Final

3.6K 444 188
                                    

Haiii ben geldiim!

Bir maceranın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız ağğğ. Yazım yanlışlarım varsa affoluna, son kez keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

1 hafta sonra|

Yoongi hyung sabah bizi aramış ve muhteşem haberi vermişti. Okuduğum okulu satın almış, rektörü ve okul idaresini baştan sona değiştirmişti.

Taehyung'u kadrolu Anatomi profesörü olarak işinin başına geri almıştı. Dahası okuldaki öğrencilerin dikkatini başka bir habere çevirip Taehyung'un ifşasını unutturmak için sahte bir haber düzenlemiş, eski dekanlar hakkında yalan haberler çıkartmıştı.

Okulun panolarında boy boy sahte haberleri vardı. Kahkaha atmaya son verip Yoongi hyungu aradığımda ikinci çalışta açtı.

"Hyung bu haberler ne kadar da yaratıcı böyle." diye homurdandım gülüşlerimin arasından. Okulun gündemi değişmiş ve herkes Taehyung'un geri dönüşünü ve bir öğrenciyle olan ilişkisini konuşmak yerine dekanların haberlerine odaklanmış, bunun dedikodularını yapıyorlardı.

"Yalan haber değiller ki, nereden çıkarttın yalan haber olduklarını?" diye soluduğunda kaşlarım çatıldı. "Siktir, dekanlardan biri son sınıf öğrencisiyle mi yatmış gerçekten? Ve diğer dekanlardan birinin seks kasedi mi var?"

Beni onayladığına dair homurtular çıkarttı. "Hepsinin kirli çamaşırlarını araştırıp ortaya döktüm, gündem yeniden Taehyung'a asla dönmez şu saatten sonra, sen rahat ol."

"Vay şerefsizlere bak sen, kendileri ne bokmuşta Taehyung'umu kovup işinden ettiler." diye öfkeyle söylendim. "İkinizin aşk yaşadığını okul bilmiyor. Mezuniyete kadar saklayın da beni uğraştırmayın bir daha. Aşkınızı evinizde yaşayın."

Kıkırdayarak tırnağımı kemirmeye son verip hızla söze girdim. "Anlaştık Yoon hyung, yakalanmayacağız ve dikkatli olacağız sen hiç merak etme. Her şey için teşekkürler. Sen olmasaydın asla Taehyung'u işine geri döndüremezdik." diye mırıldandım kısık bir sesle.

Bir yandan etrafımı kolaçan ederken bir yandan da elimi ağzıma doğru tutarak siper ettim. Çevremde birkaç kişi vardı ama onlarda hararetle dedikodu yapmakla meşgul olduğu için beni duymazlardı, lakin ben yine de kontrolü elden bırakmak istememiştim.

"Yakalanmayacağız ve dikkatli olacağız dediğine göre siz okulda yine rahat durmayacaksınız." dediğinde şirince kıkırdadım. "Dururuz ya hyung."

"Her neyse Taehyung hıyarı nerede?" diye sorduğunda ağzım kocaman açıldı. "Hyung ya, sevgilime böyle seslenme, ayıp."

"Mızmızlanma tamam, aşıksın anladık. Nerede Taehyung?" dediğinde yanağımın içini kemirmeye son verip gülümsedim. "Derse girdi az önce, deli gibi heyecanlıydı. Sanki ilk kez ders verecekmiş gibi, görsen o kadar tatlı ki."

Yoon hyung soluğunu bıkkınlıkla telefona üfledi. "Kendi adına konuş, bana göre hıyar. Her neyse, ders bitiminde yanıma gelin tamam mı?"

"Sana şöyle bir tatlı alıp geleceğim, evde misin?" diye sorduğumda beni onaylamadığına dair homurtular çıkarttı. "Tatlı değil sigara al, birkaç paket sigara kabulümdür, şu an okula geliyorum. Malum okulu satın aldım."

Ağzım kocaman açılırken ayağımı yere sürterek zeminle oynadım. "Yoksa dekanların başında mı duracaksın?"

"Dekanlar henüz iş başı yapamadı çünkü yurtdışından getirtiyorum. Dekan odasına geçip sizi bekliyor olacağım. Ders bitiminde gelin, gecikirseniz sikerim belanızı." dediğinde gözlerimi yuvalarında çevirerek sırıttım. "Sikersin belamızı, tamamdır huysuz kedi."

YOUNG WILD AND FREE • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin