Ma úgy döntötem, hogy egy ilyen szürkés feketés bővebb szárű farmert veszek fel egy ilyen bézses színű fehér pólóval amire rá vettem egy vékony fekete cipzáros pulcsit ugyanis ma már egy kicsit hűvösebb lesz elvileg, de ha még sem akkor majd leveszem és kész.
Éppen a kaput zárom be amikor halk lépteket halotam mögülem és egyszer csak két kár ölete át a derekekam, tudtam hogy a Hunor az így nem ilyedtem meg.
—Hát te mit keresel itt?–kerdezem tőle mert nem tudtam hogy ma reggelre megbeszeltük volna, hogy elkisér.
—Bekisérlek, és ha már ott vagyunk megmutathatnád, ki az a két ürge akik rád másztak.
—Nem másztak rám, csak felakkartak szedni, nem tudom mondlyuk mikor érnek be, de ha reggel most nem lesznek a suli elött akkor max elém jössz délutan mert ma úgyis 7 órám lesz és akkor majd meg mutatom, de induljunk mert be akkarom érni időben.
—Jó menyünk.–majd már útnak is eredtünk.Már távolról látam a suli elött ácsórgó csapatokat és szinte rögtön kiszúrtam az osztályomat is.
—Sziasztok–köszöntem amikor meg álltunk meletük.
—Flo, nem is tudtam hogy van egy bátyád, ja és ugye nam baj ha Flonak hívlak?–kérdezte tőlem Ricsi.
—De igen is baj ha úgy hívod mert így én szoktam hívni.—válaszolt goronbán Hunor amit nem értetem, de inkabb csak figyelmen kívül hagytam.
—Mondlyuk azért mert nincs is tesóm, mert ő a barátom. Srácok ő itt Hunor a barátom, Hunor ők itt az osztályom egy része.–mutatam be gyorsan egymasnak őket.‐nyugi huror nem ő volt az meg neki amugy is van baratnője, sugtam neki oda-
—Rockerek már bent vannak?-kérdeztem meg gyors a srácokat.
—Ahha már bent vannak–válaszlit egy kicsit flegmán Ricsi miközben méregete a Hunort.
—Akkor szivem majd délután meg mutatom neked kik azok mert már bent vannak a suliban.
—Jó ugy is hamar végzek ma, esetleg elmehetnénk mozizni, délután–kérdezte gyor tőlem.
—Nem is tudom, mi lenne ha most az egyszer csak ugy nézelődnénk és elmenénk mondjuk egyet kavézni meg sütizni.–momdtam félve egy kicsit neki mert nem akkartam hogy megsértődjön.
—Jó legyen, de hétvégére veszek jegyet és utána meg pizzazunk jó?
—Jó legyen.–adtam meg magam.
—Mivan Flóra elhoztad a bátyadat, vagy inkabb a kis öcsikédet.–jött gúnyolódva Kinga, ki más ha nem ő.
–Nem képzeld egyke vagyok és ő a barátom Hunor, Hunor ő meg azt hiszem talán a Kinga, mondlyuk nem vagyok benne biztos mert a kis királylány nem volt hajlandó bemutatkozni, de aszem a többiek azt mondtak így hívják.–mentem bele Kinga játekába. Nem akkarom, hogy kipécézen rögtön így látnia kell velem nem tud kekeckedni.
—A baratod—dönent le egyszere a Reni meg a Virág.
—Már is jobban tetszel igy nekem, látom nem van olyan puhány mint a Reni meg a Virág.
—Kinga vegyél vissza.–szolt oda rögtön neki a Ricsi
—Kmmkmm, nekem menem kell délutan talákozunk okés.–nyomot egy gyors puszit a számra köszönés kép és már el is ment.
—Szerintem menyünk be.–oldota gyors a feszültseget Ricsi.
—Flóra lehet hogy tegnap megusztad de ma már biztos oda fog szólni neke Máday a pck miatt.–mondta nekem Zsolti.
—Okes, kösz ,hogy szoltal majd csak meg oldom valahogy.Ja igen azt meg nem tudjátok de van egy pár pcm a fülemben meg ilyen oldalsó orr karika, bocsi de nem tudom a nevüket de nem is érdekell, meg tekóim is vannak de azok nem látszodnak szóval addig nincs veszély, meg amúgy is nem tud vele mint kezdeni az Em... Máday.
—Nemesi Flóra! Gyere csak ide.
—Majd talakozunk a teremben, ha nem, jó volt ismerni–kezdet el szipogni Zsolti.
—Titeket is–adtam alá a lovat én is, majd elnevetem magam.Kb csöngő elött értem be egy perccel, de ahogy haladtam a teremfele csak két fajta üvöltő zenét hallotam, az egyik a mi termünkből árat a másik az ásokéból, gondolom versenyeztek ki tudja hangosabban halgatni a zenét.
YOU ARE READING
A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/
RomanceEz a történet arrol fog szólni,hogy mi lett volna ha 11.ben egy lány jönn a 11.b osztályhoz Arndold helyére akit Flórának hívnak és ez az egész nem napló szerűen, de az ő szemszögét mutatja be. Probálok az eredeti sztorinál maradni de elég sok válto...