Judas geldiiiiiiiiiii💗
Geç kalınmış bir bölüm oldu, kusuruma bakmayın lütfen
Bol bol yorum, oy bekliyorum
Yorumlarınızı çok seviyorum, bilmenizi istedimBölümü beğenmeniz dilekleriyle...
İYİ OKUMALARRRRRRR
💞*****
Ağrıyordu.
Tanrım, başım çok ağrıyordu!Tam ense tarafımda hissediyordum aptal sızıyı. O kadar şiddetliydi ki gözlerimi bile açamıyordum. Yalnızca yattığım yerde acıyla kıvranıyordum.
Yattığım yer demişken oldukça yumuşak bir yerdeydim.Kendimi zorlayarak gözlerimi açmaya çalıştım. Birkaç deneme sonrasında başarabilmiştim.
Kısık gözlerimi yavaşça aralayıp etrafıma bakındım.
Odamda ve yatağımdaydım.Doğrulup yatağımın yanındaki gri ev terliklerini ayağıma geçirdim. Ardından odamdaki banyoya girip ilaç kutusunu karıştırmaya başladım.
Çok geçmeden aradığım ağrı kesici hapları bulup bir tanesini su olmadan yutmuştum. Ancak bu aptal hareket az daha boğulmama sebep olacaktı.Öksürerek banyodan çıkıp halsizce kendimi odamdaki koltuğa attım.
Kafamı arkaya yatırıp gözlerimi kapadım.
Ve aklıma gelen kesik kesik sahneleri gözden geçirdim.En son evden çıkacaktım. Sonra Yoongi bana seslenmişti. Sonra da... Bana ne olmuştu?
Aptal gibi bağırıp çağırarak bayılmıştım.
Onları da kırmış olmalıydım..."Katıksız orospu çocuğusun Black."
Kendime söverek başımı kaldırdım ve saate baktım. Ancak bakmamla beraber yerimden fırlamıştım.
18.52
"Geç kaldım!"
Parti saat 8'de başlayacaktı ve ben bu saate kadar zıbarmıştım.
Hızla odamdan çıkıp merdivenleri ikişer ikişer inerek aşağı indim. Ancak alışık olmadığım şekilde, evde keskin bir sessizlik hakimdi.
Etrafıma biraz bakındım ve yine kimseyi göremedim. Anlaşılan beni bırakıp gitmişlerdi... Üzülmüştüm doğrusu.
"Hak ettin..."
Gerisin geri merdivenlere ilerleyip aylak aylak merdivenleri çıkmaya başladım.
Ancak birkaç basamaktan sonra arkamdan bir ses duydum.
Ve bu sesin ardından da üzerime onlarca konfeti parçası uçuşmaya başlamıştı.Kaçarcasına arkama döndüm ve üç kurşun geçirmezin sırıtışlarıyla karşı karşıya kaldım.
"Her ne kadar bizi üzsen de, seni seviyoruz aptal şey!"
Hoseokun elindeki konfetiyi yere atıp koşarak bana sarılmasıyla neye uğradığımı şaşıracak öylece kalakalmıştım.
Ancak bem hala şaşkınken Yoongi ve Namjoon da kollarını bana sarmışlardı.Bir süre sonra ben de onlara sarılıp sessizce "özür dilerim, "diyebilmiştim.
Buna cevap vermeden benden ayrılmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CF
Teen FictionÜnlü hacker Taehyung'un kurduğu CF teşkilatı Dünya'nın peşinde olduğu azılı bir katil tarafından hacklenir. Böylesine bir zekayı karşısına alan tek kişi de böylece katil Jeon Jungkook olur. Ancak Jeon karşısındaki süperzekanın aklını yenmiş olsa da...