Bab 3: Fantasi atau mimpi?🔞

13.7K 61 2
                                    

Amin menindih tubuhku lalu mencium bibirku dengan rakus. Setelah puas mengerjakan bibirku, beralih kepada leher ku. Amin menghisap dan menjilat buah dadaku dengan rakus.

"Ahhhhh."

"Sedapnya body kau. Tak sia-sia aku kahwin dengan kau. Setelah sekian lamanya aku hanya melancap guna gambar kau, akhirnya aku dapat rasa badan kau." Kata Amin dengan nada menggoda.

Amin membuka panties ku lalu menyembamkan mukanya ke pussy ku.

"Ahhhhh, ohhhh."

Nikmat apa yang aku rasa ni, aku pun tak tahu. Setelah puas mengerjakan pussy ku menggunakan mulutnya, Amin membuka boxer nya. Terlihat lah batangnya yang besar dan panjang itu.
Ketika batangnya bergesel di lubang buritku,aku menutup lubang buritku menggunakan tangan lalu menggeleng kepala.

"No. Isha tak nak."

"Kau jangan degil boleh tak!?" Kata Amin lalu mencengkam pipiku.

"Tunggu sini. Aku nak ambil something."

Amin mengambil tali lalu mengikat tanganku dengan ketat.

"Kenapa kau ikat aku? Apa salah aku?"

"Sebab kau degil dan tak nak dengar cakap aku. Aku ni nak tuntut hak sebagai suami. Kau tak bagi, malaikat laknat kau sampai pagi. Sekali lagi kau bising, aku pukul kau." Kata Amin dengan nada berbisik dan marah.

Aku tidak boleh berbuat apa-apa. Aku hanya membiarkan batangnya masuk ke dalam lubang buritku.

------------------------------------------------------------
"Ya Allah." Aku terbangun dari tidur tatkala bermimpi aku berhubungan seks dengan Amin. Aku meraup muka dan beristighfar.

Selepas solat tahajjud, aku berdoa kepada Allah.

"Ya Allah, jauhkanlah aku daripada mimpi yang bukan-bukan. Jauhkanlah aku daripada syaitan yang kau laknat.
Lindungilah aku daripada mimpi dan syaitan yang mempermainkan perasaan aku."

------------------------------------------------------------
Lain pulak bagi Amin. Bagi Amin, mimpi tu merupakan fantasi seks.

"Cepatnya habis mimpi tadi. Best pula aku dapat henjut dia dalam mimpi. Tak lama lagi, dia akan jadi milikku. Badan dia milikku."

------------------------------------------------------------
"Cantiknya anak mama. Nak pergi mana?" Tanya Marsya.

"Lah,kan mama suruh Isha pergi beli barang dapur. Tak ingat ke?"

Marsya menepuk dahinya. "Ya Allah. Mama lupa pulak. Hehe."

Aku tersenyum lucu lalu menyalami tangan mama.

"Isha pergi dulu ya."

"Yalah. Hati-hati. Assalamualaikum."

Aku memarkir kereta Audi R8 kesayangan ku. Kereta ni merupakan hadiah ulangtahun kelahiran ku yang ke 18 daripada papa. Sejak umur 16 tahun,aku menginginkan kereta tersebut.

Aku mengambil troli lalu pergi ke bahagian barang basah. Aku mengambil ikan kembung,ikan bilis,ikan bawal dan ikan patin. Selesai timbang, aku menuju ke bahagian sayur dan buah-buahan.

Aku mengambil bayam, kubis,lobak merah, bawang putih,bawang merah dan beberapa cili.

Kemudian, aku pergi ke bahagian barang keperluan harian. Akhir sekali, aku pergi ke bahagia makanan ringan. Saja tambah-tambah sikit. Kalau bosan, boleh makan. Biskut berjenama Julie's menjadi pilihanku dan beberapa jajan.

Selepas membuat pembayaran,aku singgah di kafe kegemaran ku iaitu Starbucks.

Aku duduk sambil main fon. Sedang ralit melihat telefon, kerusi depanku ditarik oleh seseorang. Aku mendongak ke atas untuk melihatnya.

Oh my Gucci!

"Hi sayang. Miss me?" Kata Amin lalu melabuhkan punggung di kerusi tersebut.

"Hi Amin. Rindu la sikit?"

"Sikit?" Amin memandang ku dengan wajah yang sukar ditafsirkan.

"Awak buat apa kat sini?" Aku menayangkan wajah tenang.

Amin memandang wajahku dengan pandangan yang lembut. Wow, cepat betul emosi dia berubah.

"Saja cuci mata. Banyak betul barang kau beli." Kata Amin sambil melirik ke arah troli.

"Mama cakap barang dapur dah habis. So, saya pergi beli. Saya nak balik lepas ni."

"Eh, cepatnya."

"Maaf ya, Amin. Saya janji dengan mama nak join masak makanan tengahari. Ha,apa kata awak makan tengahari kat rumah saya. Nanti dah siap masak, saya call awak." Cadang ku.

Amin berfikir sejenak. Sementara itu, aku bangun lalu mengambil air yang aku order tadi dan kembali duduk.

"Oklah kalau macam tu. Aku pergi sini pun bukan nak cuci mata je. Ada benda yang aku nak beli."

Aku mengangguk tanda faham. "Oklah kalau macam tu. Saya balik dulu. Assalamualaikum."

------------------------------------------------------------
Entah kenapa aku baik sangat dengan Amin tadi. Ah, lupakan pasal tu. Aku tengah fokus memasak sekarang ni. Sebenarnya, aku ni pandai lah jugak masak. Kali ni, aku nak asah bakat.

Setelah berhempas pulas di dapur, akhirnya makanan tengahari sudah siap. Aku menelefon Amin untuk memberitahu bahawa makanan tengahari sudah siap.

Kini, semua ahli keluarga ku berada di meja makan ini.

"Assalamualaikum." Kedengaran seseorang memberi salam.

Aku bangun lalu pergi ke pintu rumah. Siapa lagi kalau bukan Amin.

"Waalaikumussalam. Masuklah. Ramai yang tengah tunggu awak."

Amin hanya senyum lalu mengikut langkah ku daripada belakang.

------------------------------------------------------------
Setelah makan tengahari, kami berehat sebentar sementara menunggu waktu zohor tiba. Apabila sudah masuk waktu zohor, aku mengambil wuduk lalu bergerak ke bilik solat. Kadang kala kalau tidak sibuk,kami sekeluarga akan solat berjemaah.

"Uncle, boleh tak Amin nak jadi imam?"

"Boleh. Silakan." Akhtar memberi ruang kepada Amin.

"Wow, tunang kau jadi imam lah." Kata Farah sambil menyucuk bahuku. Aku hanya mampu senyum. Blushing weh!

"Rapatkan saf. Berhenti bercakap. Matikan telefon." Kata Azmin selepas Akasyah melaungkan iqamat. Sudah serupa dengan imam di masjid.

"Allahuakbar."

------------------------------------------------------------
Author

Maaf ya lambat update.

To be continue........


My psycho husband (Complete)Where stories live. Discover now