Amin dan aku sedang membersihkan bilik kami. Aidan pula keluar jalan-jalan dengan Akasyah. Amin tidak membenarkan maid di rumah kami membersihkan dua tempat iaitu di bilik kami dan play room.
(Kalau tak tahu play room tu apa, korang pergi baca cerita my weird husband. Kat situ siap ada gambar).
Aku memandang Amin yang sedang memegang satu kotak.
'Hmm, kotak apa tu?' kataku dalam hati.
Ohh!
"Abang..." Belum sempat aku menghalang, Amin terlebih dahulu membuka kotak tersebut.
"Apa ni, sayang?" Kata Amin. Nada suaranya ditekankan. Aku tunduk memandang lantai.
"Aku tanya ni. Kau jawab lah!" Tengking Amin. Sakit telinga ku.
"I...itu gambar sayang dengan my ex." Aku masih menundukkan kepala.
Amin mencengkam daguku dengan agak kuat.
"Pandang aku bila tengah bercakap. Ni siapa?" Amin mengulang soalan tadi.
"My ex boyfriend. Abang Hafiz. Dia senior sayang masa belajar dekat Universiti dulu." Walaupun takut, aku persetankan itu semua.
"Huh! Tak sangka kan. Kau ada orang lain masa belajar dekat U dulu. Masa sekolah menengah, aku selalu tengok kau. Sampaikan aku ada gambar kau. Aku ni hebat kan. Selalu bawa phone dekat sekolah and diam-diam ambil gambar kau. Cikgu tak perasan langsung." Kata Amin lalu menampar pipi ku.
Pap!
"Abang ni kenapa hah? Sifat cemburu abang ni memang tak boleh bawa bincang kan?" Aku memandang Amin sambil memegang pipi yang kena tampar tadi.
Amin mendekati ku manakala aku undur ke belakang. Tak nak dekat dengan dia. Entah macam mana, aku terbaring di atas katil lalu Amin dengan pantasnya menindih tubuhku.
"I want to punish you, baby girl." Kata Amin dengan nada sensual.
"No abang. Jangan pukul sayang." Aku tahu, punishment itu bukan biasa2.
"I don't care." Kata Amin.
_________________________________________Aku dan Amin berada di play room dan saling bertelanjang bulat. Aku terikat di atas katil dan Amin berada di depan ku sambil memegang whip. (Kalau tak tahu, Google).
Memang kami jarang ke play room selepas kelahiran Aidan.
"Tahu tak apa salah you, baby girl?" Tanya Amin.
Aku hanya diam. Takut dengan nada yang tegas bercampur sensual itu.
Amin mencengkam daguku. "Jawablah. Baby girl I ni ada mulut nak jawab kan?"
"I..... I masih simpan gambar tu." Jawab ku.
"Gambar apa baby?"
"Gambar I dengan abang Hafiz."
Amin melepaskan cengkamannya dan mengusap kepalaku.
"Good girl. Lepas ni, jangan panggil dia abang. Kalau I dengar, nahas you baby."
Amaran Amin jangan dibuat main.Amin mengambil whip itu dan.....
Pap!
Pap!
Pap!
Pap!
"Daddy, it's hurt." Aku sudah tidak tahan lagi. Entah berapa kali Amin memukul ku menggunakan whip.
"Take it like a good girl." Bisik Amin.
****
Pada malam itu, aku merasakan ada sesuatu yang sedang menggosok pussy ku. Siapa pula ni? Aku mimpi basah ke?
Apabila aku membuka mata, kelihatan Amin sedang menindih tubuhku dan tangannya sedang menggosok pussy ku.
"Dah bangun pun baby girl I ni."
"Abang, pukul berapa sekarang ni?"
"Pukul 12 malam baby. Kenapa?"
Aku hanya mengangguk. Rasa horny ku naik tatkala Amin semakin laju menggosok pussy ku.
"Ahhh, daddy."
"Sorry baby. Daddy tak tahan. Time kat play room siang tadi, I just pukul you pakai whip. I want to f*ck you hard, baby."
Tanpa aku sedar, batang Amin berjaya masuk ke dalam lubang buritku dengan sekali henjutan.
"Ahhhhh ahhhhh ahhhhh." Desah ku.
Nasib baik bilik kami sound proof dan Aidan tidak lagi berkongsi bilik dengan kami.
Selepas itu.....
"Baby, tukar position. I nak doggy position."
Aku hanya menurut. Amin menampar punggung ku kerana geram.
"Ahhhhh ahhhhh daddy."
"Just enjoy, slut."
Tangan ku tidak larat hendak menampung badan ku. Jadinya, aku tersembam di atas katil. Amin semakin laju menghenjut ku.
"Ahhhhh baby, I want to cum."
Selepas Amin melepaskan air maninya ke dalam lubang buritku, dia mencuit bahu ku.
"Sayang?" Tiada respon daripada ku.
"I'm sorry sayang." Amin tahu aku sudah habis tenaga dan pengsan.
Amin mendukung ku lalu masuk ke dalam bilik air.
_________________________________________
"Sayang?" Amin meletakkan dua jari di dahiku. Shit! Panas.
Amin mengambil telefon lalu menelefon Aunty Alina.
****
Sampai di klinik Alina, Amin melabuhkan punggung di kerusi yang disediakan. Kusut memikirkan tentang isterinya. Selepas bangun tidur pagi tadi dan menyentuh dahi isterinya, didapati dahi isterinya panas. Malah, satu badan turut panas. Dia hanya sabar menanti."Aunty, macam mana keadaan isteri saya?"
"Dia disahkan mengandung dan usia kandungannya 10 minggu. Sayangnya, bayi dalam kandungan lemah."
Terduduk Amin tatkala mendengar apa yang disampaikan oleh aunty nya.
"Tapi jangan risau. Aunty akan bagi ubat kuatkan rahim. Satu je aunty nak pesan. Buat masa ni, elakkan buat hubungan seks dan jaga Farisha. Beri perhatian lebih pada dia ya." Pesan Alina.
Beberapa bulan kemudian....
"Abang, kenapa duduk kat luar tu? Marilah masuk. Kita minum petang."
Amin hanya diam. Tidak peduli dengan ajakan ku.
"Haih, Aidan. Pergi panggil papa. Ibu tak boleh berdiri lama ni. Kesian kat adik." Kataku lalu melabuhkan punggung di kerusi dapur.
Setelah Aidan mengetahui tentang kehamilan ku, terpinga-pinga dia. Budak kan, mana faham.
Setelah aku menerangkan, Aidan hanya meng O kan saja.
"Ibu, jom makan." Lamunan ku terhenti apabila mendengar Aidan memanggil ku.
_________________________________________
Sampai sini je saya boleh update sebab saya tak berapa sihat. In Shaa Allah next bab, ada kejutan. Nak tahu apa kejutannya, stay tuned.😊
YOU ARE READING
My psycho husband (Complete)
RomanceHidup seorang Tunku Farisha Mikayla sangat tenang dan damai sehinggalah muncul seorang lelaki yang mengganggu ketenteraman nya. "Dia stalk aku selama ni?!" - Farisha Makin bertambah buruk apabila pada selepas pulang dari kerja, Farisha menerima 'ha...