Lip kiss var bölümde hadi bakalım😽
(🙃)_______________________________
Birkaç saat sonra, hava kararmıştı. Jisung ise bir ameliyattaydı, çok zor bir ameliyattı bu. O sırada da Jisung'un odasında olduğunu düşünerek odasına gitmişti Jake. Önce kapıyı çaldı iki kere, cevap gelmeyince 4 kere. Fakat cevap yoktu. Cevap gelmemesi Jake'i merak ettirmişti, odasına girdi doktorun.
Evet, doktor odada değildi. Ameliyatta olduğunu anladı Jake. Çünkü doktorun bu saatlerde odasında olmamasının tek bir sebebi olabilirdi, akşamları muayene gibi randevuları olduğu için hep odada oluyordu. Ameliyatta olduğu barizdi yani.Bu fırsatla odaya girip kapıyı kapattı Jake, biraz odada gezindi. Odada Jisung'un birkaç eşyası vardı. Rahat sandalyesinin üstüne beyaz önlüğünü koymuştu, biraz kırmızılık vardı ama önlükte. Umursamadı Jake, aldı o önlüğü. Kokladı. Doktorun kokusu işlemişti önlüğe, çok güzel kokuyordu. Sonra sandalyeye oturdu, doktorun her zaman oturduğu ve kendini rahat hissettiği koltukta.
Masada gezdirdi gözlerini. Doktorun fotoğrafları vardı bazı resimlerde. Çok yakışıklı bir doktordu, her fotoğrafta mükemmel çıkıyordu. Resimleri görünce gülümsedi oğlan, gülümsemesine engel olamıyordu. Kalktı sonra sandalyeden, gözlerini kitaplıklarda gezdirdi.Aniden bir ses duydu sonrasında, bu kıvırcık doktorun sesiydi. Ameliyatı tamda bitecek zamanı bulmuştu gerçekten. Hızlıca saklanabilecek bir yer aradı, doktor şu anda Jake'in odasında olduğunu görürse garipseyebilirdi çünkü. Sonrasında bir dolap çarptı gözüne, evet, bu odada saklanabileceği en mantıklı yer burasıydı.
Hızlıca kapağı açtı ve içeri girdi, ardından kapıyı kapattı.Kapattığı gibi içeri girdi Jisung, Jake son anda saklanmıştı. Yine çok yorgun görünüyordu, migreni tutmuştu.
"Ah, sonunda bitti."
Bilgisayarını açıp hasta dosyalarına girdi sonra.
Ameliyat hakkında bilgileri dosyalara kaydetti, o sırada gözüne bilgisayarın ekranından bir şey çarptı.Evet, yine gelmişti, siyahlı katil. Camdan girdi yine, kapı gibi kullanıyordu orayı.
Doktor hemen gözlerini arkadaki cama çevirdi, katille göz göze geldi.
Sırıtarak içeri girdi siyahlı, doktora yaklaştı."Özledin mi beni bakalım?"
Bu sefer doktor gülümsedi.
"Ya, ne demezsin çok özledim."
Jake ise onları dinliyordu, o adamı tanımıştı şimdi, o geçen günlerde geceleyin gördüğü adamdı."Bende seni özledim doktorcuğum."
Göz devirip bilgisayardaki işine devam etti doktor.
Memnuniyetsiz bir tavırla masaya oturdu katil.
"Ya, hadi ama kıvırcık doktor, ben buralara senin için gelmişim, sen hala işine bakıyorsun. Biraz doktorculuk oynamayı bırak, sıkıldım.""Ben oyun oynamıyorum katil, işimi yapıyorum. Memnun değilsen gidebilirsin."
Dona kaldı Jake. Katil mi?
Nasıl katil, şakaydı herhalde."Memnun değilim doktor, sen benimle ilgilene kadarda bir yere gitmiyorum."
Sinirle gözlerini bilgisayardan ayırdı doktor.
"Ne yapmamı istiyorsun?"Dudaklarını kıvırdı katil ise.
"Bilmem."
"Of, bazen çok can sıkıcı oluyorsun. Şu an doktorum ve ameliyat ile ilgili dosyalara bilgi aktarmam gerekiyor.""Onu sonrada yaparsın doktor, ben her zaman olmuyorum."
"Peki, istediğini yaparsam gidecek misin?"
Sırıttı katil.
Sorusuna cevap vermedi kıvırcığın, öylece odada dolanmaya başladı.
Doktorda onu izliyordu öylece."Birkaç gün sensiz kalmak sıkıcıydı."
Bu sözle gülümsedi ve ayağa kalkarak katilin yanına gitti doktor."Baksana katil, acaba bana aşık falan mı oldun?" Gülerek sormuştu bu soruyu Jisung.
Jake ise merakla cevabı bekliyordu.
Arkasını dönüp kendisinden birkaç santim kısa bedene baktı.
"Bilmem ki, belki de olmuşumdur doktor."Sonra hasta muayene koltuğuna oturdu katil.
Doktorda yanına oturdu.
"Normal, aşık olunmayacak bir adam mıyım?"
Sırıtışı büyüdü siyah oğlanın.
"Değilsin."
Doktorda gülümsüyordu onunla beraber.
"Bak ben dürüstüm doktor, keşke sende benim gibi olsan."
"Ne konuda?"
"Benden etkilendiğin konusund-"
Cümleyi bitirmesine izin vermeden katilin dudaklarına yapıştı doktor.
Katil doktorun bu ani hareketiyle büyük bir afallayışa geçsede sonrasında toparladı kendini ve şu anda dudaklarını öpen doktora karşılık verdi.Jake ise ağzı açık bir şekilde onları izliyordu dolabın kapı aralığından, bir yandanda morali çökmüş gibiydi.
Kalp ritimleri yavaşladı, karnına ağrı girdi.
Öylece sıkışık dolabın içinde öpüşen ikiliyi izliyordu.Sanki yıllardır bu anı bekliyormuş gibiydi ikili, oldukça sert öpüşüyorlardı.
Doktor kollarını katilin boynuna sararken katil doktorun ince belini okşuyordu. Öpüşürken dudaklarından çıkan ıslak sesler ise odayı dolduruyordu. Nefes nefese dudaklarını ayırdılar, ama kolları hala birbirlerine sarılıydı, alınlarını birbirlerinkine yasladılar. Doktorun etkisi halinde kalmıştı Minho, hiç bu kadar iyi hissetmemişti sanki.
Doktor içinde aynı şey geçerliydi.
Sanki daha fazlasına ihtiyaçları varmış gibi tekrardan birleştirdiler dudaklarını.
Araya dillerini de katmayı ihmal etmediler.
Katil yavaşça doktoru itti, sırtını yatağa değdirmesini sağladı. Doktorda kendine çekti katili, katil bu sırada üstündeki ceketi çıkarıyordu. Doktorun yardımıyla ceketi çıkarıp yere attı katil.Jake ise çoktan ağlama noktasını geçmişti, gözleri yaşlarla dolmuştu.
Aramızda hiçbir şey yok dediği adamla sevişiyordu şu an kıvırcık doktor.
Ama ses çıkarmamaya çalışıyordu, gözlerini ve kulaklarını kapatmıştı.
________________________________
O gün eve gözleri kıpkırmızı halde gitti Jake, çok ağlamıştı. Evet, doktordan çok hoşlanıyordu ama hep söylemeye çekinmişti, ya doktor onu reddederse diye düşünüyordu.
Ama görüyordu ki katil olduğunu öğrendiği bir adama gönlünü kaptırmıştı doktor. Büyük ihtimal şakasına dese de.
Kendine kızıyordu, neden açılmadın diye, belki açılsaydı ona ilgi duyabilirdi doktor.
Eve gitti ve sabaha kadar ağladı, çok zaman geçirmişti onunla aslında, bir gülüşüyle karnında kelebek uçuşuyordu Jake'in. Aşk ne kadar zormuş, bunu öğrenmişti.
Nasıl bu kadar üzebilirdi ki sevdiği adamın başkasıyla öpüşmesi. Belkide sadece bir hevestir diye düşündü.Ayrıca katil olayını ne yapacığını bilmiyordu, kafası karmakarışıktı. Belkide polise söyleyecekti, bir yandanda doktor şakasına katil demez diye düşünüyordu.
Birkaç gün boyunca gizlice Jisung'u izleyecekti, böyle bir planı vardı.Acaba o herifle hep görüşüyor muydu? Ona gerçekten ilgi duyuyor muydu? Bunları öğrenecekti. Her ne kadar canının acımasını istemesede yapacaktı bunu, her şeye rağmen. Belki onu kazanabilirdi böylelikle.
_______________________________
Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın
Bir sonraki bölüme saklıyoruz kelimeleri
ficin başından beri öpüşsünler sevişsinler falan diye çok mesaj aldım özelden alın işte size🤩
oylayalimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
black blood
Fanficöldürülmesi için suikast düzenlenen doktor han jisung ve onu öldürmek için gelen dünyaca aranan seri katil lee minho, suikast gününden sonra hayatlarında yeni bir duyguyu tadacaklardı. |minsung