13

8.1K 843 328
                                    

Haiiii, uzun sürenin ardından fice kaldığım yerden geri dönme kararı aldım ve buradayıım. Bu haşin, çılgın ve haşmetli YWAF taekookun maceraları kaldığı yerden son sürat devam ediyorrrr! 

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

Taehyung gerçekten de söylediği gibi beni kucağına alarak sınıftan çıkarmış ve otoparktaki aracına kadar kucağında taşımıştı.

Süprizini deli gibi merak ediyor olduğum için tüyo almaya çalışsam da başarılı olamamıştım, sürpriz diyip beni daha çok heyecanlandırarak geçiştirmişti.

Neredeyse 45 dakikadır araçtaydık ve trafik gerçek anlamda çevreyolundan sonra kilitlenmişti. "Tabii ya, bugün Lana Del Rey konseri vardı, bu trafiğin sebebi belli..." diye homurdandım. 

"Seviyor musun?" diye sorduğunda başımı çevirerek bakışlarımı yüzüne baktım. Yola sabitlenmiş bakışları aracın trafikte sıkışması sebebiyle duraksama yaşamasıyla bana doğru döndü.

"Şaka mısın, o kadını sevmeyen mi var? Kore'ye geldi, ama gidemiyorum şaka gibi..." Biletler tükendiği için en arkalardan bile bilet bulamamıştım ve bunu şimdi hatırlayınca sinirlerim yeniden bozulmuştu.

Taehyung gıdım gıdım ilerlettiği arabasının direksiyonundan çektiği eliyle çenesini sıvazlayarak gülümsedi. "Madem seviyorsun, gitseydin ya konsere."

Dudaklarımı şişirerek bıkkınlıkla ofladım. Yarama tuz basıyordu şu an. "Biletler tükenmişti, belki birileri biletleri satar diye araştırma bile yaptım ama kimse biletini satmadı bana. Şansıma sıçayım. Kim bilir bir daha ne zaman gelecek..."

"Yapma ya, cidden çok kötü olmuş." diyerek başını önüne çevirdi ve açılan yol nedeniyle sağ şeritten biri araya kaynama yapmadan gaza basıp ona yol vermedi.

"Bu yoldan gitmek şart mıydı? Cidden yarama tuz basıyorsun Taehyung. Ah Lana Del Rey, affet beni..." diye homurdandığımda Taehyung, "Bir sonraki sefere gidersin, yine gelir belki belli mi olur?"

"Bok gelir. Of sus kapa konuyu şu an bana afakanlar bastı, bak sağdan soldan geliyorlar. Aç camı aç aç aç."

-

Taehyung AVM'nin otoparkına girip aracını park ettiğinde kaşlarımı çattım. "Sürprizin AVM'mi Taehyung? Cidden mi..."

"Evet, beklentin çok mu büyüktü ki?" diye sorduğunda gözlerimi devirerek aracın kapısını açıp aşağıya indim. 

"Eh kendini affettirmen gerektiği durumu göz önünde bulundurulduğunda haliyle beklentim yüksekti yani. Yoksa sinema mı kapattırdın benim için?" diye soludum araçtan inip kapıyı kapattığı sırada. Kapının kapanma sesi kapalı otoparkta yankı yaptı.

Yanıma gelip sırtını arka kapıya yaslayacak şekilde dayarken omuzlarını dikleştirerek kollarını göğsünde çaprazladı.

"Beklentini karşılar mıyım bilemiyorum, ama şansımı deneyeceğim." dedi ve gözleri hafifçe kısılırken başını omzuna doğru hafifçe eğdi. "Yani kendimi affettirmek için." diye ekleyerek bana göz kırptıktan sonra beni inceleyen bakışları göğsünde birleştirdiği koluna kaydı. Sol kolunu hafifçe kaldırıp birleştirdiği kollarını çözmeden kol saatini kontrol etti.

"Artık gitmeliyiz." diyerek ellerini göğsünden indirdiği gibi tek bir adımla yaslandığı arabasından ayrılıp bileğimi yakalayarak beni kendine çekip yürümeye başladı.

Adımlarına eşlik ederken, "Nereye gidiyoruz, AVM girişi bu tarafta değil mi?" diye sorarken giriş kapısının gösterildiği tabelayı diğer elimle işaret ettim.

YOUNG WILD AND FREE • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin