!!!!!!!!!!FIGYELEM!!!!!!!!!!!
EZT A RÉSZ 14 ÉVEN ALULIAK CSAK IS CSAK SAJÁT FELELŐSEGRE OLVASÁK. DURVA NYELVEZETETT ES ERŐSZAKOT TARTALMAZ, KÉRLEK TITEKE AKI EZEKET NEM BIRJA AZ NE OLVASA EL, KÖSZÖNÖM A MEGÉRTESETEKET—Uram isten Flóra, bántotak, valamelyik bántot agyon verem tudod–kezdet el harcoskodni amikor beljebmentünk és közelebről is szemügyre tudott venni a Hunor.
—Ami azt iletti, szerintem, hogy is mondjam, a mi utunk együt itt és most azonal véget ért enyi volt.–amint ezt kimondtam megint elbőgtem magam.
—Te most szakítasz velem, pont ma az 1 éves fordulonkon, szép vagy mondhatom szép–miután ezeket ki mondta felnevetett mint egy pchiopata
—Haver matad szakít, te vagy itt egyedül a rossz ebben a kapcsolatban.—világositotta fel egy kicsit a Ricsi
—Mi van, miattam, tudtomal ő az aki szakítani akkar az egy éves évfirdulónkon nem én.
—De ember szálj már egy kicsit magadba azert akkar szakítani veled mert megcsaltad—világotott ra neki arra, hogy tudok mindent a Cortez
—Ti, komolyan mondom nevetsegesek vagytok én nem csaltam meg soha.
—Ez nagyon vicces mert van rá bizonyítekunk.—miutan ezt kimondta a Ricsi megmutatam a telomban a képeket. Amint Hunorban realizálódott, hogy tenyleg tudjuk az igazat, méghozzá bizonyítékunk is van, teljesen bedühödött.
—És akkor mi van. Férfiből vagyok kell nekem a kielégités, és ha már a barátnőm nem képes rá akkor addig amíg bátorsagot gyűjt ehez a borzatóan ilyesztő és félemetes dologhoz adig talátam maganak mást. Hogy öszinte legyek kivoltam már éhezve kellet nekem ez, de ti is fiuk vagytok csak megértitek nem.
—Nem nem értjük meg. És tudod, hogy miért, mert ha fél, akkor képes vagyok egy lányra ha igazán szeretem akkár éveket is várni.—kezdtek el bevédeni a fiuk
—Hát akkor hülye vagy haver bocs. De én nem fogok ősideig várni erre a hülye libára csak azért mert parázik etől a kis semiségtől.
—Mint mondtal rá te barom?–kérdezet vissza a Cortez azthitem, hogy mindjárt felnyomja a falra.
—Azt hogy egy hülye liba bazd meg azt mondtam.
—Nem beszélhetsz igy egy lányról sem, mivel megérdemlik a tiszteletett érted–momdta bele az arcaba a Cortez, nagyon jól esett, hogy így kiáll értem
—Ohohohó–kezdet el nevetni a Hunor
—Látom én már hogy mi folyik itt, te kis kurva, arra vártál, hogy félre lépjek, közben te se vagy olyan ártatlan–ronott nekem a Hunor
—Nem értem miről beszélsz
—Persze tagadj csak tagadj, ezzel az emberel kurtál egész végig miközben velem meg nem akkartál lefeküdni mert jajj én még nem állok készen–mondtam elvekonyotva a hangjat a végére a Hunor
—Nem vagy szűz ugye, vald be legalább, hogy miatta és akkor megverem majd megbocsátok és elfelejtjük az egészet okés.
—Nem fekütem le se vele se senkivel és igen pont azért mert félek, tesék ezt akkartad hallani
—HAZUTSZ–mondta ki üvöltve és neki nyomot a fanak tiszta erejéből.
—ERESZD EL!!!!!!!!!!—rontott neki Ricsi tiszta erejéből
—Ha enyire tudni akkarod, már az elött gondolkoztam rajta, hogy szakítok veled, mielött meg a képeket megkaptam volna, de így már nyomós okom is volt rá és amugy a rózsát szeretem nem is ezt a hülye liliomot, most meg takarodjár inenn, de azonal vagy kihívom a rendőrséget–kiabáltam rá és már patakokban fojt a könyem, Hunor ekkora megadta magát mert rájött, hogy kettö az egy elen és eséje se lenne.Miután a Hunor elment a fiuk addig maradtak velem ameddig az anyukam haza nem ért, hogy ne legyek egyedül addig se , meg hát nehogy vissza jöjön a Hunor.
Másnap reggel, teljesen össze omolva sétáltam a sulihoz.
—Szisztok
—Szia Flóra jobban vagy már?–kerdezte a Reni és a többiek is agódó szemekel nézték rám és ez retentően jól esett.
—Hát egy kicsit már igen, de azért elégé megviselt ez a dolog, tudjátok, nekem ő volt az első szerelmem és az 1 év az azért még is csak 1 év. Mondjuk így utólag, már nagyon sok hibát látok benne meg sok jelet arra, hogy megcsalt. Ha jobban bele gondolok akkor már fél éve elkte ezt az egeszet szoval jobb is így. De most ne erről beszéljünk, hanem inkabb valami boldogabbról.Kb 5perc lehetett becsöngőig, ezért úgy döntötünk, hogy elindulunk befelé az épületbe. Valamiért lemerdtam a töbiektől, öszintén fogalmam sincsen, hogy miért, de ők már bent voltak az epületben, amikor én megcsak elindultam. Egy pár lepést tehetm meg amikor is valakiháturól elkapott és elkezdet pörgetni. Rögtön felsikoltotam és rukapalni keztem mikozben csak azt ordibáltam, hogy tegyen le. Amikor végre lettet és megfordultam, rögtön elkapot a sírógörcs ugyanis, Hunoral találtam szembe magam. Azonal hátrálniketem, de ő megragata a csuklomat és közelebb húzott magához.
—Te mégis mit keresel itt?–kérdeztem meg tőle teljesen ledöbenve.
—Tegnap nagyon haragban váltunk el és úgy gondlom, sok mindent kéne megbeszélnünk így ezért vagyok itt.
—Nekünk töbé nincs mit együt megbeszélni szóval ha nem harakszol én most bemegyek mert nem akkarom lekésni az első órám.–amint elindultam volna utánam nyult és visza rántott de ezutal nem engedet el hanem szorította tovább a csuklóm.
—Engedj el, menem kell.–kezdtem el megprobalni kirángatni a kezem a szorításábol, de hiába járok a tánc mellet még edzőterembe is,még igy is sokkal de sokkal erősebb nálam így szinte esélytelen volt az, hogy kiszabaduljak a szorításábol.
—Azt mondta, hogy enged el–hallotam meg hirtelen egy ismerős hangot mellőlem és rögtön tudtam, hogy ki az és egy kicsit meg is nyugodtam.
—Ha nem zavar éppen egy privát beszelgetést folytatunk le szoval el lehet szépen menni.–mondta Hunor és már rögtön újra rám koncentrált.
—Ha nem látnád a kedves lány akivel éppen privát beszélgetést akarsz leforgatni, nem tulságosan, szeretné ezt az egészet, szóval utoljára szólok, hogy EN GED EL–szólt oda, Hunornak ami nagyon jól esett, de ez őt sajnos csepetsem érdekelte.
—Vagy különben, mi lesz, hívod az anyucit meg az apucit, a suliba is ezért kerültelbe az fix, ide csak sznobok járnak mind.—amint ezeket a Hunor kimomdta, úgy tünik nem csak nálam szakadt el a cérna mert csak anyit vettem észre hogy már a földön vannak és a Hunor próbalja védeni magát, de nem nagyon sikerül neki elégé vesztésre áll.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok! Köszönöm ,hogy ezt a részt vegig olvastátok, remélem, hogy tetszet. Ha igen akkor ezt jelezétek egy kommentel és ezy csilagal. Ha érdekelnek spojelerek akkor kövesetek tiktokon.
Tiktok:@olvasnijo.wattpad
ESTÁS LEYENDO
A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/
RomanceEz a történet arrol fog szólni,hogy mi lett volna ha 11.ben egy lány jönn a 11.b osztályhoz Arndold helyére akit Flórának hívnak és ez az egész nem napló szerűen, de az ő szemszögét mutatja be. Probálok az eredeti sztorinál maradni de elég sok válto...