bir bölümdeki kelime sayısı ortalama 1000-1500 civarı yani az olduğu için bölümler fazla olacak. Bölümler ne kadar kısa olursa bölüm sayısı o kadar fazla olur, yani bölümler kısa oluyor diye üzülmeyin.
öptüm iyi okumalar
_____________________________
Bugün zor birgün olacaktı, çünkü önünde zor bir ameliyat vardı Jisung'un.
Karnına mermi saplanmış bir adamın içinden mermiyi çıkaracaklardı.
Jisung ameliyattaki baş cerrahtı, ameliyatı o yapacaktı.
Sunghoon ile ellerinden dirseklerine kadar olan heryeri dikkatlice yıkadılar.
Sonra ameliyat odasına geçtirler hızlıca, hızlı olmalılardı.
Odada Jisung, Hyunjin, hastaneye yeni gelmiş doktor Sana, Sunghoon ,Changbin ve Lia adında bir doktor vardı.
Jisung baş cerrah, Sana ve Lia cerrahi teknisyen, Changbin ve Sunghoon yardımcı cerrah, Hyunjin ise anestezi uzmanıydı.Hastanın bilinci zaten kapalıydı, anesteziye gerek yoktu.
Hızlıca ameliyata başladılar.
Öncelikle Lia ekipmanların sterilizasyonunu sağladı, ameliyatta hastanın enfeksiyon kapma ihtimalini en aza düşürmek için.
Sonrasında
"Cerrahi makas." Dedi Jisung ve elini Sana'ya uzattı, makası vermesini bekledi ciddiyetle.
Sana makası uzatır uzatmaz eline aldı ve hastanın karnını kesmeye başladı.
Karından kanlar akmaya başladı, Lia hızlıca temiz bezi oraya sürdü, akan kanları sildi.
Changbin ve Sunghoon ise gözlerini ayırmadan ameliyatı izliyordu.
Kanlar birden fazlasıyla akmaya başladı, kıvırcık doktorun yüzünü kanlar boyadı. Bu kadar kan akması iyi değildi. Doktorlar biraz korksada Lia hızlıca temiz bir bez daha çıkarıp kanları sildi. Hala kanlar akıyordu fazlasıyla, hasta fazla kan kaybetmemeliydi.
Bir dakika sonra kontrol altına alınmış gibiydi kan akış durumu.
Bu sırada kıvırcık doktor kesimi bitirmişti.
Bir süre mermiyi aradı, merminin çok dibe gitmemiş olmasını diledi.
Birkaç dakikalık arayış sonunda mermiyi bulunca içi rahatladı çünkü çok diplerde değildi mermi.
"Neşter."
"Pens"
Mermiyi çıkarmayı başarmıştı sonunda doktor, zorda olsa. Çok başarılı ve dikkatliydi gerçekten Jisung.
Mermiyi yine temiz bir bezin üstüne bıraktı.
Sonra hızlıca kanamayı kontrol etti. Şu anda bir sorun yoktu.
İşine son derece odaklanmış olduğunu belli edecek bir şekilde çatık kaşlarla organ kontrolü yapmaya başladı.
Mideye inmemişti mermi, hasta çok şanslıydı.Sıra dikme işlemine geliyordu, zor bir işti gerçekten. Ama dikilmeden önce son bir temizlik yapmak için Lia ve Sana yaklaştı hastaya. Son derece titizlikle temizlediler kesik yeri.
Onlar geri çekilince Jisung yaklaştı hastaya tekrardan.
"İğne iplik." Lia tekrardan malzemeleri uzattı baş cerraha. İpliği iğneden tek seferden geçirip dikmeye hazırlandı.
Kestiği yerin başından özenle ilk ipliği geçirdi Jisung, arada neredeyse hiç boşluk bırakmamaya çalışıyordu.
"Kes." İpliği tutup Sana'nın ipliği kesmesini bekledi, kesince diğer ipliği geçirdi tene.
"Kes" son kesimide gerçekleştirdi doktor.
Son düğümüde attı sonunda, düğümler çok biçimli ve sıralıydı, kusursuz dikmişti Jisung yarayı.
Yara bakımı yapıldı, yara sterilize edildi.
Ameliyat raporlarıyla ilgilenen Changbin'e baktı sonra Jisung.
"Hemen raporlamayı yapalım."
Changbin hemen kafa salladı.
Sonra ellerini birbirine çarparak "Evet, ameliyat başarıyla sonuçlanmıştır. Hepinize teşekkürler, geçmiş olsun."
________________________________
Yorgunlukla sandalyesine yerleşti kıvırcık doktor. Gün oldukça zorlayıcı ve yorucu geçiyordu, hem doçent doktor hemde genel cerrah olmak fazlasıyla zordu.
Tam gözleri kapanıyordu doktorun, yorgunluk ona ağır bir uyku getirecek gibiydi. Son anda telefonun çalmasıyla beraber gözlerini irkilerek açtı doktor.
Kendine geldi ve hızlıca gelen aramayı cevaplandırdı, arayan Yeji'ydi.
"Efendim?""Jisung Doktorum, yeni bir hastanız var."
"Peki, yolla Yeji."
"Hemen yolluyorum."
Telefon kapandıktan sonra yerinde dikleşti ve gözlerini ovdu kıvırcık oğlan.
Ardından gelen hastayı beklemeye başladı.
Birkaç saniye sonra kapı çalındı. Doktorun "Girin." Demesiyle kapı kulbu aşağıya indi ve kapı açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
black blood
Fanfictionöldürülmesi için suikast düzenlenen doktor han jisung ve onu öldürmek için gelen dünyaca aranan seri katil lee minho, suikast gününden sonra hayatlarında yeni bir duyguyu tadacaklardı. |minsung