Bu kitap sadece eğlence için yazılmıştır!!
Ciddiye almayınız.
Lütfen chat e başka kitaplardan alıntı veya cümle yazmayınız. Rica edilir.
Hikayeme oy verip yorum yapmayı unutmayın.
Demir Hoca bir anda araya girdi. Aşkın ile ben ise sadece izliyorduk. Demir Hoca "Neden böyle birşey yaptın" diye sordu hafif sinirli bir sesle "Hocam cidden yanlışlıkla oldu" dedi çocuk ben ve Aşkın olayın büyümesini istemediğimiz için daha fazla uzatmadık.
Sınıfa geçtik biz gelmeden neredeyse herke
s gelmişti bile şaşırdım normalde ilk gelen kişilerdenim "Neyse" diyerek kitaplarımı çıkardım. "Dersimiz kimle" diye sordum Aşkına "Eeee galiba Demir Hocayla" dedi "Tamam sağol" dedim.Demir Hoca sınıfa girdi sabah yapılan durum hakkında bilgilendirme yaptıktan sonra derse geçti dersi anlatırken Demir Hocaya odaklanmıştım sadece ama gerçekten çok güzel anlatıyordu. Okul bitiminde bu sefer Demir Hocayı görmemiştim aynı anda çıkmıyordum Aşkını gördüm "Gel birlikte gidelim" dedim "Olur" dedi.
Eve doğru yol aldık evlerimiz yakındı ama Aşkının işi vardı biraz erken ayrıldı.
Bende dükkana gitmeye karar verdim. Dükkana gittim abimlerle biraz konuştum ama yoğun oldukları için eve gitmeye karar verdim. Eve giderken üşrayı gördüm "Selam Büşra nasılsın" diye sordum "İyiyim sen nasılsın Buse" dedi "İyiyim sorduğun için sağol" dedim. "Bugün okuldan çıkarken abini göremedim" dedim "Abim bugün erken geldi bende ne oldu bilmiyorum" dedi.
Demir Hocaya ne olduğunu merak ettiğim için Eve geldiğimde kapıyı çalsam mı? çalmasam mı? diye kendime sordum çalmaya karar verdim kapıya tıkladım Demir Hoca kapıyı açtı "Bişi mi soracaktın Buse" dedi fısıldayan bir sesle"Evet Hocam" dedim "Ne oldu" dedi "Hocam çıkışta göremedim bu yüzden merak ettim" dedim hafif bir ses tonuyla "Biraz yorgunum ondan dolayı" dedi yorgun bir ses tonuyla " Tamam görüşürüz Hocam" dedim ve Eve geçtim.
Evde uzanıp telefona bakıyordum ki bir mesaj geldi kimden diye baktığımda Emre yazıyordu Emre okuldan bir çocuktu ve yarın olacak sinemada benimde olmamı istiyordu. "Müsait olursam gelirim" dedim başka kimleri çağırdığını sordum Aşkın,Berat,Eylül,Ebru,Tolga ve en sevdiğim Hoca olan Demir Hoca dedi bir anlık sevinmiştim ama neden olduğunu bende anlamamıştım.
Emre Yıldırım
23 yaşında
Buseye aşık"Saat kaçta" diye sordum "Okul çıkışı" dedi "Arka mahalledeki alışveriş merkezinin içindeki sinema alanında olacak" dedi. "Tamam" diyerek cevap verdim ve bana açlık bastırmıştı birazdan abimlerin geleceğini bildiğim halde gidip bir şeyler hazırlamaya başladım yumurta kırayım bari dedim yumurtayı kırdım pişmesini beklerken canım sıkıldı ve telefona bakmaya karar verdim. Telefona bakarken bir koku geliyordu "Üst kattaki komşudan geliyordur" diyerek telefona bakmaya devam ettim abimler hızla kapıya vuruyorlardı "Noldu yaa" diyerek kapıyı açtım arkama aktığımda resmen tavadan alev çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİLEĞİM
RomanceBu hikaye sokakta yakışıklı bulduğu ve kimseye söyleyemediği adamın öğretmeni ve komşusu çıkması ile başlar