~
Shinsou"Yani ihtiyar," dedi İzuku amcamın elindeki meyve tabağına uzanıp içinden bir karpuzu alırken. "Senin yeğenle ben artık aşne fişneyiz. Kapiş??"
Amcam gözlerini kırpıştırdı.
İfadesi dümdüzdü fakat bakışları.. sanki birisi ona hayatında en duymak istemediği şeyi söylemiş gibiydi.
Rahatsızca yerimde hareket ettim. İzuku'yu ilişkimizi kimseye söylememesine ikna etmiş olsam da.. Aizawa'nın ifadesini göremezse öleceğini söylemişti. Abarttığını düşünsem de sessiz kaldım çünkü çoktan kafasına koyduğu bu şeyi benden gizli yapacağındansa.. böylesinin daha iyi olduğuna inanıyorum.
"Ne.." Aizawa krem rengi, saten pijaması ve beyaz saç bandıyla meyve tabağını tutarken konuştu. Sesi duyduğuna asla ihtimal vermeyen birinin sesiydi. "Ne dedin sen?"
"Kırk yaşında kulağın şimdiden paslanmış demek yaşlı keçi.. dur bağırayım biraz," dedi İzuku karpuzu ısırıp itici bir şekilde sırıtırken. "SHİNSOU İLE YÜZ GÖZ OLDUK BİZ AMMCACUĞUMM!! DUYDUN MU BU SEFER??"
Aizawa boştaki eliyle uzandı ve İzuku'nun kıvırcık saçlarını kavradı. "Ne dedin sen, Midoriya?"
"Ahh!! Acıyor ama yaa!! Ne dedik sanki.. altı üstü yeğeninle.. mercimekleri aldık fırına vermeyi bekliyoruz dedim.."
"Sen benim.. yeğenimle.. NEE?!"
"Sevgiliyiz," dedim hızla araya girip. Yoksa İzuku'ya kalsa her şeyi daha da berbat hale getirecekti. "Yani tam sevgili sayılır mıyız bilmiyorum ama bir ilişki içerisindeyiz."
"Sevişceğiz de yakında-"
Aizawa tekrar İzuku'nun kafasına indirdi. "Doğru düzgün konuş! Yeğenim hakkında böyle şeyler söylemeye devam edersen kim olduğunu umursamam gebertirim seni."
"O bunak ellerinle zor- Ah!! Niye yine vurdun sensei ya!!"
"Sus."
"İyi dinle ihtiyar.. şuanki hareketlerin, bundan yirmi sene sonra altına bez takman gerekeceği o zamanlarda seni huzur evine verirkenki fikirlerimi etkileyecek. O yüzden yerinde olsam elimi saçlarımdan çekerdim."
"Öyle mi dersin?" Dedi amcam gözlerini korkunç bir şekilde açıp. "O halde çok geç olmadan seni parçalarına ayırıp kıyma makinesine tıkmam gerekecek gibi görünüyor."
İzuku sırıttı. Hiç korkmuş gibi görünmüyordu. "Kıyma makinen mi var? Ne cimri adamsın be.. geldiğimden beridir önüme domates çorbası dışında bir şey koymadın. İnsan bi lahmacun falan yapar.."
Aizawa aniden bana döndü. "Al şu çocuğu gözümün önünden yoksa geberteceğim."
"Tamam tamam.." dedi İzuku elini sallayıp. "Ciddileşiyorum. Ama sırf Shinsou'ya iş çıkmasın diye. Yani senin için adam akıllı davranacağımı sanıyorsan çok ama çok yanılıyorsun ihtiyar keçi."
Aizawa iç geçirdi, ardından tabağıyla birlikte masaya ilerleyip oturdu. Eliyle bizim de oturmamızı işaret ederken İzuku'ya baktım. "Lütfen uslu dur iki dakika."
İzuku ise omuz silkip sırıttı. "Denerim."
İç çektim. "Amca.. şöyle ki.. onayını almamın benim için ne kadar önemli olduğunu biliyorsun.. bunu senim rızan dahilinde yapmak istiyorum." Ardından hafifçe yutkundum. "Tek velimin adıma mutlu olmasını istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐢𝐥𝐚𝐜 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭 - ShinDeku
FanficUA Lisesinde yılın en çok beklenilen dönemi başlamıştı. Staj Programı! İzuku için ise bu dönem çok daha önemliydi çünkü kahramanlık stajı ilerideki hayalleri için ilk adımıydı. Bu yüzden başından beridir en çok istediği şey.. Hawks'ın şirketinde st...