Ayna ayna söyle bana kim daha yalancı bu odada."
"gölgesine saklandığın masken düşmek üzere yangın pervane"
"benim için sorun değil güneş sistemi daha çok yüzümde takacağım maskem var"
"ama unutma bir gün biri gelir bütün maskelerini kırarsa aynada bakacağın yüz senin olmayacak "
Saklandığım maskenin ardında gizlenen acılarım ruhumda bertaraf eden çığlıkları ile bana saldırıyordu.
"bırak bizi "diye çığlıklar atarken kendi benliğimdeki karanlık beni ele geçirmişti. "sizi kurtaramam çünkü ben de kurtulamıyorum "diyordum.
nefes almak hiç bu kadar canhıraş olmamıştı. aynadaki yansımam babamın istediği yansımasıydı halbuki ben bu yansımanın arkasında zavallı bir oğlan görüyordum.
eskiden acılarım canımı acıtırdı. ama şimdi dalga geçer acılarıma gülüyorum bir aptal gibi.
herkes bana baktığında ne kadar şanslı olduğumu söylüyordu ama aynadaki yansımalara baktıklarını unutuyorlardı. asıl gerçek aynanın içindeydi.
maskenin diğer tarafında berbat bir yaşantı vardı. bu takım elbiseyi giymemin sebebi birazdan gideceğimiz davetti.
bir maskeli baloya davetliydik. daha doğrusu babam şirketi ve gözde zengin cemaat için düzenlediği bir baloydu. hem de maskeli balo!
böyle aptal şeylerden hoşlanmadığımı biliyordu fakat benim orada olmamı istiyordu. çünkü ben onun oğluydum.
onun oğlu olmak benim tanrı tarafından lanetimdi. hiç kimse kendi ebeveyni seçemiyordu.
"asrın "diye aşağıdan bağıran babamı bekletmemek için odamdan çıkarak aşağı indiğimde birlikte evden çıkarak arabalara bindiğimizde maskeli balonun olacağı otele gelmiştik.
arabadan inerek babam ile birlikte içeri girdiğimizde balonun olacağı salona girmeden önce girişteki masadan maskelerimiz alarak içeri girdiğimizde bir kaç kişi ile selamlaştıktan sonra babamdan ayrılarak ayrı boş bir masaya geçtiğimde gelen garsondan bir kadeh alıp bir yudum içtiğimde alkolün kokusu genzimi yakmıştı.
yüzümdeki siyah maskenin içindeki gözlerim ile etrafıma baktığımda ilerde duran masada tanıdık gözler ile gözlerim kesişti. kaşlarım havalandı. artık bu kadarı tesadüften çıkıyordu. visalin burada ne işi var diyecektim ki aklıma gelen bilgi ile bunun bir tesadüf olmadığını anladım.
babamın şirketinin ve okulunun ortak sahibi visalin babasının olduğunun hatırladım.
belki de bu yüzdendir nereye gitsem onunla karşılaşıyorumdur. etrafımı bir ağa gibi örmüşken onu görmemek mümkün değildi.
gözlerimi ondan çekerek kadehten bir yudum daha alarak müzik sesi beynimi siktiği için salondan çıkarak otelin terasına çıktığımda derin bir nefes aldım.
"tesadüflerin olduğunu söylüyordun ama buna artık tesadüf demesin "diye terastan içeri giren siyah takım elbisesi oğlana baktım.
"beni takip ettiğini mi ima ediyorsun "dediğimde karşıma geçti. maskenin ardından onun gözlerine bakıyordum.
"bunu ister miydin "dediğinde kalbim nedensizce ritmini değiştirdi.
"peki kabul etmemi ister miydin "dediğimde dudakları yukarı kıvrıldı.
"sözcükler ile cambazlık yapıyorsun "dediğinde gülümsedim. "sıkıldım "dediğimde gözlerimi ondan çekerek gökyüzüne çevirdim.
"senin buraya gelmeyeceğini düşünüyordum "dediğinde ona bir bakış attım.
"neden "dediğimde bana baktı. "genelikle kafana göre takılan ve o aptal arkadaşını etrafında dolaştıran biri olduğun için "dediğinde kaşlarım çatıldı.
"berk aptal olabilir ama o benim arkadaşım ve sen haddini aşıyorsun "dediğimde bana baktı.
"haddimi aştım diyelim ne yaparsın "dediğinde ona bir adım yaklaştım.
"seni kendi yangınlarım ile yakarım. "dediğimde gözlerime bakıyordu.
"kork yangın pervane cesur bir aslana mı dönüştü"dediğinde ona baktım.
"yangın pervane hiç bir zaman kork değildi. sadece rol yapıyordu "dediğimde üzerime eğildiğinde ona bakıyordum. yüzlerimiz arasındaki mesafe azalırken bir adım geriye giderken ayağım takıldı tam düşecektim ki belime dolanan kolar ile bordolu maskenin ardındaki gözlere bakıyordum.
"sen hangi rolün sahnesindesin yangın pervane ?"dediğinde ona bakıyordum. "acıları karanlıkla örten gökyüzünün sahnesindeyim güneş sistemi"dedim.
**************************************************************************
BEN BU ÇİFTİ YAZARKEN KENDİMİ GENÇLİK DİZİSİNDE GİBİ HİSSEDİYORUM. KURGUYU BEĞENİYOR MUSUNUZ BÖLÜM HAKKINDA YORUMLARINIZ ALAYIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL KELEBEK -BXB
Teen Fiction1. KİTAP TAMAMLANDI. 2. KİTAP TAMAMLANDI. "İçimde yalanlar ile dolu bir dünya kurdum. bir gün bir yabancı geldi o dünyayı başıma yıktı. harabe kalbimin altında yatan enkazı kimse görmedi. acıdım çok acıdım " yangın pervane uğruna aşık olduğu güneş s...