tizedik felyezett

83 3 0
                                    

—Hagyátok abba–kiáltotam rájuk és a két fiu rögtön felpatant és úgy tetek minha mi sem történt volna.
Dani rögtön melém sietett, hogy megkérdeze, jól vagyoke meg minden. Ami borzasztóan aranyos dodlog volt tőle.
—Ááááá, értem már szóval vele dugtál végig nem is azzal a kis Cortez gyerekel így már minden érthető.–kezdte el Hunor megint a vádaskodást.
—Nem csaltalak meg senkivel sem nem tudod ezt még mindig felfogni.
—Várjunk csak ti együt vagytok?–kérdezet rá a Dani amikor is hirtelen meg állt benem az ütő.
—Igen
—Nem –vágtuk rá teljesen egyszere a Hunoral. Majd a a Dani teljesen értetlenül felém fordult, de én egy pici szánalmat is látam benne ami nagyon rosszul esett abban a helyzetben.
—Nem, nem vagyunk már együtt. Tegnap szakítotunk mert megcsalta.—mondtam ki végül, de nem mertem a szemébe nézni közben.
—Értem , akkor meg kopj le haver,nincs neked itt semmi keresni valód.—majd ezzel a Hunor már el is tűnt a suli elött.

—Köszi- mondtam a Daninak miközben gyorsan utána rohantam mert ő már el is indult be a suliba engem meg sem várva.
—Amugy, hogy hogy most jöttel csak neked nem kellet volna már rég a suliban lened a rádio miatt?–kerdeztem rá, de ő csak megrántota a válat és csak anyit mondot hogy
—Elaludtam–majd engem teljesen ingnoralva gyorsított a tempójan és már ment is tovább.
—Jaj, váj már ne siese enyire még kérdezni akkartam valamit.–ő csak hanyagul meg állt és felém fordult aféle mondjad már mert sietek stílusban amit egyáltalán nem tudtam hova tenni.
—Csak anyit akkartam mondni, hogy megüresedett a hétvegem és ha áll még esetleg az ajánlatod akkor elmehetnénk moziba vagy valahova.
—Figyu Flóra, nekem ez igy már nem pája.–mondta teljesen flegmán
—Mi van most mi bajod van?
—Az, hogy amikor, tegnap elhivtalak randizni, te csak anyit mondtál, hogy mots nem jó de majd máskor bepotóljuk. De azt egy szóval sem említeted, hogy azért nem jó mert van barátod. És így, hogy ő most már nincs a képben csodálatos határos módon szabad letél hétvégén. Ha azt mondtad volna tegnap teljesen egyenesen, bocsi nem jó MERT van barátom-emelte ki a mert szót–akkor azt mondom jó okés nem próbálkozom tovább és miután szakitotok mert úgyis látam volna rajtad, hogy van valami baj és akkor rá kérdezek te meg elmondod aztán tiszta lett volna nekem, hogy jó akkor most már szabad a pája és bepróbalkozom. De így, hogy én csak egy tartaléknak voltam bent, hagyva, hogy ha már nincs a másik akkor majd ő is jó lesz, ez így nagyon szarul esik ezért bocs, de nekem így már nem megy.–miután ezt kimondta nem törődve velem otthagyot és bement a termükbe. Én pedig ott áltam egyedül a kihalt folyosón és éreztem ahogy elkezdenek a könyek végig gördülni az arcomon.

Miutan be ment a termükbe én is elindultam a miénk felé, teljesen össze törve.
A terembe szó szerint berontotam, ami csak azért volt gáz mert Kardossal volt óran és hiába vagyok jó magyarból ő egyáltalán nem szívlel engem.

—Kedves Nemesi kisasszony végre hajlandó volt befáradni az óramra micsoda megtiszteltetés 20perc késés már írom is a naplóba.
—Kérem ne írja be, itt voltam már rég csak feltartotak, de én tényleg nem akkartam késni.–kezdetm el mentegetőzni, de igy utólag jobban belegondolva nem kellet volna.
—Áááááááá,tehát itt volt a suliban csak nem volt hajlandó bejönni ez így megjobb.–miután ezt kimondta én inkabb már nem reagáltam rá semmit sem hanem csak a helymre kulogtam.

Kb 2perce lehetem az óran amikor, meg halottam ahogy, a Cortez hátra fele fordulva piszeg nekem.

—Mi az? –kerdezem tőle sutogava
—Mi történt, látom hogy baj van.
—Anita–Kelemen és Nemesi, maguk mégis mit képzelnek Anita-Kelementől ezt már meg szoktam, de Nemesi magától még ilyet nem látam. Nem elég, hogy késik az órámról 20percet azért mert nem volt kedve bejönni, aztán még meg sem tisztel anyival, hogy figyel, az órám helyete inkám beszélget ez remek. És akkor még arrol nem is beszéltem, hogy szó szerint berontott a terembe és be is csapta maga után az ajtot ami elfogathatatlan. Nyomás az igazgató helyetes asszonyhoz. –amint ez ki mondta azzonal fel álltam és elkeztem az ajtó felé halladni.
—Még ma ha kérhetem. Anita‐Kelemen ez rád is vonatkozik indíts.

Amint kiérrünk a folyosóra Cortez rögtön meg állított.
—Na Flóra mond mi történt, tudom, hogy nem azért késtél mert nem volt kedved bejönni, hanem azért mert történt valami.

Corteznek az iroda felé vezető úton elmeséltem mindent töviről hegyire és ami nagyon jól estett az az, hogy egyszer sem szakított felbe hanem csak végig hallgatott.

—Figyu Flóra amit én most mondani fogok az nem fog neked teszeni, de én megértem a Danit teljesen. Már tegnap amikor beszéltél vele és elfeljetett neki emliteni azt az apró részletett, hogy barátod van én már akkor rosszalóan néztem rád, és hát mit is mondjak de magad allat vágtad a fát bocs de ez az igazság.
—Tudom, és ha vissza mehetnék az időben akár már csak a tegnapi napra akkor már mondanám neki és lehet, hogy minden jobban alakul sőt biztos, de ezt is elcsesztem mint mindig mindent.
—Jaj ne modj ilyet, kiloghatam legálisan Kardos órájáról, és ennek az ára csak egy igazgató helytesi legrosszab esetben. Ugye viccelsz ez a legjobb dolgog a mai nap.
—Hát te lehet kapsz érte valamit, de én csak egy jó kis elbeszélgetést.
—Miért?—kerdez rá Cortez, de mire válaszolhatnék neki, már rögtön rá is jönn.

Amint oda értünk Máday irodályához Cortez bekoppogot.

—Tessék, gyertek csak nyugodtan.–szólt ki rögtön a koppogás után.

—Na had haljam miért letettek ide küldve.–kezdett bele rögtön amint helyet foglatunk.

—Késtem Kardos tanár úr órájáról, amit nem nézett jó szemel és utána a Cortez meg kérdezte jól vagyoke mert látta, hogy valami baj van és erre berágot majd ide küldött.
—Ahj, rendben van Cortez, kapsz egy figyelmesztetőt mehetsz. Flóra visszont veled van még egy kis megbeszelni valóm.
—Nem kell ki küldeni a Cortezt tudmimdenről.–hadartam el gyorsan.
—Tényleg? Hát jó, akkor Cortez nyugotan gyere vissza.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sziasztok itt is van a kövi rész késve elégé, de itt van. Remelem ez a rész is tetszeni fog neketek ha igen, akkor azt jelezetek nekem egy csillagal ég egy kommentel.

Tiktok:@olvasnijo.wattpad

Utó irat:nagyon köszönöm az 1k olvasót, retentően hálás vagyok érte, és a kövi reszt hozom meg a héten.

A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/Where stories live. Discover now