"yağmur olsan binlerce damla arasında bulur tutarım seni. çünkü korkarım toprak aldığını geri vermiyor "
"beni toprak değil sen aldın öldürdün beni "
"pişmanlıktan yanıyorum biliyorum çok geç kaldım ama ben sana geç kalmak istemiyorum"
"sen bana çok geç kaldın sevgili yağmur "
" o zaman ölüm olsa uğrunda zamanı durdurur sana gelirim "
İçimde tam güğüs kafesimin ortasında bir boşluk büyüyordu sanki. nefes alamıyordum. kalbimdeki kusurlu leke bedenime yayılıyordu.
ruhum acı çekiyordu onun gözlerinde. yangınlar etrafımı sarıyor bir müzik çalıyordu.
gözlerimi korku ile etrafımda dolaştırdığımda bağırıyordum fakat boğazıma kaçan duman yüzünden boğazım yanıyordu.
yangınlar her yerdeydi. öksürüyordum canım yanıyordu hem de çok canım yanıyordu.
"kimse yok mu "diye bağırdığımda bedenime yayılan acı bir süre sonra bilincimin kaymasına neden oldu.
gözlerim kapanıyordu. "yardım edin "dedim fısıltıyla bedenim yere düştüğünde yangınlar çoğaldı. kalbimdeki nefes son kez içimde soludu.
"asrın "bağıran tanıdık sesi duyduğumda bilincim kararmıştı kendimi karanlık bir boşlukta buldum.
12 SAAT ÖNCE.
Buğra ile birlikte kampüsten çıktığımızda zihnimdeki dalgın düşüncelerin içinde kulaç atıyordum.
"asrın "diyen buğraya baktım. "efendim "dedim. bana garip bir bakış atarak "iyi misin sen "dediğinde başımı salladım.
"iyiyim iyi "dedim. bir süre yüzüme baktı sonra da birlikte arabaya binerek beni kafeye bırakmasını söyledim.
"bana anlatmadığın bir şey var "dediğinde ona baktım. "nerden çıkardın bunu "dediğimde gözlerime baktı.
"seni tanıyorum asrın ne zaman o kafanın içinde dalgın okyanuslarda dolaşsan bir şey var demektir "dediğinde ona o okyanusta boğulmak istediğimi söylemek isterdim. içimi saran bu delhizler beni yutmak üzereydi.
dün akşam gece kulübün arkasında visalin söylediklerinden sonra oradan mesaj atarak ayrılmış eve yürüyerek gitmiştim.
zihnimde ve kalbimin arasında boşluk vardı o boşlukta süzülen acılarım kaburgamda yaralar acıyordu.
dik duramıyordum. canım yanıyordu.
"anlatmak istiyorum "dediğimde bana bir bakış attı. arabayı sağa çektiğinde kafeye gelmiştik. sahil kenarındaki denizin kıyıya vuran sesini duyabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL KELEBEK -BXB
Novela Juvenil1. KİTAP TAMAMLANDI. 2. KİTAP TAMAMLANDI. "İçimde yalanlar ile dolu bir dünya kurdum. bir gün bir yabancı geldi o dünyayı başıma yıktı. harabe kalbimin altında yatan enkazı kimse görmedi. acıdım çok acıdım " yangın pervane uğruna aşık olduğu güneş s...