Birini Kıskanmak Varken Kim Ne Yapsın Partiyi?

75 16 8
                                    


~
İzuku

Ne düşünüyorum biliyor musunuz?

Bugün.

PARTİLEME ZAMANI!!

Çünkü dün küçük de olsa bir başarıya imza attım sayılır. Shinsou'nun bana karşı olan tavırlarından bunu sezemesem de genel olarak hissedebiliyorum. Bir şey değişti. Ve her şeyden öte.. sabah bana günaydın bile dedi hahshahahah!!

Tabi bu kulağa çok normal bir davranış gibi gelse de aslında değil. Çünkü ilk ben değil o dedi!

Shinsou için bayağı bir şey olsa gerek.

Neyse.

Okula da beraber gittik, ne yazık ki. Ne yazık ki diyorum çünkü içten içe kasırganın devam edip Shinsou'nun bizim evde mahsur kalmasını diliyordum. Ama anasını sattığım Japonya bipolar falan galiba. Dün kasırga diyip oralarını buralarını yırtan spikerler bugün hava çok güzel, okullar tekrar açıldı diyor.

Hah..

Sinirlendim.

Ama neyse ki.. Shinsou ile aram iyi. Referans mektubuma bir adım daha yaklaştım. Bunun şerefine de partilemek istiyorum. Anlarsınız ya..

"Ne yap ne et," dedim Momo'yu kendime çekip. "O partiyi bugün ayarla kanka. Siz zenginsiniz, eviniz de cumhurbaşkanı külliyesi kadar. Küçük bir parti vermek arka tarafını aşındırmaz değil mi?"

"Ya İzukuşum partiyi veririm vermesine de," dedi Momo anlamazca dudak büküp. "Nereden çıktı bu parti işi? Hem de bir anda?"

"Yav sen karıştırma oralarını. Benim bir bildiğim var."

"Hayırdır sen küçük zeytin?" Dedi Jirou gözlerini kısıp. "Yine neyin peşindesin?"

Sırıtarak omuz silktim. "Neyin peşinde olacağım canım? Sadece B sınıfı ile birleştiğimizden beridir birbirimizi tanımak için hiçbir şey yapmadığımızı fark ettim. Sonuçta iki ay beraber ders göreceğiz, değil mi? Herkesi tanımamız, kaynaşmamız lazım. Aramızdaki bağları sıkılaştırmanın en kısa yolu da parti vermek!! Mantıklı dimi??"

"..Yani. Ama sen ne zaman B sınıfını bu kadar önemsemeye başladın ki?"

Shinsou'dan beri. "Artık tek bir sınıf olduğumuzdan beri?"

"Evet mantıklı.. pekala.. babamı arayıp parti işini söyleyeceğim. Büyük ihtimalle izin verir. Hizmetliler de akşama dek hazırlar evi. Olur mu?"

"Olmaz mı be?!!!" Diyip Momo'nun yanağını öptüm. "Aşksın sen aşk!!" Ardından içeri giren tiplere döndüm. B sınıfı ile birleşeceğimiz için büyük amfiye geçmiştik ve şimdi görmek istediğim yüz dışında herkes buradaydı.

Lan Shinsou nerede amk???

Beni ghostluyo olamaz değil mi? Hemde o kadar yakınlaşmışken?

Derken içeri giren birkaç silüetin ardından mor açık bir renk gözlerime takıldı. Shinsou koyu lacivert hoodie'sinin kapüşonunu yavaşça açtı, bugün saydam renk kemik gözlükler takmıştı. Yine oldukça yakışıklı ve hoş görünüyordu.

 𝐋𝐢𝐥𝐚𝐜 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭 - ShinDeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin