Haiiii, ben geldiiim. Ay bu bölümü yazmaya ancak fırsat bulabildim.
Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
Başımı iki yana salladım. "Lütfen şimdi git ve bir daha konuşma benimle." diye devam ettiğinde sertçe yutkundum.
Bir adım geri çekildiğim anda bileğimden yakaladı ve, "Özür dilerim Jeon." dedi ve eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırıp hızla geri çekildi.
"Sadece öp beni Taehyung." diye fısıldadım. Bileğimi tutuşundan sıyırıp ellerimi boynuna dolayıp dudaklarımızı yeniden kavuşturan ben oldum.
Dudaklarımız sıcak bir buluşma yaşarken, sadece bunu söylememe ihtiyacı varmış gibi tüm gardını indirip beni çevirerek sırtımı duvara çarptırdı.
Öpücüğümüzü derinleştirecek şekilde hırçınlaşırken, kalçalarımdan kavrayıp beni kendi bedenine sürterek hızla kucağına aldığında ağzının içine inledim.
Ellerimi sıkı sıkıya boynuna dolarken bacaklarımı kalçalarının iki yanında tutmamı sağlayacak şekilde beni duvar ile kendi bedeni arasında bıraktı.
Dili dudaklarımı aralayarak ağzımın içine dalış yaparak yanaklarımın içini dürttüğünde gözlerim usulca kapandı.
Kendimi şehvet dolu bu öpücüğün etkisine kaptırmış bir şekilde boynuna daha sıkı asılıp onu yeterince yakınımda değilmiş gibi kendime bastırdım.
O benim alt dudağımı kavrayıp ağzının içine çekerek iştahla emdiğinde, ağzımı açarak üst dişlerimle üst dudağını kaparak karşılık verdim.
Uyluklarımı sıkıca kavrayan parmaklarının sıcaklığı tenime işlerken, öpücüğün etkisiyle kavrulmaya başladım.
Biz sustuk, dudaklarımız konuştu. Dudaklarımız birbiri üstünde ahenkle dans etti.
Tam anlamıyla birbirimizin dudaklarını yiyip bitirircesine sömürürken, soluk soluğa geri çekilen ben oldum.
Dudaklarımızın ıslak bir sesle ayrılmasını sağlarken kirpiklerimi titreştirerek gözlerimi araladığımda kısık bakışlarıyla karşı karşıya kaldım.
"Seni istiyorum, ama kariyerimi kaybetmekte istemiyorum. Sikeyim, iki ucu boklu değnek." Düşüncelerini soluk soluğa ifşaladı.
Islak dudaklarının üstünde dilini bir tur gezdirdi. Hâlâ kucağında durmaya devam ederken, halimden memnun bir şekilde ensesindeki saçlarını parmak uçlarımla okşadım.
"Kariyerini kaybetmene izin vermeyeceğim." dedim kendimden emin bir sesle.
Bakışları dudaklarıma kaydığında alt dudağını ısırarak bakışlarını gözlerime geri tırmandırdı. "Peki ya seni?"
"Beni kazanmış mıydın ki kaybedesin?" Sorusuna soruyla karşılık verdiğimde sertçe yutkundu.
"Üzgünüm. Ben gerçekten sikik bir herif gibi davrandığımın farkındayım ama yıllarca didinip emek harcadığım ünvanım, tüm kariyerimin yerle bir olmasına izin veremezdim Jeon, anla beni."
Dudaklarımın iki kenarı yukarıya doğru büküldü. "Sence anlamıyor olsam şu anda kucağında olmaya devam eder miydim? Ya da seni öper miydim?"
"Ah sikeyim ne bok yiyeceğimi bilmiyorum ama o dudaklar... Ah sikeyim o dudakların tadına bir kere vardım ve asla unutamayacağım. Seni bırakmam gerekirken kucağımda taşıyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUNG WILD AND FREE • TAEKOOK ✓
FanfictionJeon Jungkook, Kim Taehyung'un kiracısıydı, aynı katta oturuyorlardı. Aynı zamanda Taehyung, Jungkook'un Anatomi profesörüydü. Jungkook ev sahibinden hoşlanıyordu, ev sahibi Kim Taehyung ise onunla uğraşmaya bayılıyordu. Mini fic bölümler kısa kısa...