Kurumuş Kan

550 67 115
                                    

Hepinize merhaba Judas geldii💗

Size fazlasıyla kan kokan bir bölüm getirdim bu sefer
Ve sizden ricam,
satır arası yorum yapmanız
Sonuçta yorumlarınız sayesinde beklentilerinizi karşılayıp karşılayamadığımı anlıyorum
Her nys
Daha fazla uzatmadan,
bölüme geçelimm

İyi okumalar:)

*****

(Günümüz/Yazardan)

"O piç kurusu..."

Elindeki shot bardağını tek dikişte içip votkanın ağzında bıraktığı tatla homurdandı orta yaşlı adam.

"Kim?"

Barmene bu sefer de bir şişe Likör getirmesini söyleyip yanındaki adama döndü.

Bardaki müzik sesinin arasından sesinin duyulması için yüksek bir tonda "CF," dedi.

"Hâlâ onun peşinde misin?"

Bu soruya karşılık yeniden sinirlenmişti.

"Benden kaçıyor korkak herif!"

Karşısındaki adam şimdi gülüyordu çünkü her ne kadar CF ile düşman olsa da onun bir korkak olmadığını adı gibi biliyordu.

"Adam bildiğin binlerce Vaşak'ı tek başına yendi Steve..."

Steve daha da köpürmüş ve alkolün de etkisiyle yüz kızartıcı birkaç küfürü art arda sıralamıştı.
İçindeki öfke yıllardır dinmiyordu.
Kullanılmış olduğunu bilmek onu resmen delirtiyordu.

"Bu sefer hiç şansı yok. Planımı o çok övündüğü aklının ucundan bile geçiremez."

Şimdi meraklanmaya başlamıştı Abel.

"Yine ne yapmaya çalışıyorsun?"

Bu sefer gülme sırası Steve'deydi.
Aptal sırıtışıyla aklından geçen kurnaz planı anlatmaya başladı arkadaşına.

"Şu Black var ya,o bizim 2 numaralı Vaşak'mış..."
"Ne?"

Abel duyduklarıyla şaşkına dönmüştü.

Black ile 2. Vaşak arasındaki bağlantıyı aradı kafasında.
Aslında düşününce mantıksız gelmiyordu...
Sonuçta ikisi de gözü dönmüş katillerdi.

"Bunu nasıl öğrendin?"
"Oldukça kolay oldu."

Steve bundan kolay olarak bahsetse de bu sadece bir övünmeydi. Aslında onu bulması tam 7 yılını almıştı. Ve bunu bile binlerce kişinin desteğiyle başarmıştı.

"Nasıl yani?"
"Jeon'un beraber kaçtığı çocuk,Yoongi. Onun konumunu buldum. Sonrasında ikisinin beraber yaşadığını öğrendim.
Sonra da Jeon'a bir takip cihazı takıp gittiği yerleri araştırdım. Şansa bak ki, Black nerede cinayet işlemişse hep tam saatinde oralarda oluyordu..."

Bu basit planla Black'in kimliğini bulması Abel'ı şaşırtmıştı.
Özellikle Black'in bir takip cihazını fark edemeyecek kadar gerzek olduğunu da düşünmüyordu.
Ancak yanındaki adam Vaşaklar'ın kurucusuydu,yani her şeyi yapabilirdi.

CF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin