7.kapitola

2.5K 243 9
                                    

Tak jo lidi, je tu další kapitola. Včera mi kamarádka vymyslela docela challenge. Každý den tohoto týdne, musím vydat dvě kapitoly. A víte co? Zkusím to. Tahle kapitola bude spíš taková oddechovka, ve které se vyřeší mé probuzení z minulé kapitoly.    -Hemmy


Pomalinku jsem se zvedla a se založenýma rukama si stoupla před spícího Clinta. Co se to tu u všech česnekových zmrzlin děje? Poslední co si pamatuju bylo, že jsem seděla na posteli a vedle mě seděl Bruce, který do mě hustil nějaký ty jeho vědecký ořechy. Taky si pamatuju, že zrovna mluvil o něčem jazykem, který měl vzdáleně připomínat angličtinu, když jsem usnula.

. . .

Otevřela jsem oči. Bylo ráno. Protáhla jsem se a rozhlédla se. Tedy on tady má ale bordel. Najednou do pokoje vlít Bruce a když mě spatřil, vytřeštil na mě oči jako na Zemana v polívce (ne že by věděl, kdo to je).

,,Co děláš v mém pokoji?"

. . .

Seděli jsme v prosklené místnosti. Vládlo mezi námi ticho. Tu do místnosti vlítl Thor.

,,Co se to v noci kruci dělo?"

,,No mě se neptej," řekla jsem zahleděná do stolu. ,,Já se uprostřed noci vzbudila vedle tohohle tydíta, tak jsem si šla lehnout do jeho pokoje a vzbudila jsem v pokoji Bruce."

,,A proč ti vlastně Clint ležel v posteli?" zeptal se Steve.

,,Když jsi usnula, poprosil jsem Clinta ať ti na chvíli podrží hlavu, protože jsem ti chtěl vzít vzorek vlasů na zkoumání. No a on usnul." Ok, budu dělat že to vůbec nebylo úchylný. ...Ale bylo. Tázavě jsem se podívala na Clinta.

,,Co je?! Já byl opravdu unavený! Navíc to CHVILKA rozhodně nebyla!"

,,Takže jsi si šla lehnout ke mně?" zeptal se Bruce. Nesouhlasně jsem pokroutila hlavou.

,,Lehla jsem si do Clintova pokoje."

,,Tak jak ses dostala ke mně?"

,,Nooo..." ozval se Steve a rukou si prohrábl vlasy.

,,Co?" řekla jsem společně s Clintem a Brucem zároveň.

,,Chtěl jsem vás vrátit zpátky, než si toho Fury všimne, ale trochu se to zvrtlo."

,,Jak zvrtlo?!" řekla jsem nakvašeně. Začínala jsem se do toho nepříjemně zamotávat.

,,Co se tady řeší?" připojila se k nám Natasha.

,,Záhadné portování se do cizích postelí."

,,Co?"

,,Ale nic," mávla jsem rukou.

,,Bože vy jste jako malé děti," zkonstatoval Thor.

,,A jak by bylo tobě, kdyby ses jednoho krásného rána, probudil nasáklý na svém bráchovy Lokim?"

,,Tak bych byl rád, že k sobě máme blízko." Ironicky jsem se na něj podívala.

,,Že ty sis něco šlehnul?" Bruce se začal smát jako zhulenej. Asi v noci vážně moc nespal. I když...to asi nikdo kromě našeho Clintíka, který objevoval tajná zákoutí mé postele.

,,Jak vlastně víš, že mám bratra?" zeptal se mě Thor a všichni se na mě otočili...zase.

,,Nooo..."snažila jsem se vymyslet co nejlepší výmluvu. ,,TO MARIA!" vyhrkla jsem ze sebe. Ne, takhle ne Theo. ,,Mi to řekla."

,,Aha," řekl Thor, ale nepovolil svůj podezíravý pohled. Nemohla jsem jim říct, že v našem vesmíru o nich máme filmy. Tedy řeknu vám, ten pobyt tady je pořádně vyčerpávající.

,,Dobrá ráno," řekl nově příchozí Fury.

,,Jak pro koho," řekla jsem nakvašeně a založila si ruce.

,,Doufám, že jste se dobře vyspali, protože nás dnes čeká hodně práce. Tedy, některé z nás," podíval se na mě.

Tohle nemyslíte vážně.


Avengers - Tak trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat