A pénteki nap tök jól eltelt, még a esti családi vacsora is viszonylag jó volt, egy dolog van ami bánt, de mondjuk nem lepődtem meg rajta, azon hogy anyám fulra lerészegedet.
Most éppen pakolok össze ugyan is ma este elöször életemben fogok a barátomnál aludni. Ma délután találkoztam egy két haveromal, de nem igazán éresztem velük olyan jól magam, mint mondjuk régen, vagy a mostani osztályomal, de ez van.
Pont akkor értem le a lépcsőn amikor a barátom csöngetett.
—Szia–nyitottam ajtót és egy hosszú csókal üdvözöltem. Viszont ez a csók nem olyan volt mint a többi másabb kevésbé volt érzelmes az ő reszeről, de úgy voltam vele hogy inkább nem foglalkozom ezzel.—Mit szeretnél csinálni?–kérdezte meg amint lepakoltuk a cucaim a szobályában.
—Nekem igazából nagyából mindegy.
—Rendben van én arra gondoltam, hogy rendeltem már előre egy kis mekit és az 5perc és itt van és akkor egy kis netflix melett megehetnénk.
—Jó legyen, de akkor en választok valami nagyon nyálas filmet.
—Jo legyen.–egyezet bele egy kicsit nehézkesen.Az étel nagyon hamar megjött és viszonylag hamar el is pusztítotuk.
Már nézük a filmet egy ideje, amikor a Hunor egyszer csak elkezdet csókólgatni. Egy kis idő mulva már azt veszem észre, hogy fölötem van és éppen elkezd levetkőztettni.
—Hunor ne kérlek. Még nem érzem azt, hogy készen állnek rá.
—Nyugi, hidd el erre biztos készen vagy.
—Hunor hagyd abba, én nem szeretném még,–kertem meg egy kicsit erőteljeseben.
—Jó, okes akkor vidd a cucod és aludj a kanapén vagy bánom is én, hogy hol.–mondta bedurcázva
—Ne hogy már ezen besértődj, kérlek, csak anyit kertem ne, mert még nem vagyok rá készen. Ne legyél enyire hisztis.
—Nem érdekel, az hogy mit mondtál,de meny innen.Már vasárnap délután van és otthon vagyok, tegnap este vegül, haza mentem nem akkartam vele egy légterben lenni. Azóta viszont nem keresett, szóval én sem fogom őt, ugyanis nem nekem kell bocsánatott kérnem, mert ő bántott meg engem és arrol meg én már nem tehetek, hogy enyire hisztis.
Reggel mikor setáltam a suli felé észre vettem, hogy ki van bővülve az osztályunk egy taggal, gondolom ő a Cortez.
—Sziasztok.–köszöntem ahogy oda leptem hozzájuk
—Flóra vagyok.–mutatkoztam be gyors Corteznek.
—Én meg Cortez.
—Mi van Flóra a nagy hősődet hol hagytad?–kérdezte Zsolti poénkodva
—Ma reggel ,nem tartot velem, szombaton egy kicsit össze kaptunk
—Óóóóó, sajnálom Flo, megverjem neked?–kérdezte meg Ricsi ami szerintem nagyon cuki tőle.
—Nem, nem kell, de azert kösz, egy dolog visszont biztos én nem fogok tőle bocsánatott kerni megvárom amíg ő lép.A távolból már látam,hogy a Reni közeledik felénk.
Amint oda ért hozánk köszönt mindenkinek.Észrevetem a nagy nevetgélések közepette, hogy a Cortezel kezdet el bezsélgetni. Elégél rossz volt halgatni.
Majd oda lépet, hozzank a Kinga és valami két francia udvarlorol kezed el áradozni, látam rajta és a Renin is, hogy ez full kamu, de kíváncsi voltam a végére.
Végül Cortez megsértődött és bement, maj mindenki más is elkezdett be menni utána, de én gyors elkaptam a Ricsit.
—Figyu, a Cortez és a Reni beszélgetesét mindig ilyen fajdalmas halgatni meg nezni? Mármint tökre látszik, hogy mind a ketőjük ada van a másikért, de még is.
—Sajnos igen, és ami a borzatóbb, hogy két éve csinálják már ezt, ső Corteznek mégbarátnője is volt. De nem szól bele senki mert egy, kivácsiak vagyunk a végére kettő pedig ha a sors egymásnak teremtete őket akkor egyszer csak egymásra fognak találni.
—Értelek, de akkor is anyira rossz volt nézni, én esküszöm ha ezek nem jönnek össze 12.végére akkor en lecsapom mind ketőt.
—Okés segitek, de most már menjünk szerintemAz első óra viszonylag tök jól eltelt.
Szünetben látam, hogy a lányok együt ki mennek a mosdóba valamit megbeszelni, de engem nem hivtak ami egy kicsit rosszul eset, de inkabb elengedtem.
A padomban éppen zenét halgatok amikor oda jönn hozam a Cortez.
—Hello
—Szia
—Hogy tetszik edig a suli?
—Eddig teszik, mondjuk a Francia az egy kicsit sok és kezdek elveszni, de probálom tartani a tempót.
—Szolj ha kell segítség.
—Okés köszi. Figyu, van egy dolog amit nem értek.
—Mondjad
—Mi a fa**omért nem lépsz?
—Hogy tesék? Kiről vagy miről van szó? Én ezt nem értem most.
—Miért nem lépsz a Reni felé?
—Ricsi elmondta mi? Nem is tudtam,hogy enyire jobba letetek, hogy a legjobb haverja tikait is kiadja, szépek vagyunk mondhatom.
—Senki nem mondot semmit, egyszerűen túl egyertelmű.
Magamtól jöttem rá.
—Okés, így már minden más. Azert nem mert félek, félek attól, hogy visszautasít.
—Öszintén szerinte, te nem attol félsz hanem attól, hogy ha visszautasít egy olyan mint ő akkor vesztesz a népszerűsegedből. Adhatod itt az engem nem érdekel az, hogy menő vagyoke vagy semm stilot haver, de engem nem vesz át,meg amúgy is egy bizonyos szinten mindenkit izgat, csak van akkit nem anyira és ha igazam van, már peig mindig igazam van akkor elégé gáz vagy.
—Ahhhj, lehet van benne igazság, de lehetne , hogy ezt a témet egy kicsit jegeljük igy is elégé kiborított, hogy van egy udvarloja.
—Chh és ha rájössz, hogy kamu–mondtam borzasztóan halkan.
—Mondtál valamit?
—Nem én nem mondtam semmit sem.
YOU ARE READING
A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/
RomanceEz a történet arrol fog szólni,hogy mi lett volna ha 11.ben egy lány jönn a 11.b osztályhoz Arndold helyére akit Flórának hívnak és ez az egész nem napló szerűen, de az ő szemszögét mutatja be. Probálok az eredeti sztorinál maradni de elég sok válto...