Pejam celik pejam celik, sudah tiba hari bersejarah buatku. Sungguh, aku sangat nervous! Jantung tak payah cakaplah. Sebenarnya, aku pelik juga sebab sebelum ni, aku bukan lah nak kata benci dengan Amin tapi aku hanya tak selesa kerana dia asyik stalk aku. Mungkin Allah tiupkan rasa ini kepadaku. Wallahu alam.
"Aku terima nikahnya, Tunku Farisha Mikayla BT Tunku Muhd Akhtar dengan mas kahwin sebanyak sepuluh ribu ringgit tunai."
Aku memeluk mama dengan erat. Perasaan ku bercampur saat ini. Sedih, takut dan macam-macam lagi.
'Akhirnya, kau jadi milikku, Farisha.' Kata Amin dalam hati. Dia memandang wajah cantik isterinya senyuman sinis.
------------------------------------------------------------
Ketika ini, aku sedang bersiap untuk majlis resepsi pulak. Warna baju kami ialah emerald green dan ada sedikit campuran warna putih."Hei, kenapa termenung ni?" Tanya Amin.
"Kenapa abang tak pandang saya semalam?" Soalan dibalas dengan soalan.
Semalam lepas selesai majlis nikah, Amin langsung tak layan aku. Kalau aku bercakap dengan dia, Amin hanya menjawab, "ya,tak,hmm." Selebihnya hanya diam dan tidur membelakangi aku.
"Listen to me." Kata Amin lalu memegang bahuku.
"Aku tengah tahan nafsu sebenarnya. Walaupun kau pakai pijama and bukan baju yang tak cukup kain tu, aku tetap tergoda dengan keindahan badan kau. Sebab tu aku tidur membelakangi kau. Aku takut kau tak boleh jalan je kalau aku dah rasa kau semalam lepas kita nikah." Kata Amin dengan nada lembut.
Aku mengangguk tanda faham. Seram pulak aku bila Amin berkata yang dia takut aku tak boleh jalan. Ah,tak faham lah aku!
------------------------------------------------------------
Selepas majlis resepsi tamat,aku terus masuk ke bilik. Penatnya aku. Ketika sedang membuka baju,aku sedikit kesukaran kerana ada zip di belakang baju ini."Alamak, tak sampai pulak."
Tiba-tiba,ada satu tangan yang membuka zip itu.
"Kalau tak sampai, cakap dekat aku."
Aku memegang baju tersebut takut jatuh.
'Oh f*ck! Putihnya badan dia. Aku tak boleh tahan!' Kata Amin dalam hati.
"Farisha, aku nak kau mandi lepas tu tak payah pakai baju. Aku betul betul tak tahan lagi. Aku tunggu dekat katil ok." Bisik Amin dengan nada menggoda.
Amin kini hanya bertuala sahaja. Semasa dia mandi tadi,aku sedang membuka pakaian ku.
"Ok, abang." Aku hanya menurut perintah Amin.
------------------------------------------------------------
"Sh*t! Kenapa susah nak masuk ni? Baru setengah dapat masuk. Aku rasa kena henjut kuat sikit." Kata Amin dalam hati."Ahhhhh, abang. Sakit,bang. Slow slow sikit."
"Kau diam boleh tak!?" Tengking Amin lalu menampar pipiku.
"Hiks, abang. Sakit bang. Jangan lah ganas sangat." Aku merayu dengan nada lembut.
Amin tidak peduli dengan rayuan ku. Sebaliknya, dia melajukan henjutan di pussy ku sehingga berdarah.
"Sayang,I dah tebuk dara you. Batang I pun terkena darah dara you." Kata Amin dengan nada ceria nya.
Aku tidak mampu untuk bersuara selepas itu. Serius aku rasa macam nak pengsan.
"Sayang?" Panggil Amin.
Amin mencabut batangnya lalu mengangkat aku ke bilik air.
"La, pengsan rupanya. Sorry ye sayang." Kata Amin lalu melihat ke arah pussy ku.
"Uishh, aku kena letak ubat dekat sini. Teruk juga aku henjut pepek dia."
Selepas memandikan aku, Amin menyapu ubat itu di pussy ku.
"Aku minta maaf ya sayang." Kata Amin lalu mencium dahiku dan tidur di sebelah ku.
------------------------------------------------------------
Nasib baik bilik Amin sound proof. Kalau tak,mahu dibahan aku."Kamu buat apa sampai Farisha boleh demam?" Kata Engku Aleesya. Dia memandang geram anak sulungnya itu.
"Adalah. Yang tahu je faham." Kata Amin dengan selamba.
Yang faham pun hanya Engku Aleesya, Raja Amir, Raja Amirul dan Raja Amirah. Raja Afiqah pula terkebil-kebil melihat abangnya.
"Apa maksud abang Amin tu, Kak Mira?" Tanya Afiqah dengan nada berbisik.
"Nanti lah akak explain. Kita makan dulu ya." Kata Amirah.
------------------------------------------------------------
Selepas sarapan, Amin membawa ku ke klinik untuk pemeriksaan. Selepas bangun dari tidur, badanku terasa sakit terutama di kawasan faraj ku dan badanku panas."Aunty Alina,my wife macam mana?"
"Dia mengalami demam panas. Saya ada check faraj dia and koyakan tu agak teruk. You buat apa semalam sampai jadi macam tu?"
Amin menggaru kepalanya. "Saya ganas sangat semalam sampai jadi macam tu. Tapi saya ada letak ubat dekat area pussy dia sebelum tidur. Takkan tak berkesan ubat tu."
"Ohh. You dapat dari mana ubat tu?"
"Daddy bagi. Katanya, kalau my wife sakit dekat area 'tu', sapu ubat ni." Kata Amin lalu menghulurkan ubat tersebut kepada Doktor Alina.
"Hmm,ok. Nasib baik you letak ubat ni. Koyakan tu tak teruk sangat tapi lepas ni, jangan buat ganas sangat. Nanti akan jadi lebih teruk. Faham?"
"Faham, aunty."
Sebenarnya, Doktor Alina merupakan adik kepada Engku Aleesya. Namanya ialah Engku Alina.
------------------------------------------------------------
To be continue..........
YOU ARE READING
My psycho husband (Complete)
RomanceHidup seorang Tunku Farisha Mikayla sangat tenang dan damai sehinggalah muncul seorang lelaki yang mengganggu ketenteraman nya. "Dia stalk aku selama ni?!" - Farisha Makin bertambah buruk apabila pada selepas pulang dari kerja, Farisha menerima 'ha...