14

7.4K 793 311
                                    

Haiii ben geldiim!

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

Taehyung, omuzlarının üstünden aşağıya sarkıtırcasına oturduğum koltuktan beni kaldıracak şekilde çekiştirdiğinde kıkırdayarak kontrolü elden bırakmadan döndüm ve koltuğa geçmek yerine kucağına oturmayı seçtim.

Az önce ayağımın tabanıyla sıvazladığım bacak arasına iyice yerleşip dizlerimi kalçalarının iki yanında koltuğa yasladım.

Ellerimi geniş omuzlarında oyuncu hamlelerle dolaştırarak boynuna doladım. Ellerinden birini kalçama yerleştirip sıkıca kavrarken diğer eli çeneme doğru tırmandı.

Çenemi okşadıktan sonra parmakları dudaklarıma yükseldi. "Süründürme beni..." diye hırıltılı bir sesle dudaklarıma bakarak konuştu. Sesindeki o isyankâr tını beni munzur bir şekilde kıkırdatmaya yetti.

Parmak uçlarıyla dudaklarımı sıvazlarken alt dudağımı yavaşça aşağıya doğru çekiştirdi. Gözleri gözlerime tırmandığında koyulaşan irisleriyle karşı karşıya kaldım. "Affedilmeyi hak ettim." diyerek işaret ve orta parmağını ağzımın içine hafifçe bastırarak itti.

Dilime bastırarak kaydırdığı parmaklarına dudaklarımı kapatıp emdiğimde içine sert bir nefes çekip ağzıma bakarak bunu yapmam hoşuna gitmiş gibi parmaklarını ileri-geri hareket ettirmeye başladı.

Parmakları dilim arasında gidip gelirken oyuncu bir şekilde kıkırdayarak parmaklarını inceltmek ister gibi sıkıca emdim. Parmaklarını dilimle dürterek yiyip bitirmek ister gibi emdikçe emdim.

Burnundan hırçın soluklar çekmeye devam ederken sertleşmeye başlayan altımdaki penisinin baskısını hissettim. Parmaklarını hafifçe dişleyip dişlerimin arasında kıstırdığımda tek parmağını ağzımdan çıkarttı. 

Dişlerime ve ağzımın içini yoklarcasına sürtünerek ilerlettiği diğer parmağı da biraz oyalandıktan sonra dudaklarımın baskısının arasından ıslak bir ses eşliğinde çıktı. 

Tek elimi ensesindeki saçları arasına doğru geçirip yukarıya doğru tırmandırırken, dudaklarına doğru eğildim. "Birilerini uykudan uyandırdık galiba." 

Taehyung'un dudakları beğeniyle kıvrıldı. "Uykudan uyandıysa huysuzluğu giderilmeli, ilgilen onunla." dedi derin sesi. Ardından sıkıca kavradığı kalçalarıma baskı uygulayarak daha çok onu hissetmemi istercesine beni kendine bastırırken boynumu geriye atıp flörtöz bir edayla omuzlarımı salladım.

Taehyung o esnada dudaklarıma doğru uzanıp önce dudaklarıma sonra da burnuma kaçamak öpücükler bıraktı.

Sertleşen baskısı, bacak aramı titretirken ağzım aralandı ve başım hafifçe geriye kaydı. Öne doğru atılarak dudaklarıma doğru uzandı ve dudaklarını ıslak dudaklarıma kapattı.

Kıkırdayarak öpücüğüne karşılık verirken yaramaz bir şekilde ona sürtünmeye başladım. Dizlerimden destek alarak kasıklarımı yuvarlayarak ona sertçe temas ederken öpücükleri daha da hırçınlaştı.

Dudaklarımı yiyip bitirmek istercesine şehvetle öperken, aynı ihtirasla ona karşılık verdim. Dillerimiz birbirine sert vuruşlarla sürtünerek kayarken fırsatını bulduğu anda dilimi kavrayıp sıkıca emdiğinde ağzının içine doğru boğuk bir inilti bıraktım.

Bir yandan iştahla öpüşüyor, bir yandan da ona deli gibi sürtünüyordum. Taehyung ellerini kalçalarıma sarmalamış ve benim sürtünmelerime destek olarak kucağında oturtup kaldırtarak daha çok beni kendine bastırıyordu.

YOUNG WILD AND FREE • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin