მას შემდეგ, რაც კნუტი ვიყიდე, და ჯონქუქმა თავისი ძაღლი აიყვანა გართობა დაიჟინა მე უარზე ვიყავი მაგრამ საბოლოოდ ჩემს სახლში აღმოვჩნდით....
"რას დაარქმევ მას" მკითხა ქუქიმ, როცა სამზარეულოში მივდიოდი. რამე საჭმლისთვის რადგან ორივენი მშივრები ვიყავით.
"მისტერ ფლუფსი და ფუმფულა მეტსახელისთვის, რა თქმა უნდა, ის ჩემს გვარს გაიზიარებს"
"რატომ კიმი და არა ჯეონი?" -მკითხა და მომიახლოვდა
"რატომ?" - ვკითხე მე მან კი ხელი ჩემს სახეზე დააცუტა რაც არ დაგიმალავთ და მომეწონა.
"იმიტომ რომ ეს იქნება შენი გვარი მალე და შეგიყვარდება"- მითხრა ჯონქუქმა და მისი ტუჩემი ჩემსაზე აღმოჩნდა.
შოკში ვიყავი, და ერთ ადგილას გავიყინე, მხოლოდ მაშინ გამოვედი ტრანსიდან როდესაც ქვედა ტუჩი აილოკა, ალბათა ახლა ყველაზე წითელი ფერი მადევს რაც კი არსებობს,
"ეს ჩემი პირველი კოცნა იყო!" ვუთხარი მე და ტუჩებზე ხელი ავიფარე.
"გამიმართლა, ახლა თავს განსაკუთრებულად ვგრძნობ, მე ვარ შენი პირველი და უკანასკნელი ადამიანი ვინც გკოცნის" თქვა ჯონქუქმა ყველაზე დიდი და თბილი ღიმილით, და ჩამეხუტა.
"ვინ თქვა, რომ შენ იქნები ჩემი უკანასკნელი" შევუღრინე და თავი მის კუნთებში ჩავრგე. (კაროჩე თან უნდა ჯონქუქთამ თან არა მე ვერაფერი გავიგე მარა დკდ)
"მე ვიქნები უკანასკნელი, უბრალოდ დაელოდე და ნახე კიმ თეჰიონ მალე მხოლოდ ჩემი იქნები" - თქვა საშინელი დომინანტური ხმით რომელიც აქამდე არასდროს გამიგია, ამიტომ მისმა ამ ხმამ ჟრუანტელი დამიარა.
"კარგი, ახლა წავალ მაგრამ დაიმახსოვრე ვერსად გამექცევი, თუ რამე მოხდება შეგიძლია დამირეკო" თქვა ჯონქუქმა და ქაღალდზე რაღაც დაწერა
მას შემდეგ, კი რაც ქაღალდი დადო წავიდა ჩემი სახლიდან მის ძაღლთან ერთადშემოვბრუნდი, რომ მენახა, რა ეწერა ქაღალდზე. მისი წაკითხვის შემდეგ კი გული ძალიან გამითბა.
'შენნაირი მშვენიერი არსებები არ იმსახურებენ ტკივილის განცდას, შეგიძლია დამირეკო მაშინ როცა მარტო იქნები და გართობა მოგინდება ეს არის ჩემჯ ტელეფონის ნომერი (*********)
სიყვარულით ჯონქუქი
ო ღმერთო მე ის მიყვარს, და ეს გრძნობა უფრო და უფრო იზრდება😻
"Მიაუ"
"ჰეი მისტერ ფლუფს, მშიერი ხართ" ფლუფსი ავიყვანე და კატის საჭმელი დავუყარე. შემდეგ კი წავედი შხაპის მისაღებად.
მას შემდეგ რაც შხაპი მივიღე, დასაძინებლად წავედი, მაგრამ ვგრძნობდი როგორ მიჩქარდებოდა გული , რადგან იმ მომენტში ერთადერთი, რაზეც ვფიქრობდი, იყო სიმპათიური კეთილი, მაგრამ ამავე დროს საშინელი ადამიანი, სახელად ჯონ ჯონქუქი.
________________________________
ჯერ ვერაფერი ვერ გავუგე ამ ორს მარა ოქეი დკდ :დდ