الفصل الخامس والعشرون

4K 120 0
                                    

🔹️بسم الله الرحمن الرحيم 🔹️
لا إله إأنت سبحانك إني كنت من الظالمين
رواية قلوب حائره
بقلمي روز آمين
             🦋 البارت الخامس والعشرون 🦋

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

كانت ليالي ومنال وجيجي يجلسن سوياً داخل منزل ثريا بحضورها هي ويسرا ،،
دلفت أيسل تهرول  من باب المنزل وهي تبكي مٌمسكه بيدها جهاز اللاب توب الخاص بها قائله بصراخ٠٠٠٠ماااامي

إلتفتنْ إليها جميعٌهنْ بهلع ثم تحركنْ كٌلهنْ علي عجل

وتحدثت منال بنبرة قلقه ٠٠٠مالك يا سيلا فيه أيه ؟؟

تحدثت الفتاه بدموع والرعب والفزع يكسوان ملامحها ٠٠٠٠فيه راجل مغطي وشه منزل فيديو وجايب صورة بابي وبيقول إنهم قتلوه ، الفيديو مالي الإنترنت كله يا نانا !!

صاحت منال بهلع ظهرَ علي ملامِحها ٠٠٠٠بتقولي أيييييه،،إسكتي يا سيلا متقوليش كده،، بابي أكيد بخير !!

تحدثت ثريا بتعقل وهي ترتجف من فكرة خسارتها لياسين هو الأخر ٠٠٠٠٠إهدي يا منال وأتصلي بسيادة اللوا نفهم منه الأول ،،دول ارهابيين وأكيد بيكدبوا !!

تحدثت ليالي بصراخ ٠٠٠٠أتصلي بسرعه بعمو يا طنط لو سمحتي !!
نظرت ثريا إلي منال وجدتها مٌنهاره وجسدها يرتجف،، فقررت أن تهاتف هي عز لتسأله وبالفعل أمسكت هاتفها وكادت أن تضغط علي الهاتف !!!

في تلك الأثناء دلف للداخل طارق وبجواره مليكه بعيونها المٌنتفخه وحالتها المٌزريه،، قد وجدها بطريقه وهو قادم إلي المنزل ليٌطمئنهم مثلما طلب منهٌ والده

تحدث طارق بصوتٍ واثق وهادئ٠٠٠٠مفيش داعي تتصلي ب بابا يا عمتي !!
هرولت جميع النساء إليه وأمسكتهٌ منال من تلابيبه بدموع وتحدثت بطريقه هيستيريه٠٠٠أخوك جراله أيه يا طارق،،إتكلم وقولي إن أخوك بخير والكلام ده كدب ومجرد إشاعه !!

أمسكها من كتفها وأحتضنها برعايه وحدثها بهدوء٠٠٠٠إهدي يا حبيبتي ،،ياسين بخير ومافيهوش أي حاجه صدقيني !!

خرجت من بين أحضانه وتحدثت وهي تتلفت حولها بلهفه٠٠٠٠طب لما هو كويس فعلاً مجاش معاك ليه؟؟

تحدثت ليالي بدموع وألم٠٠٠فين ياسين يا طارق،،قولي الحقيقه أرجوك،،ياسين جراله حاجه ؟؟

تحدث طارق بجديه ٠٠٠٠والله العظيم ياسين بخير،،هو بس أخد طلقه في كتفه وأخدوه المستشفي وخرجوها وهو دلوقتي حالته مٌستقره وكويسه جداً !!

لطمت منال خديها وتحدثت ٠٠٠٠طلقه،،أخوك مضروب بالرصاص وتقولي كويس،،يلا حالاً وديني عند أخوك أشوفه بعيني وأطمن عليه !!!

تحدثت ثريا وهي مٌمسكه بذراع منال٠٠٠٠إهدي يا منال أكيد هتشوفيه وتطمني عليه ، وأنت يا طارق يلا وصلنا عند أخوك علشان نتطمن   !!!

رواية قلوب حائرة الجزء الأولحيث تعيش القصص. اكتشف الآن