rosé, bitmeyen kahkahalarımız eşliğinde hyunjin'e yastık fırlattı.
rosé:"kapa çeneni! hiçbir şey anlamıyorsun!"
hyunjin:"bebek rosé gücenmiş mi?"
felix:"hyunjin, kes şunu. rosé'ye bu kıyafet gerçekten çok yakışıyor."
rosé:"gördün mü? felix çok zevklidir bu arada."
aynanın karşısına geçti.
rosé:"artık okulda değiliz, kurum'dayız. uygun şekilde giyinmemiz gerek."
rosé gururla omuzlarını dikleştirdi ve gülümseyerek çenesini kaldırdı.
hyunjin:"jennie, sen tamam mısın?"
son düğmeyi ilikledim.
felix:"vay canına! yakışmış!"
jennie:"teşekkürler."
rosé'nin bitmez tavsiyeleri üzerine aceleyle saçımı taradım.
jennie:"gidebiliriz."
...
jeongin, jungkook, sehun ve giselle eğitim noktasının yanında bizi bekliyorlardı.
sanki sabırlarını test ediyormuşuz gibi, biraz gergin görünüyorlardı.
giselle:"rosé, bebeğim, yine herkesi oyaladın. dünyadaki bir moda şovuna gitmiyoruz."
hyunjin ve jeongin kahkahalara boğulurken, rosé gücenmiş bir şekilde homurdandı:
rosé:"benimle alakası yok."
sehun:"tehlikeli bir yolculuk bizi bekliyor, daha fazla portal taşı bulmamız gerekiyor."
jeongin:"süvariler çok güçlüdür. bir şey ters giderse tek kurtuluş şansımız bu."
felix elini kaldırdı.
sehun:"evet?"
felix:"bu kadar tehlikeli olan ne?"
sehun:"görünmemeliyiz. okuldaki performansımızdan sonra süvarilerin taşları nereden bulduğumuzu tahmin ettiklerine ve orada bekliyor olabileceklerine dair korkularımız var."
hyunjin:"yani bizi tuzağa mı düşüreceksiniz? ne güzel bir işmiş."
jungkook:"bu taşların bulunabileceği birkaç mağara biliyoruz. elbette başka mağaralar da vardır. pusuyu tam olarak nereye kurabileceklerini bilmiyoruz."
rosé:"yani bölünecek miyiz?"
jeongin:"hayır. hiçbir durumda. o halde daha da kolay bir hedef haline geliriz."
jeongin kanatlarını sonuna kadar açtı, tüylerini salladı ve kendini rüzgarın kollarına atmadan önce şöyle dedi:
jeongin:"zaman kaybetmeyelim gençler. bırakın kanatlarımız çalışsın."
giselle ve sehun iblisi takip etti.
hızla bulutlara doğru uçtular.
jungkook:"hazır mısınız?"
jennie:"başka seçeneğimiz var mı?"
hyunjin:"tabii ki yok. sizi bilmem ama ben eğlenmeyi planlıyorum."
...
hava soğuktu.
ilk başta vücut ısımı kontrol etmeye çalıştım ama çok geçmeden konsantrasyonumu kaybettiğimi hissettim.
tüylerimin diken diken olmasına ve hafif ama sürekli artan bir ürpertiye alışmam gerekiyordu.
hyunjin, aramızda manevralar yaparak, paralel olarak tutarsız şakalar ekleyerek piruetler yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven's secret 2, taennie
Fantasyheaven's secret, taennie 2. kitabidir. öldüm ve kendimi meleklerle iblislerin dünyasında buldum. ölümsüzlük bana güç ve kudret verdi ama başka bir güç gelecek ve her şeyi benden alacak. bunun yolun sonu olduğunu düşündüğümde, sadece bir başlangıç ol...