02 Ekim 2023 : 09.15
İlk bölüm saat 10.15 sularında sizlerle olacaktır.
-o-Adın nedir diye sorduklarında Alabora olan Deren diyorum. Hayatın bana sunduğu şey soyadımla bağdaşıyor çünkü. Yaşın kaç diye sorduklarında dünyada yirmi yedi senedir varım ama ne zamandır hayattayım sorusunu soracaksanız son üç aydır demekten çekinmiyorum.
İnsan, engellere rağmen sevmesine severmiş bunu üniversite yıllarında anlamıştım. Lakin, karşılıklı sevdanın bu kadar güzel olduğunu bilmezdim.
Karşımda adam içimi yakıyordu, ona kavuşmak hiç kolay olmamıştı. Onu öpmek hayatın bana verdiği en büyük darbeydi de, tabularımı yıkmıştım.
Bulunduğumuz yerde kalmak istiyordum, belki sonuna kadar. Çıplak tenime doksun istiyordum, çenemdeki ellerini hiç çekmemesini...
"Hep farkında olduğum ama hiç fark etmek istemediğim bir aşktın sen. Şimdi zehir misin ilaç mısın diye düşünüyorum ve seni hangisi olduğunu bilmeden ve öğrenmeden sevmek istiyorum Deren." Dudakları çeneme uzanmış ve ufak bir dokunuşla öpmüştü beni. "Seni sevmesem ölürdüm, sevdim yine de öldüm. Bu ölüm o kadar güzel bir ölüm ki."
Dudaklarımı buldu dudakları, hoyratça çıplak bedenlerimizi birbirimize dolamıştık.
"Seni çok seviyorum." diye acıyla mırıldandım, onu kaybetme düşüncesi aklımın her yerinde canlı bir bitkiymiş gibi yaşıyordu ve kendi kendini suluyordu. O bitki gittikçe büyüyordu, daha yeni kazanmışken kaybetmek acı veriyordu ve bu bitki acıyla besleniyordu. "Seni sen olmadan da severim ama kendimi sevemem ki. Gitme, hep burada kal." Çenemdeki elini alıp göğsümün hemen üzerine yerleştirdim. Kalbim deli gibi atıyordu.
Dudaklarını araladı, "Ben en çok burada atmayı seviyorum Deren, burada olduğumu bileyim yeter." dedikten hemen sonra elini koyduğu yeri öpmek için eğildi.
İçimi yakan ateşten ve beynimde büyüyen bitkiden haberi yoktu.
-o-
Deren Alabora,
İki kardeş arasında bir döngüde dönüp duran genç kadın.
Doğan Kömürcü ve Halil Kömürcü.
Kardeşlikleri kalplerine bir kadın girdiğinde sorgulandı, biri arzuluyor birisi ise sevgisinden vazgeçecek kadar çok seviyordu.Deren'in kimi seçtiği değil, nasıl bir hayat istediği önemliydi çünkü Selvi Boylum Al Yazmalım'da da Asiye sevgi emekti demişti.
Deren, Asiye gibi sevgi emek diyebilecek kadar bilincinde miydi?
Aklı ve gözleri kimde kalmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Akrebin Terazisi
ChickLitDeren Alabora, İki kardeş arasında bir döngüde dönüp duran genç kadın. Doğan Kömürcü ve Halil Kömürcü. Kardeşlikleri kalplerine bir kadın girdiğinde sorgulandı, biri arzuluyor birisi ise sevgisinden vazgeçecek kadar çok seviyordu. "Kavuşmamız mahşe...