Aku bangun dari tidur tatkala badanku terasa sakit seperti baru lepas dibelasah. Kepalaku sangat sakit ketika ini. Ketika aku sedang berusaha untuk bangun, seseorang masuk ke dalam bilikku. Siapa lagi kalau bukan Amin. Lantas aku bersembunyi di dalam selimut.
Aku masih merajuk dengan Amin tentang perihal semalam. Sampai hati dia tampar aku. Ugut nak pukul aku pulak tu.
"Baby, jangan lah macam ni. Makan lah sikit. Aku minta maaf ok." Kata Amin. Dia masih bercakap dengan nada lembut.
Aku tidak mahu keluar sebenarnya tapi disebabkan perutku ini asyik berbunyi, aku bangun lalu bersandar di kepala katil. Aku hanya memandang ke arah depan. Tidak mahu aku memandang muka Amin. Merajuk!
"Meh sini aku suap." Kata Amin.
Aku hanya mampu membuka mulut sambil Amin menyuap makanan tersebut. Langsung tidak bercakap di antara kami.
Lepas selesai makan, aku bangun dari katil dan mengambil tuala.
"Eh, kau nak pergi mana tu?"
"Mandi." Hanya itu yang aku jawab.
------------------------------------------------------------
Sudah seminggu aku merajuk dengan Amin manakala Amin pula tidak putus asa untuk memujuk ku. Sudahnya, aku hanya buat tak tahu.Kini, aku berada di rumah keluarga. Walaupun aku merajuk, i'm still tell my husband to go to my family house. Amin hanya benarkan. Sebelum dia bertolak ke sesuatu tempat, dia mencium dahiku lama dan bibirku sekilas. Aku hanya memandang kosong ke arahnya.
"Isha dengan Amin bergaduh ke?" Tanya Marsya.
"Ya, mama. Kami bergaduh." Kataku.
"Bergaduh pasal apa hmm?" Tanya Akhtar pula.
"Adalah. Mana boleh bagi tahu. Malulah Isha." Kataku lalu menundukkan kepala tanda malu.
Akhtar memegang dahi anaknya. Panas ni.
"Kenapa boleh demam tiba-tiba?" Tanya Akhtar. Dia seperti boleh agak apa yang digaduhkan oleh anak dan menantunya itu.
Aku hanya diam. Malu nak cakap.
"Farisha, pandang kami." Kata Marsya lalu memegang tanganku lalu mengusap lembut. Kalau mama dah panggil aku 'Farisha', means mama dalam mood serius. Kalau tahap amaran pula, mama akan panggil nama penuh aku.
"Just talk to us. Jangan lah malu. Walaupun hal berkaitan dengan hubungan badan kamu berdua, talk to me or papa. Ok sayang?" Kata mama.
Aku memandang wajah cantik mama lalu menganggukkan kepala.
"Malam selepas majlis resepsi tamat, dia cakap dia nak hak dia. Isha bagilah sebab kalau tolak, kita berdosa. Dia buat kuat-kuat sampai sakit Isha. Isha demam sebab hal ini lah. Itu je lah yang Isha boleh cerita." Kataku sambil memandang silih berganti wajah mama dan papa.
Akhtar dan Marsya termenung sehingga aku menyedarkan mereka.
"Mama? Papa?"
"Ermm, sayang. Follow me. I have something to tell you." Kata Akhtar.
"Ha, yelah. Isha pergilah makan dekat dapur ya." Kata Marsya.
Aku mengangguk kepala sambil melihat mama dan papa menaiki tangga. Sebaik sahaja susuk mereka hilang, aku berjalan ke dapur untuk makan.
"Wow,ayam kicap kegemaran ku. Mari makan."
------------------------------------------------------------
"Sayang, sampai bila you nak merajuk dengan I ni?" Tanya Amin.Aku hanya memandang kosong ke arahnya. Sebenarnya aku sudah memaafkan dia tapi aku saja nak test dia. Hehe.
Tiba-tiba, Amin melutut di hadapanku sambil menangis. What? Ini first time aku tengok dia nangis. Weh, rasa bersalah pula aku.
"Hiks, sayang. Abang minta maaf sangat. Kalau sayang nak pukul abang pun, abang izinkan kalau itu yang boleh puaskan hati sayang tapi tolonglah jangan senyap macam ni. Hiks, abang rindu awak yang dulu, sayang. Hiks, abang minta maaf." Amin merayu sambil menangis.
Rasa bersalah pula aku. Aku mengusap kepala Amin lalu memeluknya dengan erat. Amin melepaskan tangisan di bahuku. Biarlah baju aku basah dek kerana air mata Amin.
------------------------------------------------------------
"Sayang maafkan abang kan?""Ya, abang. Sayang maafkan. Dah lah tu. Sejak bila jadi manja macam ni?"
Amin tersengih seperti kerang busuk. Amin kalau dah masuk mood manja, mengalahkan aku.
"Memandangkan sayang dah maafkan abang, I have something to give you." Kata Amin dengan nada ceria.
"Abang nak apa?"
"We do sex. BDSM sex." Kata Amin. Tiada lagi nada cerianya.
"Kenapa tiba-tiba?"
"Abang tak suka lembut-lembut kalau buat seks. Hari tu I dah bagitahu sikit kan pasal BDSM?"
Aku hanya mengangguk. Amin ada beritahu tapi ada beberapa perkara yang aku tak faham.
"Tapi ada beberapa perkara yang sayang tak faham." Kataku sambil tersengih.
Amin memandang wajahku dengan pandangan menggoda.
"Tak apa sayang. Nanti I bagitahu. Now, follow me." Amin menghulurkan tangannya.
------------------------------------------------------------
"Kenapa ikat saya?" Tanyaku sebaik saja Amin mengikat tanganku di tiang katil."Senang lah I nak f*ck you." Kata Amin lalu menindih tubuhku. Amin mencium bibirku dengan rakus. Beralih kepada leher ku. Amin membuat beberapa love bite di leher ku.
"Ahhhhh, Amin."
Kemudian, Amin mengerjakan buah dadaku. Dia menghisap tetek kanan sambil ramas tetek kiri.
"Ohhhh. Ahhhhh."
Selepas mengerjakan buah dadaku, Amin memasukkan batangnya secara perlahan ke dalam lubang buritku.
"Ahhhhh, sayang. Lubang you still ketat walaupun I dah jolok."
Setelah lama menghenjut ku,Amin memancutkan air maninya ke dalam lubang buritku dengan banyak.
"I love you, abang."
"Anch'io ti amo, tesoro." Kata Amin dalam bahasa Itali. (I love you too, treasure.)
------------------------------------------------------------
Mesti ramai yang tertanya tanya kenapa tiba-tiba Amin cakap bahasa Itali. Ha, kalau nak tahu, next bab ok.
To be continue.........
YOU ARE READING
My psycho husband (Complete)
DragosteHidup seorang Tunku Farisha Mikayla sangat tenang dan damai sehinggalah muncul seorang lelaki yang mengganggu ketenteraman nya. "Dia stalk aku selama ni?!" - Farisha Makin bertambah buruk apabila pada selepas pulang dari kerja, Farisha menerima 'ha...