negyedik felyezett

156 3 0
                                    

Reggel mikor fel kelltem megfogadtam Cortez tanácsát és egy fekete legingszet vettem fel egy bő pólóval, ezek útán pedig nyujtotam egy kicsit és gyors át vettem a táncot.

Az első órák tök jól elteltek, de ami fura volt, hogy már edéb szünet van és még mindig nem történt semmi sem. Lehet,hogy a Zsolti meggondolta magát mind1.
Mikkor ezt végig gondoltam hirtelen az egyik stúdiós beleszolt a mikrofonba. Asszem Daninak hivják nagyon rendes fiu mimdig köszön reggel elég szimpi.

—Tudjátok,hogy nem szoktuk megengedni, hogy számokat kérjetek de ez igen csak különlegges alkalom. Ezt a számót Nemesi Flórának küldi Nagy Zsolt ja és Flóra ez az egyik verseny zenéd szóval elvárja, hogy táncoljrá szóval fogadjátok nagyszeretettel a party rock című zenét.
Amint fel eszméltem egy kisebb sokkból már észre vetem hogy az árkádok alatt a többiek kialakítottak egy kisebb kört, hogy tudjak táncloni így beáltam a kezdő pózomba és amint elindult a zene elkeztem a koreót.
Miután vége lett a táncnak kifulladva oda mentem a Zsoltihoz és bele boxoltam egyet a kezébe és csak utána eszméltem fel,hogy a taps amit hallok az nekem szól.

Ez a nap is jól, eltelt és nagyon örültem annak, hogy ennyi embernek tetszik az amit csinálok. Amint kiléptem a suliból, jött egyhurtelen ötlet, ha már van a közelben edzőterem, akkor kihasználom.
Az előző lakhelyünk közelében is volt edzőterem és a tánc mellet eljártam oda rendszeresen.

Haza értem és nagyon gyorsan össze is pakoltam az edzős cucaim és már el is idnultam a tarambe. A terembe belépve azonal megvettem a havi bérletet, aztán bementem az öltozőbe és átöltöztem, hogy minél hamarabb eltudjam kezdeni az edzést. Még suliból hazafele ráírtam a személyi edzőre, hogy ha otthon küldök egy gyors formát akkor esetleg, rude nekem írni edzés tervet és miután elkültem neki a formám azonal át is küldte nekem a személyre szabott edzés tervemet aminek nagyon örültem.

Az edzés nagyon jól telt, viszont, volt egy mély pont a végefele és tulajdon képpen, ha őszinte akkarok lenni magamhoz, akkor emiatt lett vége az edzésemnek is a mai napra. Ugyanis észre vettem, higy három szent johannás lány rajtam röhög miközben az egyik gyakorlatott csináltam. Nagyon gyors végig mértem magam és rájöttem, higy egy kicsit szórított a nadrág így még dagatabnak néztem ki. Befejesztem az ismétlét és azzonal bementem az öltözőbe. Oda álltam a tükör elé és majd nen alhánytam magam anyira undorító volt az amit látam ott. Főleg a belső combom zavart.

Amikor haza értem, inkább úgy döntötem, hogy minimális menyiséget eszem csak, mert habár nem volt étvágyam azért nem vagyok hülye és tudom, hogy ennem kell, de sajnos nem tudtam sokat enni. Vacsora után lefürödtem majd fogat mostam és elhatároztam, hogy alazom, de sajnos a  gondoltaimtól nem tudtam így kín keservesen olyan hajnali háromkor tudtam csak elaludni.

Reggel az ébresztőm kínző hangjára keltem fel. Éreztem, hogy tiszta karikás a szemem így feldobtam egy kis korektor. Amikor lebalagtam a lépcsőn nagy sajnálatomra anya lent volt.
—Szia kincsem, hogy aludtál?–kérdezte tökre kedvesen, ami nagyon fura volt.
—Ömmmmm, jól. Uuuuuuu, az sonkás tojásos meleg szendo?
—Igen az neked csináltam
—Jej, kösziiiiii–nyomtam egy gyors puszit az arcára.
—Mizu Hunoral?
—Minden rendben miért?—Hát csak tudod régvolt nálunk es a multkor nála aludtál meg minden.
—Anyaaaaaa, nem történt semmi sem nyugi, de ha törtent volna bár mi is az elmondtam volna.
—Jolvan jolvan én csak kérdeztem.

Ez a nap is nagyon gyorsan eltelt. Magyon jól érzem magam itt az új suliban mindenki nagyon rendes hozzám.

—Cortez várj-kiabáltam utána amint kiértem a suliból.
—Igen?
—Te jóbba vagy a stúdiosokkal ugy?
—Hát fogjuk rá miért?—Csak mert majd ezt a tegnapit vissza kell valahogyan majd adnom a Zsoltinak és akkor gondoltam segíthetnél a studiósokat meg győzni.
—Jó megpróbálhatom, és megvan már, hogy mi lesz az?
—Nem még nincs, de meg fogja báni, hogy ujjathúzott velem —Erre majd kiváncsi leszek. Szólj ha meg van.
—Okés szia és jó délutánt.
—Szia neked is.

Egész délután azzon gondolkoztam,hogy hogyan adhatnám majd vissza Zsoltinak ezt az egeszet. A gondolat menetemből anya zökentett ki.

—FLÓRA GYERE LE!
—Megyek anya
Amimt leértem nagy sötetség fogadott, nem tudtam mi van itt így ugy döntötem felkapcsolom a vilanyt és megkeresem anyut.
Éppen kapcsolnám fel a vilanyt amikor hirtelen valaki háturol megfog a derekamnal és felemel. Annyira megijetem, hogy elkeztem síkoltozni és rugkapálni.
—Nyugi baby csak én vagyok.-hallotam meg Hunor hangját amikor letett.
—Ne csinalj ijet mert megijesztesz–boxoltam bele a vállába.
—Jol van bocsi
—De te mit keresel itt
—Anyud felhívott, hogy vane vallami vita köztünk mert rég voltam itt aztán mondtam, hogy nem ezért kitalálta, hogy jöjjek át és lepjelek meg csak nem gondoltuk volna, hogy ennyire meg fogsz ijedni.
—Hianyosztál–csókóltam meg jó hosszan
—Te is nekem baby–mi ez a babyzése már másodjára hasznalja pedig a kacsolatunk elején megértem,hogy ne hívjon így mind1 biztos abba hagya majd egyszer ha meg nem akkor szolók neki még egyszer.

Este 9fele indult el rőlünk a Hunor nagyon jól elvoltunk filmeztünk megbeszélgetünk, ahhhj úgy hianyzott ez már.

—Új munkád van?–kérdeztem rá anyunal mert ilyen kor este már vagy ket oraja a munkában szokat lenne
—Ömmmmmmmm, nem miért?
—Csak mert ilyenkor dolgozni szoktál
—Figyelj kincsem, ne borulj ki, de kirugtak mert kiderült,hogy kavartam a pozició fönökömel és ezért kell most egy uj munkát keresnem.
—MI VAN?!!?
—Mondtam,hogy ne borulj ki, de van egy jó hírem is, holnap megyek állás interjúra
—És ez legalabb napali munka lesz?
—Hát ööööö, nem
—Ne már,akkor megint alig leszel itthon este
—De jobban fizetnek itt
—Óóóóóóóóóó, az jó
—Viszont, többet is kell majd dolgoznom
—Az visszont nem jó
—De igy hétvégenként tudunk csajos napot tartani, mert akkor nem kell be menem
—Okes, én visszont mentem aludni, mert holnap nekem suli és korán kell kelnem jóéjt
—Jóejt neked is kincsem

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Remélem ez a rész is tetszett, ez egy kicsitt rövidebb lett, de igyekszem igyekszem. A kövi resz várhatolag szerdán fogérkezni, de legrosszabb esetben is csütörtök, ha nem akkor kerlek azt is értesétek meg mert suli mellet ihenem is kell meg ugye sportolok is de probálok nektek minel jobb és hosszabb reszeket hozzni. Az elírások ért és a helyes írási hibákért bocsi igyekszem javitani a részeket, de sokszór nem veszek észre a hibákat többszöri átolvasara sem.
Akkit erdekelnek spojlerek a könyvből az kövesen be tiktokon.

Tiktok:@olvasnijo.wattpad



A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/Where stories live. Discover now