ბოლო გაკვეთილიც დამთავრდა, მე და ჯიმინი კი კაფეტერიაში წავედით.
"ჯიმინი არ მინდა ლანჩზე წასვლა, იქ სხვა ალფებიც იქნებიან "
ვუთხარი თავდახრილმა რადგან არ მინდოდა მისი იმედგაცრუებული სახე დამენახა.
" ჰუმ, შენ იმდენად საყვარელი ხარ რომ არამგონია ვინმემ შეგიძულოს"
მითხრა ჯიმინმა, მე კი ძალიან ავღელდი და დიდი ალბათობით გავწითლდი კიდეც
როგორც კი კაფეტერიაში შევედით და მაგიდისკენ სვლა და იწყეთ დავინახე ხუთი ბიჭი.
ერთს მომწვანო ფერის თმა ჰქონდა და ისე გამოიყურებოდა თითქოს ყოველ წამს შეიძლება დასძინებიდა. (მიხვდით ჰო ვინცაა🤣🤣)
მის გვერდით ვერცხლისფერთმიანი მაღალი ბიჭი იჯდა, რომელიც ვიღაცას ეკამათებოდა იმაზე თუ როგორ არ სურდა დედამისის თეფშების გატეხვა. (ჩემი მოუხერხებელი🤭🤣)
ბიჭი, რომელთანაც ჩხუბობდა, თითქოსადა იღიმოდა მიუხედავად იმისა რომ კამათობდნე, და მას ნარინჯისფერი თმა ჰქონდა.
ნარინჯისფერ თმიანი ბიჭის გვერდით იჯდა ყავისფერთმიანი ბიჭი და მათ გაშველებას ცდილობდა. რაღაცნაირად დედობრივი ტიპი მეჩვენა, არ ვიცი.
(ტყვილად კი არ ვეძახით დედიკო ჯინს 🥱💅)ყავისფერთმიანი ბიჭის გვერდით იჯდა ყველაზე მაგარი ტიპი ვინც ოდესმე მენახა, მას შავი თმა ჰქონდა, და საერთოდ არ აინტერესებდა რა ხდებოდა მის ირგვლივ, და შემიძლია დაზუსტებით გითხრათ რომ ის ალფას რადგან ძლიერი სურნელი იგრძნობა.
ჯიმინი მწვანე თმიანი ბიჭის გვერდით დაჯდა, და მეც მითხრა დაჯექიო მაგრამ მე შემეშინდა ამიტომ ფეხზე ვიდექი შავთმიანის გვერდით.
"კარგით ხალხო ეს თეჰიონია, ის ომეგაა და თუ შეიძლება გააჩანით თქვენი თავები" - თქვა ჯიმინმა ძალიან ბედნიერი სახით, რა დროსაც შეხტა მის გვერდით მწავნეთნი ბიჭი. (ეძინა ამ დებილს 🤣)