Bab 6: Itali

7.4K 47 0
                                    

Ketika ini, aku dan Amin sedang berbual sambil makan malam. Sejak kejadian itu, Amin mula mengambil berat tentang ku. Cuma satu je yang aku pelik. Setiap kali berhubungan seks, dia selalu melakukannya dengan ganas.

"Ini namanya BDSM sex, sayang. Abang tak suka lembut-lembut kalau buat seks." Kata Amin.

----

"Sayang, kenapa termenung ni?" Tanya Amin sambil melambaikan tangan di hadapan mukaku.

"Tak ada apa-apa. Abang cakap apa tadi? Sorry ya. Sayang tak dengar."

Amin mengusap kepalaku lembut.

"Minggu depan, kita pergi Itali...." Belum sempat Amin berkata,aku menyampuk.

"Wahh! Kita pergi honeymoon ke abang?" Tanyaku dengan penuh teruja.

"Bukan lah. Aunty Alice; adik kepada mommy kahwin." Kata Amin.

Aku hanya mengangguk perlahan.

"Tapi kalau sayang nak jalan-jalan dekat sana, kita pergi sama-sama ok. Lagipun, abang memang plan nak honeymoon kat sana. Kebetulan pula, aunty Alice nak kahwin. So, faham-fahamlah ya."

"Yay. Terima kasih, abang."

------------------------------------------------------------
Amin sedang bercerita tentang keluarganya. Aunty Alice atau namanya; Engku Alice Aminah merupakan anak bongsu daripada empat beradik. Engku Aleesya a.k.a mommy merupakan anak kedua. Aunty Alina pula anak ketiga. Mereka ada seorang abang iaitu Engku Ahmad Aqil. Kiranya, mereka empat beradik lah.

Ini tentang keluarga daddy; Raja Amir Dahlan. Daddy merupakan mix arab dan Turki. Daddy merupakan anak sulung daripada empat beradik.

Keluarga mommy masuk Islam selepas mommy kahwin dengan daddy. Katanya, mereka terdetik untuk masuk Islam tatkala melihat cara hidup Raja Amir. Bukan itu sahaja, Raja Amir pernah menumpang solat di rumah keluarga mereka.

Yang menariknya, warna mata mereka sangat cantik. Warna mata daddy ialah hijau manakala warna mata mommy ialah hazel.

Kemudian, warna mata daddy diturunkan kepada Amin dan adik-adiknya.

"So, begitulah ceritanya."

"Ohh, begitu. Baru sayang faham kenapa mata abang ni cantik sangat." Kataku sambil mengusap pipinya dan memandang lembut mata hijaunya.

"Mata sayang pun cantik jugak. I love your brown eyes." Kata Amin.

By the way, aku, Amin dan keluarga mertuaku sedang dalam perjalanan ke Itali. Mommy, daddy dan adik-adik iparku berada di private airplane manakala aku dan Amin berada di private Jet. Private Jet ini merupakan milik Amin sendiri.

"Baby, jom kita naughty naughty."

"Boleh ke? Nanti diaorang yang kat luar tu dengar."

"Oh,kejap. Abang nak pergi cakap dekat diaorang." Kata Amin lalu bangun dari katil.

"Ya,tuan. Ada apa-apa yang boleh saya bantu?" Kata Faris; pramugara. Di dalam private Jet ini mempunyai dua orang pramugara dan dua orang pramugari.

"Aku nak korang buat tak tahu je apa yang korang dengar nanti. Buat lah apa-apa. Macam-macam aku sediakan untuk semua kalau bosan. Ingat, siapa yang curi dengar, aku campak korang dari atas Jet ni." Kata Amin lalu masuk semula ke dalam bilik dan mengunci pintu.

Faris kembali duduk di depan Wafiy.
"Tuan suruh kita buat tak tahu je apa yang kita dengar nanti." Faris kembali mengingatkan hal tersebut kepada rakan sekerjanya.

"Aku rasa, diorang nak buat hubungan badan. Sebab tu lah kot." Kata Syikin.

"Syikin, cover lah sikit. Tu lah kau. Asyik tengok porn je." Bisik Syima.

Syikin menggaru kepalanya lalu sambung tengok filem The Nun bersama Syima. Faris dan Wafiy pula sedang bermain dam haji.

----

"Ahhhhh, daddy." Aku mendesah kesedapan sambil menggenggam cadar katil.

Ketika ini, Amin sedang menghisap pussy ku. Entah kenapa rasa lain macam tapi sedap. Aku mengepit kepala Amin di antara celah kangkang ku.

"Just cum, baby."

"Ahhhhh." Air nikmatku memancut keluar dari lubang buritku. Amin menjilat air nikmatku sehingga habis.

"Now, melutut. Hisap batang I pula." Arah Amin.

Aku memegang batangnya yang besar dan panjang itu. Amin hanya senyum lalu menganggukkan kepalanya tanda mengizinkan. Aku menjilat batangnya sambil memasukkan perlahan batang Amin ke dalam mulutku. Aku menghisap batangnya sambil bermain dengan telurnya.

Amin menggenggam rambut ku. Beberapa minit kemudian, air maninya memancut keluar ke dalam mulutku.

"Telan, sayang." Kata Amin.

Badanku dan Amin basah dengan peluh. Untuk penutup, Amin menyuruhku untuk menonggeng di atas katil. Doggy position. Amin memegang pinggul ku lalu memasukkan batangnya ke dalam lubang buritku.

"Ahhhhh, ahhhhh, ahhhhh."

Pap! Pap! Pap! Pap!

Amin menghenjut ku sambil memukul bontot ku.

----

Selepas itu, kami berpelukan bersama di dalam bilik air.

"I love you, abang."

"I love you too, sayang. Jom mandi wajib."

------------------------------------------------------------
Selepas turun dari Jet,kami menaiki kereta yang disediakan untuk ke hotel. Sebenarnya, rumah keluarga mommy tidak lah begitu besar. Oleh kerana itu, ada sepupu mommy yang stay di hotel. Raja Amirah dan Raja Afiqah duduk di rumah keluarga mommy manakala Raja Amirul pula duduk di rumah yang dikhaskan untuk sepupu lelaki.

Selepas meletakkan barang, aku dan Amin bertolak ke rumah keluarga mommy. Berdebar pula rasanya.

----

"Jadi, inilah menantu awak, Leesya?" Tanya aunty Alice.

"Ya, Alice."

Aku duduk di sebelah mommy. Kami yang perempuan duduk di dalam manakala kaum lelaki berada di luar.

"Cantiknya kamu. Mata coklat. Untung si Amin tu." Kata aunty Alice.

"Bila nak ada anak ni?" Tanya aunty Emma; sepupu mommy.

"Belum ada rezeki lagi. In Shaa Allah, soon." Kataku.

Yang lain hanya mengangguk perlahan. Selepas itu, kami membuat hal sendiri.

------------------------------------------------------------

To be continue...........

Sorry ye kalau cliche.



My psycho husband (Complete)Where stories live. Discover now