5. Eski sevgili şoku

30 4 4
                                    

Bu kitap sadece eğlence amaçlı yazılmıştır!!
Ciddiye almayınız.
Lütfen chat e başka kitaplardan alıntı veya cümle yazmayınız.Rica edilir.

5 gün sonra

5 gündür hastanedeydim ve çok sıkılmıştım neden hastaneye geldiğimi bile bilmiyordum.  Sanırım kan şekerim falan düşmüştür. Ama sağolsun Demir Hoca,Emre ve Aşkın her gün ziyarete geliyorlar.

Onların beni sevdiği çok belliydi tabi bende onları seviyordum. Belki Büşra ile çok samimi değildim ama ona rağmen 3 gün beni ziyaret etmişti. Selim Abime "Ben neden burdayım?" diye sordum. Selim Abim "Doktorlar kanşekerinin düştüğünü söyledi ama bilmiyorum" dedi Selim Abim.

Enes Abime ise "peki ya ne zaman taburcu olacağız?" diye sordum yorgun ve bitkin bir ses tonuyla. "15-20 dakika içerisinde taburcu oluruz hadi sen toparlan" dedi heyecanlı bir sesle.

Hemen yataktan kalkıp Abimlerin bana getirdiği kıyafetlerimi pembe ve küçük olan sırt çantama yerleştirdim "Ben hazırım" dedim hevesli bir ses tonuyla.

Ardından hemen eve doğru yola koyulduk bu halde okula gidemeyeceğim için evde kalmaya karar verdim.

Okulun çıkış saati yaklaşıyordu. Okulun çıkış saati geldikten bir 10 dakika sonra Demir Hoca eve gelmişti  "Kardeşim kek yaptı bizde size getirmek istedik" dedi Demir Hocaya mutlu bir ifadeyle "Teşekkürler zahmet olmuş" dedim "Estağfurullah" dedi.

Onlar gittikten hemen sonra ise Aşkın geldi beni öptü bana sarıldı ve bugün moral amaçlı burada kalacağını söyledi. "Ya kanka hiç boşuna kendini yorma git evine uzan gerçekten" dedim hafif halsiz bir sesle. Aşkın ise "Kanka biz kaç yıldır arkadaşız seni bu süreçte yalnız bırakamam" dedi ve içimde Aşkına karşı olan sevgim fazlasıyla artışa geçmişti.

"Her neyse ben kalıyorum" dedi Aşkın ve daha sonra ekledi "Ayrıca itiraz falan da istemiyorum". Aşkın beni ayrıca mutlu etmeyi başarmıştı. O beni çok seviyordu bende onu çok seviyordum ve o bunun farkındaydı.

Akşam Aşkınla birlikte yapmak için aklımda binbir çeşit plan vardı hepsini yapmak için fazlasıyla heyecanlıydım. Pijama partisi yapmak bence harika bir fikir diyerekten bir anda aydınlandım. Aşkın okuldaydı o yüzden hazırlıkları benim yapmam gerekiyordu.

~🍓~

Aşkın okuldan gelmişti ve hazırladığım yiyecekleri görünce resmen şoke olmuştu. Masada portakallı kurabiye, havuçlu kek, kısır, patates salatası ve peynirli börek vardı bu kadar yiyeceği 4 saat içinde nasıl hazırladığımı bende bilmiyordum. Yani aslında hazırlamıştım fakat hiçbiri güzel mi diye tadına bakmamıştım?. Aşkın "Bunların güzel olduğuna emin misin acaba?" dedi sakin bir ses tonuyla. Bende egoist bir ses tonuyla "Tabi ki eminim çünkü onları ben yaptım."  Aşkın "O zaman 1 saat sonra partiliyoruz öyle değil mi güzellik?" diye sordu.  Tam o sırada abimler eve gelmişti. Aşkının kulağına "İnan ki onların inatçı hallerini hiç özlemedim" dedim. Aşkın sırıtarak "Emin ol bunu biliyorum hatta bunu ben değil eminim herkes biliyordur" dedi fısıldayan bir sesle.

Enes Abim "Hoşgeldin Aşkın" dedi. Selim Abim ise Enes Abim bunu söyleyene kadar Aşkının geldiğini fark etmemişti bile "Aa sen mi geldin Aşkın hoşgeldin naber?" dedi. Aşkın "Selim Abi yeni mi anladın benim geldiğimi neyse iyiyim sağol sen nasılsın?" diye sordu Selim Abim "Sağol iyiyim" dedi.

Aşkın ile biraz okuldakilere stalk yapmak istiyorduk ve ilk olarak gıcık biri  olarak gördüğümüz Tuğçe'ye stalk yapmak istemiştik ve ilk önce Aşkınla birlikte açtığımız fake hesaba giriş yaptık fake hesabı okuldan birinin ismi ile açmıştık okuldan biri zannetmesi için sonuçta ismi ve soyismi aynı olan birçok insan var. Tuğçe birşey paylaşmıştı paylaştığı şeye tıkladığım an çıkan fotoğrafa büyük bir şokla bakıyordum. Tuğçe resmen benim eski sevgilim Eren ile bir fotoğraf paylaşmıştı böyle birşey nasıl mümkün olabilirdi nasıl tanışmışlardı bunu bile bilmiyordum neyse bunun önemi yoktu.  Hatta Tuğçe fotoğrafları resmen kalplere boğmuştu. Aşkına gösterdiğimde Aşkında büyük bir şok geçirmişti. Aşkın hemen "Bunların nasıl tanıştığı umurumda değil ama dünyada erkek kalmamış gibi gitmiş senin eski sevgilinle çıkmaya başlamış böyle birşey olamaz."

ÇİLEĞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin