9

149 35 2
                                    

იესსსს! ქუქი დათანხმდა ჩემთან ერთად წამოსვლას და მისტერ ფლაფისთვის საყელოს არჩევაში მეხმარება, ჩვენ დავბრუნდით იმ მაღაზიაში სადაც მისტერ ფლაფი შევიძინე.

წინ ვიყურებოდი და რატომღაც ძალიან ვნერვიულობდი, ჩემი გული კი ისე ძგერდა თითქოს მარათონზე მივრბოდი...
ოჰჰჰ ეს სულელი გული!

როდესაც მე ჩემს ფიქრებში ვიყავი ჯონქუქმა ხელი ჩამკიდა და გამიღიმა.

ჩვენს ხელებს შევხედე და გამეღიმა, ეს სულელური ღიმილი რომელიც ჯონქუქის გამო მესახება სახეზე და სიწითლე ჩემს ლოყებზე...

"ოქეი მოვედით" - თქვა ჯონქუქმა, მე კი ხელი გავუშვი, არა იმიტომ რომ არ მომეწონა და არ მესიამოვნა, პირიქით ეს ძალიან. მაგარი იყო, მაგრამ ჩემნი ნერვიულობის გამო ძალიან გავვოფლიანდი ამიტომ არ მინდოდა ამის გამო შევზიზღებოდი მას...

"მაგარია შევიდეთ" -მითხრა ჯონქუქმა და ჩემზე წინ შევიდა, ვუყურებდი მის ზურგს და ვფიქრობდი რომ ჯონქუქს ეწყინა ხელი რომ გავუშვი.

მთელი იმ დროის განმავლობაში, რაც მაღაზიაში ვუყავით ქუქი ცივი მზერით იყურებოდა და ეს ძალიან აღმაშფოთებელი იყო.

მისტერ ფლაფის საყელოს ყიდვის შემდეგ, ჯონქუქი პირველი გამოვიდა, და ძალიან სწრაფად დაიწყო სიარული ამიტო ხელი მოვკიდე რომ გამეჩერებინა.

არც კი შემოუხედავს ისე თქვა "რა" მე კი ტირილი დავიწყე.

"მე-მარტო სული ვარ ჯონქუქ გ-გთხოვ არ გაბრაზდე იმიტომ რომ ხელი არ მოჰკიდა უბრალოდ არ მინდოდა, შეგზიზღებიდი, რადგან ვნერვიულობდი და გავვოფლიანდი ეს კი საძაგლობააააა!!!"-ვთქვი და უფრო ვუმატე ტირილს

ჯონგუკი შემობრუნდა და ლოყებზე მომეფერა შემდეგ ტყჩებზე გადამატარა ხელი და ჩამეხუტა.

"შშ მაპატიე  ამას აღარ გავაკეთებ, ასე რომ, გთხოვ, შეწყვიტე ტირილი ჩემო პატარა ბიჭო" ჯონგუკმა ჩემი თავის მოფერება დაიწყო და  ეს მართლაც დამამშვიდებელი აღმოჩნდა.

ჯონგუკი მოშორდა, მაგრამ ხელები თეძოზე მომკიდა და წრიული მოძრაობა დაიწყოი

"მოდი, პატარა ბიჭო, წავიდეთ მისტერ ფლაფის საყელო მივუტანოთ"

ლაპარაკი არ შემეძლო და მხოლოდ თავი დავუქნიე.

სიარული რომ დავიწყეთ, ქუქის ხელი ჩავკიდე მან კი გამგნებულმა შემომხედა.

"ქ-ქუქი შენ არ დამტოვებ ჰო?"

"არა რათქმაუნდა, და რატომ ფიქრობ რომ მიგატოვებ?"

"რომ მიმატოვო, ალბათ მოვკვდებოდი, არვიცი რატომ.... ალბათ მიყვარხარ..." -ვთქვი და თავლი ავარიდე..

"მეც ძალიან მიყვარხარ ლამაზო" ჯონგუკმა ნიკაპში ხელი მომკიდა და მაიძულა მისთვის შემეხედა.

"ლ-ლამაზი?" ეჭვისთვალით შევხედე.

"დიახ, შენ ყველაზე საოცარი, და ლამაზი ადამიანი ხარ მსოფლიოში, შენ ხელოვნების ნიმუში ხარ" თქვა და ჩემს ტუჩებს დაეწაფა.

მე ოფიციალურად ვაცხსდებ რომ ყველაზე ბედნიერი ადამიანი ვარ მსოფლიოში და ყოველთვის ვიქნები, თუ ის ჩემს გვერდით იქნება......

____________________________

ვალა როგორ ხართ?
იმედია კარგათ 💗
მიყვარხართ და იმედია მოგწონთ რადგან მე ძალიან მომწონს.....😻✨

დღეს მთელი დღეა გადარბენაზე ვარ ახლაც ინგლისურზე მივდივარ ჰო და ყველანაირად შევეცდები ახალი თავების მალე დადებას 💗

can't escape  ✓Where stories live. Discover now