KÜL KELEBEK

1.1K 43 8
                                    

Sana anlatılan masallar yalanmış,zihninde yaşatığın hayaller değil canavarlarmış.

Soğuk gecelerde yatağımın altında cirit atan iblislerin sesleri ile uyumaya korkardım.

Bana masallar anlatılmadı, ben babamın bize olan küfürlerini dinleyerek gözlerimi kapatırdım.

Belki varlık içindeydim her şeyim vardı ama ben sevgisiz büyüyen bir çocuktum.

Annem yoktu benim. Babam ise sevginin ne olduğunu bilmeyen bir adamdı. bizden hep nefret ettiğini söylerdi.

Evet doğru duydunuz ben tek değildim bu tabloda. Benden iki yaş büyük bir ablam vardı. yaz tatilerinde buraya gelirdi

O bu evden kaçmayı başardı ben ise bir  korkak gibi bu eve çakılı kaldım.

Ben kim miyim? Ben asrın. Asrın karadere.

Hani kitaplardaki başrollerin arasını bozan o kötü karakter olur ya o benim.

Beni sevmezsiniz ama beni görmezden de gelemezsiniz.

Bu hikayede başrollünde ben varım. Bu  benim hikayem.

******************************

Gençlik kurguma hoş geldiniz bu sefer üniversite mekanımız. Bakalım nasıl olacak hazır mısınız. Başlıyoruz o zaman. Bol yorum yapmayı unutmayın.

Kanatlarında yaşattığın küçüklüğün küle döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kanatlarında yaşattığın küçüklüğün küle döndü.

içinde çırpınan nefesin soluklarında bir bıçak, içinde kalan yara senin kanatlarında sonsuza kadar kalacak.

onu öldürme nefesinin son atışında bizi kaybetme kül kelebek.

"sana "

"aşık olmak"

"ya benim sonum olacak"

ya da yeniden doğuşum"

"ben doğduğum gün nefesimi kesmek için çırpınan o çocuğum kim beni hayatta döndürebilir ki"

"ölüler bile yaşamak için can atarken senin ölmek için bu kadar hevesli olman saçma"

"bir kızıldereli atasözü derki; benim yaşadığımı yaşamadan beni yargılama benim içtiğim suyu, geçtiğim yollardan geçmeden beni anlayamazsın "

KÜL KELEBEK -BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin