Selam selam selammm
Judas döndü gençleerr
Güzel bir bölüm oldu gibi,yani biraz ucundan sinir olabilirsiniz karakterlere ama o kadarı da olsun canım ya
Neyseee
Oyalamayacağım sizi sadece ufak bir ricam olacak
Lütfen oy verin ve yorum yapın,yoksa ben bölüm nasıl, düzgün yazmış mıyım,ne kadar beğenilmiş hiç bilemeyeceğim...
İyi okumalar dilerim
💗*****
(yazardan/Los Angeles)
"Sadece içgüdü? Bana karşı en ufak bir sevgisi yok!"
Çıplak ellerle yumrukladığı kum torbasının parmak boğumlarını kanattığından habersizdi gözü dönmüş katil. Şimdi önünde öldürecek bir kurban yoktu,o da kendi kendini öldürmeye çalışıyordu. Ya da acı çektirmeye...
Birkaç saat öncesinde yaşadıkları tekrar gözünün önünde canlandığında ok gibi bakışları daha da keskinleşti. Bu defa daha sert bir yumruk geçirdi kum torbasına. Eli daha çok kanadı, parmaklarından sızan kanlar damla damla yere düştü. Ama acısını hissetmedi. Birkaç yumrukta torbayı kan lekelerine boğdu.
Ardından geri çekildi. Kan lekelerine bakarak derince bir nefes aldı.
"Önce bana sarılıp sonra defolup gitmemi mi istedi gerçekten?"
Öfkesi azalırken kırgınlığı arttı.
Adada,o havuzun başındayken ona sarılmış ve daha sonrasında bunun sadece bir içgüdü olduğunu,ona karşı en ufak bir sevgisi olmadığını dile getirmişti CF. Ve Black'in hayatından defolup gitmesini istediğini de eklemişti...
"Önce inşa edip sonra yıkmak ne büyük bir alçaklık?"
Ona sarıldığında bir şeylerin düzeldiğini zannetmiş, ancak çok yanılmıştı. Şimdi hissettiği,yıkımdan başka bir şey değildi. Buram buram enkaz kokuyordu. Ve kan...
"Bana birini getir Amy, çabuk bana kurşuna dizebileceğim birini getir!"
Arkada onu izleyen sağ kolu,kısa boylu tatlı kadın, korkuyla bir adım geriledi. Pürüzsüz yüzünü bir dehşet ifadesi kapladı. Dudaklarını ıslatıp en sakin ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Derin bir nefes al Jeongguk,sadece derin bir nefes al."
Bu titrek cümle üzerine Jeon arkasına döndü. Amy'e kısa bir bakış attı ve sahte bir gülüş takındı. Ancak bu gülüş geldiği gibi geri gitti. Ve cani katil, gözlerindeki katliamı ona sundu. Amy bir adım daha geriledi.
"Sakin olmalısın,çok yanlış bir zaman..."
Kan kırmızısı dudaklarını araladı kana susamış adam. Ve binlerce insanının ölüm fermanını imzaladı tek bir cümleyle.
"Bu saatten sonra,beni tutan hiçbir şey yok."
Ne CF vardı,ne başkası. Artık bir katliam yapmak için önünde hiçbir engel yoktu. Ve o kimliğini ifşa etme pahasına bile olsa planını uygulayacak,gerekirse idam edilecekti. Bundan korkmuyor,aksine istiyordu. Vaşaklar'ı ortadan kaldırdıktan sonra kendisine ne olduğu umurunda değildi.
Hızlıca yanındaki masanın üzerinden iki bandaj alıp ellerini sardı.
"Yoongi'ye söyle,evden çıkmasınlar,bu saatten sonra tanımıyorlar beni. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CF
Teen FictionÜnlü hacker Taehyung'un kurduğu CF teşkilatı Dünya'nın peşinde olduğu azılı bir katil tarafından hacklenir. Böylesine bir zekayı karşısına alan tek kişi de böylece katil Jeon Jungkook olur. Ancak Jeon karşısındaki süperzekanın aklını yenmiş olsa da...