Ölüler ve Katilleri

506 71 68
                                    

Hepinize merhabalar💗

Size aşşşş...ırı spoili ve kısa bir bölümle geldimmmmmm

Umarım beğenirsiniz

İyi okumalaarr<3

*****

(7 yıl önce/yazardan)

Genç adam zincirlenmiş bileklerini zorluyor ve içindeki öfkeyle onları kırmaya çalışıyordu.
Ancak bu onun da bildiği gibi imkansızdı.

Yine de önünde işkence gören sevgilisi için deniyordu.
Onun bir damla kanı daha mermer ile buluştukça daha da öfkeyle deniyordu.

"Bırak onu sikik evladı!"

Piç kurusu adamın elinde beliren parlak şeyi bulanık olarak görse de ne olduğunu biliyordu.

"Onun bir damla kanı daha akarsa senin soyunu kuruturum!"

Karşısındaki pisliğin bir kaçık olduğunu ve her şeyi yapabileceğini biliyordu. Elindeki bıçağın yere serilmiş bedene saplanması ise korktuğu şeydi.

"Onu yere bırak. Hemen!"

Delirmiş gibi sırıtıyor ve yerde yatan Jeon'a bakıyordu elleri kanın kırmızılığına bürünmüş adam.

"Neden? Yıllarca beni ezmenize izin verdim diye bana emir verebileceğini mi zannediyorsun sen?!"

Hâlâ karşısındaki genç adamın içinden çıkan canavara şaşıran Taehyung bir yanlış sözle baygın sevgilisinin ölümüne sebep olacaktı.

Bu yüzden bir süre sustu ve söyleyeceklerini düşündü.

"Jeon'u serbest bırak. Ne işin varsa benimle hallet."

Artık bağıramıyordu ve tüm öfkesi içinde birikmeye başlamıştı.

"Jeon'u burada öldürsem tüm hayatın boyunca vicdan azabı duyacaksın. Sence bu seni öldürmekten daha mantıklı değil mi?"

"Değil. Beni öldür,onu serbest bırak."

İğrenç bir kahkaha yankılandı depoda. Bu CF'in kulağını tırmalamış ve yüzünü buruşturmasına sebep olmuştu.

"Hayır Taehyung. Sana benim yaşadıklarımın onlarca katını yaşatacağım. Ölmek isteyeceksin ama ölemeyeceksin. Neden?"

Birkaç saniyeden sonra kendi sorusunu yine kendi yanıtladı Owen.

"Çünkü sen CF'sin... Vaşaklar'ın gözbebeğisin. Ölmek yasak sana. Yaşamak da yasak."

Bir anda yüzündeki gülüş solmuştu.
Bununla beraber Taehyung'un tüm hücrelerinden bir ürperti geçti.

Karşısındaki adam artık oldukça ciddi duruyordu.

Hiçbir şey yapamamanın verdiği öfkeyle daha çok denedi o sandalyeden kurtulmayı. Ancak yere çivilenmiş bir sandalyeden kurtulmak mümkün değildi.

CF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin