tizenkettedik felyezet

22 2 0
                                    

Épp a Zsolti vallata a Kingát és a Renit a kamu barátjukról, ugyanis rájuk írt és kiderítette, hogy ez az egész kamu. Amikor a Cortez ezt meg hallota, nagyon össze zuhant és láttam azt a csalódotságott a tekintetében. Borzalmas volt nézni.

Cortez konkrétan kirontott a torna teremből, Reni pedig loholt utána. Elég csúnyán kiabáltak egymásal, sajnos már csak a végere emlekszem szóval azt ide letudom irni nektek.

—Menj a francba Reni–ordította a Cortez
—Tudod mit te meny a francba –mondta a Reni amin Cortez csak elmosolyodik és elkezd a porta fele haladni.
Én és a Ricsi utána megyünk a Ricsi meg megáll a Reni mellet és váltanak pár szót, én csak egy szánakozó tekintettel jutalmazom meg a Renit aki szerencsétlen az udvar közepén összeomlot és elkezdett sírni.

Az esett utan át mentünk a Cortezhez egy kicsit kibeszélni a dolgokat.

—Én ezt nem értem, olyan jó volt minden erre kiderül, hogy csak hazudik még is miért?–omlott össze a dolog Cortez.
—Nem tudom haver nem tudom, a lányok teljesen érthetetlene és bonyolultak–jelentette ki a Ricsi amire a Cortez egyöntetűen bolíntott.
—Ez most komoly, ez után az egész után, még ti mondjátok, hogy a lányok a bonyolutak–a kijelentésem után a két fiu olyan érthetettlen felyet vágtak mint akikkel nem egy nyelven beszélnék.
—Basszus Cortez két éve úgy teszel mint akit nem érdekel a Reni, néha kedvesebb néha bunkóbb vagy vele, sőt még barátnőd is volt, csak azért, hogy féltékenyé tedd a Renit. Most meg hirtelen amint meg tudtad, hogy a Reninek van egy alakulója, rögtön elkeztél hozzá közledni és még akkor semm esett le ,hogy ez az egész kamu amikor, engedte,hogy meg fogd a kezét és úgy viselkedj neha vele mintha lenne valami köztettek ugyhogy elv van valakilye. Bocsi ez most paraszt lesz, de te hülye vagy?–adtam ki magaból mindent ugyanis, nem helyes amit a Reni csinált de itt kettőn áll a vásár, mert a Cortez is hülye volt most nagyon.
—Igazad van–momdták egyszere a fiuk.
—Tudom, szóval légyszi, egy kicsit szedd össze magad és vagy lépj túl rajta vagy mond el neki mit érzel, mert ennek így semmi értelme sincs.
—Jó, akkor szerintem túl lépek rajta.

Ez utan nem sokkal elindultunk hazza a Ricsivel.
—Most komolyan túl fog rajta lépni?–kerdezte a Ricsi
—Fix nem, de legalább lesz ideje átgondolni így mindent és összeszedni magát és amíg paraszt lesz a Renivel addig is a Reni is átértekeli a dolgokat magában.
—Igazad van. Hallod Flo te baromi bölcs vagy.
—Köszi, amugy te tudtad, hogy a Daninak van barátnője?
—Ahha, direkt nem mondtuk mert tudtuk, hogy összezuhanál ha azonal meg tudod, de reméltük a Cortezzel, hogy egy kicsit kesöbb tudod meg. Sajnalom
—Ezzen nincs mit sajnálni én basztam el szóval csak is magamnak köszönhetem ezt szóval ja. De tudod mi bánt, hogy nem tudtam neki elmondani, hogy a Cortezzal nem vagyunk együtt csak poénból együtt jötünk.
—Jaj Flo eből megint egy nagy balhé lesz ugye tudod.
—Igen tudom, csak az a vicc ebben, hogy én leszek a rossz pedig én el akkartam mondani, csak tudod nem hagyot szóhoz juttni, de attól még én nekem kell majd el vinnem a balhét.–majd sóhatottam egyet és arra lettem figyelmes, hogy már a hazunknál vagyok ezért gyors elköszöntem a Ricsitől és bementem a házba.
Az esti rutinom elvegzese utan egy ilyen fárasztó nap után hamar elnyomott a álóm, de bárcsek ne tette volna.

Az éjszaka folyamán nagyon nem aludtam jól, ami rám nem jellemző. Folyton felriadtam egy egy rém állomból és mindig amikor lecsuktam a szemem beurott egy egy kép belőlük, borzalmas volt.

Reggel nagyon kómásan keltem, mert borzalmas éjszakám volt. Gyors felöltöztem majd már indultam is volna suliba amikor is az ablakból észre vetem, a Hunor kocsiját a ház elött és ő is ott ült benne. Nagyon rég találkoztunk. Az incides után felszívododtt azt,hittem már soha nem fogom látni de most itt van a házunk előtt és valószínüleg rám vár.
Elöször nem tudtam mit tenni, majd gyors irtam a fiuknak(Zsolti, Dave, Ricsi, Cortez), hogy ide tudnának jönnie mert ebből most megint balhé lesz.

A Fiuknak konkrétan max 5perc kellet, hogy ide érjenek, majd elkezdtek valamit beszelni a Hunoral, sajnos nem hallotam, de majd kifagatom őket. Kb 2perc utan csak anyit vettem észre, hogy a Hunor elhajt elégé felzaklatottan, majd ki mentem a házból és megkérdeztem a fiuktól, hogy mit beszéltek vele, de csak anyit mondtak semmi fontosatt.

—Hallod Flo, neked még Emonál is balhésabb exed van.–mondta nevetve a Ricsi
—Kösz, ezt bóknak veszem–válaszoltam rá gúnyosan

Éppen az árkadok alatt ültün a szünetben és nagyon jól el voltunk majd meg jelentek az Edinájék.

—Sziasztok–modták egyszere nyávokva majd Edina a magával ide rángatott csávot az orunk elött jó látványosan le kapta, gondolom azért, hogy féltekenye tegye a Cortez, de ez nem jött össze ugyanis Cortez le se szarta.
Majd a jelenete utan feldúltan elviharoztak.
—Hát ez fura volt–törtemeg a csendet a Ricsi.
—Ja az volt, amugy Flóra mi lesz a kövi óra–kérdezte meg tőlem a Cortez
—Magyar
—Hát jó, akkor fix felelni fogok, már megint
—Tanultál?
—Nem, de nem izgat.

A teremben ülünk és szokásosan meg érzezik a Kardos.

—Nemesi kijön felel, a töbiek addíg, csendben olvasák a szöveggyűjteményt.–amint ezt kimondta mindenki lesokkolt teljesen, főleg a Cortez.
Én szépen kiballagtam a táblához magabiztosan mert tanultam. A feleletem hibátlan lett, de Kardo máshogy gondolta.
—Nemesi, hat ez egy jó indulatú hármas, legközelebb tanulni kéne, meg bejárni az órámra momdjuk.
—Hogy tesék, de ez egy hibátlan felelett volt mindenre pontosan tudtam a választ–kezdtem kiállni az igazamért, és már folytatam is volna amikor meglepetésemre valaki közbeszólt.
—Tanár úr ez tényleg egy hibátlan felelet volt.–állt ki mellém a Kinga.
—Igen csak? Valaki más akki még így gondolja?—kérdezte meg a Kardos, és már a Zsolti állt is volna fel, hogy segitsen a Kardos gyors leintette.
—Valaki olyan aki figyel is órán és szokot tanulni– pomtosított gyors.
—Szerintem is az volt–szolalt meg a Reni majd a Gábor is.

Kardosnak végül nagy szívfájdalmára be kellet látnia, hogy tenyleg hibátlan felelett volt, ést sajnos, neki legalábbis ötöst kellet adnía.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sziasztok, itt is volna a kövi rész, ahogy igértem. Remelém ez is tetszik. A helyes írási és az elírási hibákért bocsi, de tényleg nehéz kiszűrni, ha érdekell egy két spoiler akkor köves be tiktokon, ha meg sztori tetszik akkor nyomj egy csillagot és kommentelj.

Tiktok:@olvasnijo.wattpad

A Szent Johanna Gimi Egy Kicsi Másképp / Egy Új Kezdett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora