¹⁴

130 32 2
                                    

hellooo
yine biraz ameliyat falan okuyacağız
😻
_____________________________
O gün, Jake "Bana bir katil vurdu" demesinden sonra kimse ona inanmamıştı, kanıtlayamazdı zaten. O yüzden şaka yaptığını söyledi.
Bugün ise kıvırcık doktorun bir ameliyatı vardı, çok riskli bir ameliyattı bu. Her ne kadar başhekimde olsa ameliyatlara giriyordu.
Bunu kendi istiyordu, hastane yönetimi izin vermişti, çünkü Jisung'un ne kadar iyi bir doktor olduğunu biliyorlardı.

Açık kalp ameliyatı yapacaktı, en riskli ameliyatlardan biriydi bu. Korkuyordu biraz, aslında kendine güveni çok fazla olsada ve birkaç kere de önceden yapmış olsada her bu ameliyatı yaptığında korkuyordu.
"Yeonjun, EKG ve ekokardiyografi testleriyle kalp fonksiyonlarını değerlendirdiniz, değil mi?"

"Evet, yaptık başhekimim."
Kafa salladı Jisung.
Ameliyathane ameliyat için en iyi şekilde hazırlanıyordu.
El ve kollarını en titiz şekilde yıkadı tüm doktorlar. Herkes yerine geçti ve Jisung'un talimatlarını beklemeye başladılar.

Ameliyat başlamak üzereydi, Jisung Hyunjin'e talimatını verdi.
"Genel Anestezi Hyunjin."
Kafa salladı Hyunjin. Malzemeleri hazırladı.

"Hazır mısın bakalım?"
Jisung bunu yatar halde olan hastaya sormuştu.
Hızla kafasını aşağı yukarı salladı hasta.
Jisung'da gülümsedi bu sayede, hastayı rahatlamıştı biraz.
Hyunjin kıvırcık doktorun komutuyla anestezi ilaçlarını intravenöz yoluyla hastanın dolaşım sistemine aktardı.

Heyecandan zar zor yerinde duran hasta ile konuşmaya başladı kıvırcık doktor.
"Ondan geriye sayacağız seninle, sonra yavaşça uykuya dalacaksın."
Hala gülümsüyordu doktor, hastada o şekilde. Kafa salladı ve doktorla beraber saymaya başladı.

"On"
"Dokuz"
"Sekiz"
"Yedi"
"Altı"
"Beş"
"Dört"
"Üç"
"İki"
"Bir-"
Biri tam söyleyemeden gözleri kaydı hastanın, yavaş yavaş derin bir uykuya daldı.

Jisung ise ameliyata başladı.
Çok dikkatli olmaya çalışıyordu çünkü gerçekten çok riskliydi bu ameliyat.

rahatsız olanlar olabilir!
Göğüs kafesini kesti hastanın ve kalbine ulaştı doktor. Fazlasıyla kanıyordu tabii açılan yara.
Sırayla ameliyat adımlarını sıralayarak gerçekleştirdi.
Kalbi durduruldu hastanın, doktorlar durdurmuştu. Ardından hastanın kanını bir kalp-lung makinesine yönlendirdiler. Bu makine kanı vücutta pompalamak ve kanı oksijenlemek için kullanılırdı.
...
Bu işlemleri hem hızlı hemde fazlasıyla dikkatlice yapıyorlardı çünkü kalp şu an atmıyordu. Kalbin duruş süresi ne kadar fazlaysa risk o kadar artıyordu.
Her şey yolunda gidiyordu, kalp atışlarını tekrardan başlattı kıvırcık doktor.

Rahatlamıştı biraz, en zor yerler bitmişti çünkü.
Fakat sonrasında, sıra dikmeye geldiğinde hastadan fazlasıyla kan çıktı, öyle bir kanamaydı ki bu, sanki önü alınamayacak gibiydi.
Bu ani kanamayla doktorlar korktu ve tedirginleşti, Jisung'ta öyle.
Yüzüne kan geldi kıvırcık doktorun, kalbi hızlanmıştı şimdi, az önce içine oturmuş olan rahatlıktan eser kalmamıştı.

Hastanın kalp ritimleri dengesizleşti, olaylar git gide kötüleşiyordu.

"Hayır..." Korkuyla bakıyordu doktor, ne yapacağını şaşırmış haldeydi.

"Jisung Doktorum! Hasta çok kan kaybediyor!"
Bunu telaşla söylemişti Sana, herkes korkuyla bakıyordu bu görüntüye.
Hemen kanları silmeye çalıştı Jisung, elleri titremeye başlamıştı. Sildi ve sildi, ama ardı arkası kesilmedi. Diğer doktorlarda yardıma geldi, herkes hasta için uğraşıyordu.
Ancak hastanın nabzı düşüyordu, ölmesi an meselesiydi.

"Hayır hayır hayır"
Kafasını sağ sola sallayarak müdahele etmeye çalıştı Changbin.

Kanama nedenini bilmedikleri için çok stres olmuşlardı.
Jisung ise öyle çabalıyordu ki, herkes umutla onu izliyordu. İşte bu yüzden bu ameliyat çok riskliydi.
Sıvı vermeye, kan transfüzyonu yapmaya çalıştılar, herkesin alnından terler akıyordu.
Ne yapacaklarını şaşırmış durumdaydılar.

black bloodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin