbenepen öltözöm át amikor a Virág fel sikít.
—ÚRISTEN NEKED VAN TETKÓD, DE MENCIII.
–Öm igen van sőt ezen kívül van még kető
—És Máday tudja?– kérdezi flegmán a Kinga
—Erről szerintem nem tud de a másik ketőröl igen és ő kért meg rá, hogy korektorozam le.
—Ahha
—És hol van a másik kető?–kérdezte meg a Reni
—A csuklómon
—Chh, kigomdolta volna–jegyezte meg flegmán a Kinga
—Fúúúúúúú, de örünék, ha nem lenne mindenel problémád–mondtam halkan magamnak,hogy ne hogy meghalja bárki is.
—Momdtál valamit
—Én nem, szerintem csak kepzelőtsz, de kitudja talán azert mert szeretnéd,hogy hozzád szoljak–amint ezt kimondtam Kinga nagy csinradrata buuuummmal vonult ki az öltözőből, direkt úgy, hogy mindenkinek világos legyen az, hogy ő most meg van sértve és távozott a helyiségből, fuuuuuu, ilyenkor nem szimpi, de mind1.Éppen a suliból lépek ki, amikor egy hang kiabál utánam.
—Hé Flóra. Szia– jött oda hozzám egy fiu. Azt hiszem végzős.
—Szia, Kristóf ugye
—Igen, ömmm azt szeretném kérdezni, hogy esetleg lennee kedved, hétvégén együt lógni?
—Most hétvége sajnos nem jó, de majd talán legközelebb
—Okés, akkor beszélünk majd még jóhetvégét szia
—Szia neked is—Mit akkar a Kristóf?–kérdezte meg hirtelen a hátam mögül a Zsolti
—Csak megkérdezte, hogy lennee kedvem hétvégén elmenni valahova, de én azt mondtam, hogy nem
—Aaaaaa értem, van kedved ma a garázsomban lógni mindenki ott lesz
—Persze, jól hangzik. Jöhet a Hunor is?
—Felőlem, engem nem zavar amíg nem csinál balhét
—Nem fog, erről én kezeskedemHaza sietem és útközben írtam a Hunornak, hogy jöjön át hozzám most. Mire haza értem már ő is ott volt. Gyorsan felvázoltam neki a helyzetet és belement. A Zsoltiék viszonylag nagyon közel laknak hozzánk így nem kellet sokat sétálnunk.
ESTÁS LEYENDO
A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/
RomanceEz a történet arrol fog szólni,hogy mi lett volna ha 11.ben egy lány jönn a 11.b osztályhoz Arndold helyére akit Flórának hívnak és ez az egész nem napló szerűen, de az ő szemszögét mutatja be. Probálok az eredeti sztorinál maradni de elég sok válto...